Charité Doumbia (Aïssatou Diop)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Charité (Aïssatou Diop)

Bericht door jessie V. »

Hoe vaak is ze al in beeld geweest? Geef haar een kans.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Summer85 schreef:En het flagrant weigeren om in een andere kamer te gaan poetsen. Oké, ze zei het allemaal heel vriendelijk maar feit is wel dat haar gevraagd is elders te poetsen en ze gewoon nee zegt.
Zo vreemd vind ik dat eigenlijk niet hoor. Charité kent Marianne niet hé. Die mevrouw kan wel beweren dat zij de moeder is van..., en daar gewoond heeft etc.... maar voor Charité kan dat evengoed een indringster zijn die niet te vertrouwen is.

Ik vind het eigenlijk maar meer dan normaal dat Charité bij haar blijft tot haar werkgeefster (ann of mayra) terug thuis komt.
Marianne is nu eenmaal niet haar werkgeefster en hoeft dus ook niet naar haar te luisteren. Ik zie Ann zelfs nog in staat om dat meiske af te straffen als ze dat wel had gedaan.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, het enige wat ik kan zeggen is dat ik mijn poetsvrouw (een Poolse) nog nooit de Polonaise heb horen zingen.
Maar...ik denk wel dat er iets vreemds is aan deze Charité.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Tja, het enige wat ik kan zeggen is dat ik mijn poetsvrouw (een Poolse) nog nooit de Polonaise heb horen zingen.
Nogal wiedes: de Polonaise is een dans!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ikke schreef:
Caligula schreef:Tja, het enige wat ik kan zeggen is dat ik mijn poetsvrouw (een Poolse) nog nooit de Polonaise heb horen zingen.
Nogal wiedes: de Polonaise is een dans!
Ok maar dat is ook een prachtig pianostuk van Chopin en dat kunt ge zeker zingen, maar dan wel zonder woorden
Moderator bericht:
En dan nu terug naar Charité...
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Het kind zit er pas in en ze heeft al een hallucinant topic, van eigen wonderdetergent tot polonaise :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Captain Cuckoo schreef:
zanacht schreef:Ik vond wel dat Charité zich wel even heel raar gedroeg toen Ann en Mayra mekaar kuste en dat ze er nogal raar van opkeek dat Mayra geen dokter was maar Taxi chauffeur. Benieuwd waar dit personage ons naartoe zal leiden. :denk:
Moderator bericht:
(Aanzet tot) speculaties: niet in deze topics.

.
Ik denk dat ze als moslima (?) het vooral moeilijk had met de relatie tussen Ann en Mayra. Een gemiste kans om er niet verder op in te zijn gegaan. Ann zei enkel 'is dat een probleem ?' en Charité zei 'nee'.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Misschien had ze het gewoon niet verwacht? Of heeft ze nog niet vaak omgang gehad met een lesbisch koppel en moet ze er gewoon een beetje aan wennen? Zo simpel kan het toch ook gewoon zijn? :-?

En ook ik vind dat ze zeker een kans verdient. Dat ze niet in een andere kamer wilde gaan poetsen bijvoorbeeld, leek me eerder te komen doordat ze de "hint" niet echt snapte, dan dat ze Marianne niet vertrouwde (er staan ook foto's van Marianne op de kast, en ze had haar de week ervoor ook al samen met Ann gezien, hè ;) ) of brutaal was o.i.d.

Ze heeft volgens mij oprecht niet door dat haar luide zingen niet altijd gepast is, ook gezien haar binnen vallen tijdens dat nogal pijnlijke gesprekje tussen Ann en Marianne de week ervoor, toen Marianne net uit de gevangenis was.
Beetje vreemd vind ik dat wel, maar zoals ik al zei, van de andere kant ook ontwapenend. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

johan1969 schreef: denk dat ze als moslima (?) het vooral moeilijk had met de relatie tussen Ann en Mayra. Een gemiste kans om er niet verder op in te zijn gegaan. Ann zei enkel 'is dat een probleem ?' en Charité

Moslima dat weet ik voor de moment niet zeker omdat ze zei dat Gods wegen ondoorgrondelijk zijn en niet Allah. :razz:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

zanacht schreef:
johan1969 schreef: denk dat ze als moslima (?) het vooral moeilijk had met de relatie tussen Ann en Mayra. Een gemiste kans om er niet verder op in te zijn gegaan. Ann zei enkel 'is dat een probleem ?' en Charité

Moslima dat weet ik voor de moment niet zeker omdat ze zei dat Gods wegen ondoorgrondelijk zijn en niet Allah. :razz:
Juist! Dat was mij ook opgevallen.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Een moslima die ' Halleluja ' zingt ?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

zanacht schreef:

Ok, maar ze keek toch maar heel raar naar Ann en Mayra
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Moslims zullen zeker niet over Jezus zingen en dat ze raar keek naar Ann en Mayra is misschien niet zo verrassend als je bedenkt dat in streng christelijke gemeenschappen homosexualiteit evenmin aanvaard wordt als in de moslimgemeenschap.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Je hoeft toch niet diep gelovig te zijn om even verwonderd te zijn als blijkt dat iemand niet een vriend, maar een vriendin heeft?
Meer dan een kleine opmerking heeft ze er toch niet over gemaakt? :roll:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Neen, dat is waar, het kan ook zijn omdat heel wat mensen dat gewoon niet linken aan een dokter, terwijl dat ook maar een mens is hé. Ze vond het volgens mij nog veel raarder dat een dokter een niet-dokter maar een taxichauffeur als partner heeft. Had Marianne dat gehoord zat ze meteen in de bovenste schuif.
0 x
Gesloten