Charité Doumbia (Aïssatou Diop)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Re: Charité (Aïssatou Diop)
Zo vreemd vind ik dat eigenlijk niet hoor. Charité kent Marianne niet hé. Die mevrouw kan wel beweren dat zij de moeder is van..., en daar gewoond heeft etc.... maar voor Charité kan dat evengoed een indringster zijn die niet te vertrouwen is.Summer85 schreef:En het flagrant weigeren om in een andere kamer te gaan poetsen. Oké, ze zei het allemaal heel vriendelijk maar feit is wel dat haar gevraagd is elders te poetsen en ze gewoon nee zegt.
Ik vind het eigenlijk maar meer dan normaal dat Charité bij haar blijft tot haar werkgeefster (ann of mayra) terug thuis komt.
Marianne is nu eenmaal niet haar werkgeefster en hoeft dus ook niet naar haar te luisteren. Ik zie Ann zelfs nog in staat om dat meiske af te straffen als ze dat wel had gedaan.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Tja, het enige wat ik kan zeggen is dat ik mijn poetsvrouw (een Poolse) nog nooit de Polonaise heb horen zingen.
Maar...ik denk wel dat er iets vreemds is aan deze Charité.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Nogal wiedes: de Polonaise is een dans!Caligula schreef:Tja, het enige wat ik kan zeggen is dat ik mijn poetsvrouw (een Poolse) nog nooit de Polonaise heb horen zingen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ok maar dat is ook een prachtig pianostuk van Chopin en dat kunt ge zeker zingen, maar dan wel zonder woordenikke schreef:Nogal wiedes: de Polonaise is een dans!Caligula schreef:Tja, het enige wat ik kan zeggen is dat ik mijn poetsvrouw (een Poolse) nog nooit de Polonaise heb horen zingen.
Moderator bericht:
En dan nu terug naar Charité...
0 x
-
- x 435
Het kind zit er pas in en ze heeft al een hallucinant topic, van eigen wonderdetergent tot polonaise 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat ze als moslima (?) het vooral moeilijk had met de relatie tussen Ann en Mayra. Een gemiste kans om er niet verder op in te zijn gegaan. Ann zei enkel 'is dat een probleem ?' en Charité zei 'nee'.Captain Cuckoo schreef:Moderator bericht:zanacht schreef:Ik vond wel dat Charité zich wel even heel raar gedroeg toen Ann en Mayra mekaar kuste en dat ze er nogal raar van opkeek dat Mayra geen dokter was maar Taxi chauffeur. Benieuwd waar dit personage ons naartoe zal leiden.
(Aanzet tot) speculaties: niet in deze topics.
.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Misschien had ze het gewoon niet verwacht? Of heeft ze nog niet vaak omgang gehad met een lesbisch koppel en moet ze er gewoon een beetje aan wennen? Zo simpel kan het toch ook gewoon zijn?
En ook ik vind dat ze zeker een kans verdient. Dat ze niet in een andere kamer wilde gaan poetsen bijvoorbeeld, leek me eerder te komen doordat ze de "hint" niet echt snapte, dan dat ze Marianne niet vertrouwde (er staan ook foto's van Marianne op de kast, en ze had haar de week ervoor ook al samen met Ann gezien, hè
) of brutaal was o.i.d.
Ze heeft volgens mij oprecht niet door dat haar luide zingen niet altijd gepast is, ook gezien haar binnen vallen tijdens dat nogal pijnlijke gesprekje tussen Ann en Marianne de week ervoor, toen Marianne net uit de gevangenis was.
Beetje vreemd vind ik dat wel, maar zoals ik al zei, van de andere kant ook ontwapenend.

En ook ik vind dat ze zeker een kans verdient. Dat ze niet in een andere kamer wilde gaan poetsen bijvoorbeeld, leek me eerder te komen doordat ze de "hint" niet echt snapte, dan dat ze Marianne niet vertrouwde (er staan ook foto's van Marianne op de kast, en ze had haar de week ervoor ook al samen met Ann gezien, hè

Ze heeft volgens mij oprecht niet door dat haar luide zingen niet altijd gepast is, ook gezien haar binnen vallen tijdens dat nogal pijnlijke gesprekje tussen Ann en Marianne de week ervoor, toen Marianne net uit de gevangenis was.
Beetje vreemd vind ik dat wel, maar zoals ik al zei, van de andere kant ook ontwapenend.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- zanacht
- Poster rang 2
johan1969 schreef: denk dat ze als moslima (?) het vooral moeilijk had met de relatie tussen Ann en Mayra. Een gemiste kans om er niet verder op in te zijn gegaan. Ann zei enkel 'is dat een probleem ?' en Charité
Moslima dat weet ik voor de moment niet zeker omdat ze zei dat Gods wegen ondoorgrondelijk zijn en niet Allah.

0 x
-
- x 435
Juist! Dat was mij ook opgevallen.zanacht schreef:johan1969 schreef: denk dat ze als moslima (?) het vooral moeilijk had met de relatie tussen Ann en Mayra. Een gemiste kans om er niet verder op in te zijn gegaan. Ann zei enkel 'is dat een probleem ?' en Charité
Moslima dat weet ik voor de moment niet zeker omdat ze zei dat Gods wegen ondoorgrondelijk zijn en niet Allah.
0 x
-
- Poster rang 2
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ok, maar ze keek toch maar heel raar naar Ann en Mayrazanacht schreef:johan1969 schreef: denk dat ze als moslima (?) het vooral moeilijk had met de relatie tussen Ann en Mayra. Een gemiste kans om er niet verder op in te zijn gegaan. Ann zei enkel 'is dat een probleem ?' en Charité
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Moslims zullen zeker niet over Jezus zingen en dat ze raar keek naar Ann en Mayra is misschien niet zo verrassend als je bedenkt dat in streng christelijke gemeenschappen homosexualiteit evenmin aanvaard wordt als in de moslimgemeenschap.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Je hoeft toch niet diep gelovig te zijn om even verwonderd te zijn als blijkt dat iemand niet een vriend, maar een vriendin heeft?
Meer dan een kleine opmerking heeft ze er toch niet over gemaakt?
Meer dan een kleine opmerking heeft ze er toch niet over gemaakt?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Neen, dat is waar, het kan ook zijn omdat heel wat mensen dat gewoon niet linken aan een dokter, terwijl dat ook maar een mens is hé. Ze vond het volgens mij nog veel raarder dat een dokter een niet-dokter maar een taxichauffeur als partner heeft. Had Marianne dat gehoord zat ze meteen in de bovenste schuif.
0 x