De Ridder
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Caligula
- Poster rang 5

Re: De Ridder
Ja idd het genre wordt een beetje versleten en blijkbaar moeilijk te verniewen.
0 x
Potentia Principatum
- Crackers
- Poster rang 5

Het slechtste programma ter wereld komt dus ook terug 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Glenny
- Poster rang 1

vind je het zo erg Krakers ? ikzelf heb het 1e seizoen volledig gezien maar had geen behoefte aan meer nadien 
Laatst gewijzigd door Glenny op zo 18 okt 2015, 02:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Glenny
- Poster rang 1

Glenny schreef:vind je het zo erg Krakers ? ikzelf heb het 1e seizoen volledig gezien maar had geen behoefte aan meer nadien
kvond het na Witse, want het was bestempeld als diens opvolger, gewoon niet boeiend genoeg !
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ja ik vind het echt heel slecht. Het scenario, sommige acteurs ook, de ongeloofwaardigheid ervan enzovoort. Witse vond ik daarmee vergeleken 100 keer beter.Glenny schreef:Glenny schreef:vind je het zo erg Krakers ? ikzelf heb het 1e seizoen volledig gezien maar had geen behoefte aan meer nadien
kvond het na Witse, want het was bestempeld als diens opvolger, gewoon niet boeiend genoeg !
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik ben ook blij dat ze het op dinsdagavond uitzenden en niet meer in prime-time op zondagavond en dat ze daar voor T. gekozen hebben!
0 x
-
ikke
- x 435
Juist, ik kan het makkelijker links laten liggen als 't op een weekdag wordt uitgezonden.Crackers schreef:Ik ben ook blij dat ze het op dinsdagavond uitzenden en niet meer in prime-time op zondagavond en dat ze daar voor T. gekozen hebben!
Clara is een goede actrice, maar "De Ridder" is een flop. (Mijn gedacht!)
Laatst gewijzigd door ikke op ma 19 okt 2015, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Het was oorspronkelijk nog niet de bedoeling dat De Ridder nog dit najaar zou worden uitgezonden. Is eerder een "reactie" op de Slimste Mens Ter Wereld.Crackers schreef:Ik ben ook blij dat ze het op dinsdagavond uitzenden en niet meer in prime-time op zondagavond en dat ze daar voor T. gekozen hebben!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik heb maar enkele fragmenten gezien en dat is omdat het me echt niet kon boeien, dus ik sluit me aan bij de vorige posters.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
*lol* ik ben helemaal akkoord met wat je hier schrijft...Crackers schreef:Ja ik vind het echt heel slecht. Het scenario, sommige acteurs ook, de ongeloofwaardigheid ervan enzovoort. Witse vond ik daarmee vergeleken 100 keer beter.Glenny schreef:Glenny schreef:vind je het zo erg Krakers ? ikzelf heb het 1e seizoen volledig gezien maar had geen behoefte aan meer nadien
Ik vond Witse al lang niet goed meer, denk je dan maar eens in wat ik over "De Ridder" denk.
Maar Clara is een goede actrice, alleen veel te jong (naar mijn gevoel) om een geloofwaardige procureur te kunnen neerzetten...
Fin, het hele "De Ridder"-geval is niet geloofwaardig, hoe hard de acteurs ook hun best doen. Ik ga echt niet meer kijken, beloofd!
0 x