De Ridder
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- annekeHU
- Poster rang 4

De Ridder
Vreemd... niemand naar "De Ridder" gekeken?
Ik had hier toch wel reacties verwacht op de nieuwe zondagsavondreeks , in vervanging van Witse /Salamander/Albert II etc..
Ik heb zelf de Thuisafleveringen met Clara Cleymans (alias de "Rosse Sprinkhaan") maar beperkt gevolgd,en kan dus geen vergelijkingen maken, qua acteerprestaties.
Wel was het even vreemd om "Guy De Herdt" (Erik Goris dus) plots terug te zien. Het was bijna toch weer ongeveer een jaar geleden dat ik hem nog op het scherm zag.
Ik denk wel dat ik de komende zondagen nog ga kijken!
Ik had hier toch wel reacties verwacht op de nieuwe zondagsavondreeks , in vervanging van Witse /Salamander/Albert II etc..
Ik heb zelf de Thuisafleveringen met Clara Cleymans (alias de "Rosse Sprinkhaan") maar beperkt gevolgd,en kan dus geen vergelijkingen maken, qua acteerprestaties.
Wel was het even vreemd om "Guy De Herdt" (Erik Goris dus) plots terug te zien. Het was bijna toch weer ongeveer een jaar geleden dat ik hem nog op het scherm zag.
Ik denk wel dat ik de komende zondagen nog ga kijken!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Re: De Ridder
Hier ook gekeken en ik vond het een hele verademing na de miskleun "Albert II"
Hebben ons de bedenking gemaakt dat Stefaan Degand bijna in alle vlaamse TV reeksen opduikt
Hebben ons de bedenking gemaakt dat Stefaan Degand bijna in alle vlaamse TV reeksen opduikt
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het was een heel lange aflevering zonder dat er iets gebeurt. Misschien is het boek beter... en korter.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
GodAnubis10
- Nog geen rang
Vond het goed en spannend. Kijk zeker uit naar de volgende afleveringen. Zo had ik ook bij een paar mensen van he die ken ik van ondere andere Albert II zaten er volgens mij 2 in. En van Thuis natuurlijk de Rosse Sprinkhaan en Guy. Ik vond Clara in de rol van Rosse Sprinkhaan al goed, maar dit doet ze voor mij toch iets veel beter. Natuurlijk is dit nog maar een eerste aflevering. Maar het zal nog wel evalueren later. De serie moet nog eenmaal op gang komen.
0 x
Nergens beter dan Thuis
-
lord F.
- Poster rang 5

Het staat op de digicorder. Deze week wellicht eens kijken. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ben ik de enige die het slecht vind ? Chaotisch, slecht geacteerd, meer een stripverhaal eigenlijk... ik heb het even tijd gegeven, maar nu haak ik toch af hoor... Come back Witse !!
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Ik vind het als puntje bij paaltje komt ook iets te flitsend, precies een stripverhaal inderdaad.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vind het ook niet de beste reeks die ik al zag, maar ik zeg resoluut nee tegen een come-back van Witse. De Ridder is dan toch beter omdat het nog nieuw is.Taliver67 schreef:Ben ik de enige die het slecht vind ? Chaotisch, slecht geacteerd, meer een stripverhaal eigenlijk... ik heb het even tijd gegeven, maar nu haak ik toch af hoor... Come back Witse !!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Mijn schoonouders vinden het ook niet echt goed. Ik heb zelf nog steeds niet gekeken (wel alle afleveringen tot nu toe opgenomen).
0 x
Sanne
-
ikke
- x 435
Ik vind dat ook geen terechte opmerking, maar smaken verschillen... We gaan er dus niet over discussiëren, ik blijf kijken!jessie V. schreef:Slecht geacteerd? kom aan.
0 x
-
wateenbeesten
- Nog geen rang
Persoonlijk vind ik het een erg goeie serie. Ook leuk is die 'andere' stijl van filmen, net als de interactie op tablet of smartphone!
Ik blijf zeker kijken de komende weken
Ik blijf zeker kijken de komende weken
0 x
-
Poolski
- Nog geen rang
Die flitsende filmstijl vind ik veel te druk, net een stripverhaal. Dan kun je moeilijk het verhaal op een rustige manier volgen.
0 x