Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door Amiche »

LOL, ik zou geen v.d. artsen willen in die praktijk. Als je ziet hoe de poetsvrouw en de familie te pas en te onpas de spreekkamer binnenhollen of op de gang hun hele hebben en houwen te kijk en te hoor zetten ....!
En alle affaires die door de jaren heen aan die praktijk en de bewoners kleven, brrrrr.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, ik vind die "sorry" sowieso maar makkelijk gezegd, eigenlijk. En dat heeft niet eens zozeer met haar vlugge oordelen of warrige karakter te maken...
Dat Judith dacht dat Marianne schuldig was, wilde niet zeggen dat ze Tom dan ook maar niet hoefde te steunen in zijn ellende. Al bij al vind ik haar niet echt liefdevol overkomen naar hem. Eerder alleen maar afhankelijk, zodat ze er niet alleen voorstaat met haar kinderen. Hij is goed voor haar en dat is een geruststellende gedachte...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Gek vraagje over Judith: Heeft zij eigenlijk nog ouders? Bij mijn weten zijn die nog nooit in de soap ter sprake gekomen, hebben haar kinderen het nooit over oma en opa van Judith's kant...
Judith is ongeveer 40 in de soap, dus het feit dat haar ouders nog in leven zouden zijn, is echt niet ver gezocht ( die mensen zouden een leeftijd kunnen hebben van ca. 65 tot 80?)
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ik heb dat ook al gedacht, waar hangen die haar ouders uit? Emma gekidnapt en geen spoor van die grootouders :lol:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 952
x 1518

Bericht door heidiw »

Die hebben misschien ook "hulp" gekregen van Hélène. Of ze wonen in Australië, of Nieuw Zeeland.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Of ze zijn overleden. Niet elke veertiger heeft zijn of haar ouders nog, jammer genoeg.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Amiche schreef:LOL, ik zou geen v.d. artsen willen in die praktijk. Als je ziet hoe de poetsvrouw en de familie te pas en te onpas de spreekkamer binnenhollen of op de gang hun hele hebben en houwen te kijk en te hoor zetten ....!
En alle affaires die door de jaren heen aan die praktijk en de bewoners kleven, brrrrr.
Juist,en ik erger me daar steeds aan. Ik heb dat zelf nooit meegemaakt en ik sus me keer op keer dat het een soap is en niet RL,gelukkig maar. Het is echt niet te doen, permanente opendeurdag!
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap niet dat Judith maar niet leert uit haar fouten. Telkens als ze slecht nieuws moest overbrengen aan de kinderen heeft ze de fout gemaakt van het zolang mogelijk te verzwijgen, iets wat Emma en Stan, die altijd veel beter met dat slechte nieuws omgingen dan Judith vreesde, haar altijd zeer kwalijk namen. En nu dat ze dat nieuws over Hélène krijgt verzwijgt ze het gewoon opnieuw.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Volgens Judith zijn Emma en Stan nog te klein.. zoals ze zoveel vergeet, is ze ook vergeten dat haar kinderen ondertussen zijn opgegroeid tot vrij verstandige en aangename pubers, die een en ander heus wel kunnen begrijpen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Nou, het feit dat je oma plots een moordenares blijkt te zijn, lijkt mij toch erg moeilijk te begrijpen.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

jessie V. schreef:Nou, het feit dat je oma plots een moordenares blijkt te zijn, lijkt mij toch erg moeilijk te begrijpen.
Judith kan bij dat gesprek met de kinderen maar beter ineens insinueren dat hun lieve Oma het misschien zelfs niet bij deze ene moord heeft gelaten?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Lijkt mij ook. Alle ellende in één keer eruit. :razz:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 952
x 1518

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:
jessie V. schreef:Nou, het feit dat je oma plots een moordenares blijkt te zijn, lijkt mij toch erg moeilijk te begrijpen.
Judith kan bij dat gesprek met de kinderen maar beter ineens insinueren dat hun lieve Oma het misschien zelfs niet bij deze ene moord heeft gelaten?
Wij weten dat wel omdat we het gesprek tussen Hélène en Henri-cherie zagen, maar Judith weet hier (nog) niets over.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

heidiw schreef: Wij weten dat wel omdat we het gesprek tussen Hélène en Henri-cherie zagen, maar Judith weet hier (nog) niets over.
Inderdaad, dat weet ze nog niet.
En ik vind het ook niet zo vreemd dat ze gewacht heeft om het haar kinderen te vertellen over Hélène, tot ze zekerheid hadden over de 'echtheid' van de brief.
Nu heeft ze het hele weekend tijd. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:
heidiw schreef: Wij weten dat wel omdat we het gesprek tussen Hélène en Henri-cherie zagen, maar Judith weet hier (nog) niets over.
Inderdaad, dat weet ze nog niet.
En ik vind het ook niet zo vreemd dat ze gewacht heeft om het haar kinderen te vertellen over Hélène, tot ze zekerheid hadden over de 'echtheid' van de brief.
Nu heeft ze het hele weekend tijd. ;)
Het probleem is dat het weekend niet bestaat in Thuis hé; wat vrijdag gezegd is wordt maandag weer opgepikt.
Nu dat ze gewacht heeft (en Tom trouwens ook) tot ze zeker waren daar kan ik wel inkomen. Stel maar eens als het niet waar geweest was. Maar nu gaat ze toch IETS moeten zeggen tegen de kinderen. Het gaat waarschijnlijk toch ook in de gazet komen hé.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie