Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Het nieuws rondstrooien zou zeker niet gepast zijn inderdaad. Maar Ann is familie en zou normaal gesproken toch eigenlijk net zo goed als Tom op de hoogte moeten zijn als het om de besognes van hun moeder gaat, ook al wordt een en ander nog onderzocht.
Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat Tom zich niet bepaald geroepen meer voelt om Ann op de hoogte te houden, en dan is het eigenlijk ook niet aan Judith om dat te doen...
Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat Tom zich niet bepaald geroepen meer voelt om Ann op de hoogte te houden, en dan is het eigenlijk ook niet aan Judith om dat te doen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Maar Judith wou het wel echt aan Ann vertellen vooraleer swinging Mayra daar binnenkwam (de deuren van een dokterspraktijk zijn altijd open in Thuis) zodus neem ik aan dat het toch niet zolang meer zal duren voor iedereen het weet en dat van zogauw die brief "echt" wordt verklaard. Dus even geduld. Ben wel benieuwd hoe Judith dat dan weer gaat moeten uitleggen aan de kids dat ze voor de zoveelste keer iets achter gehouden heeft.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Het verschil is dat Tom zijn moeder steunt en haar nagenoeg elke dag bezoekt, terwijl Ann 1 keer is langs geweest om tegen haar moeder te brullen dat ze van haar walgt.Christel schreef: Maar Ann is familie en zou normaal gesproken toch eigenlijk net zo goed als Tom op de hoogte moeten zijn als het om de besognes van hun moeder gaat, ook al wordt een en ander nog onderzocht.
Dus ik ben blij dat Judith niet de kans kreeg om iets over de brief te zeggen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat ben ik helemaal met je eens hoor...satine schreef:Het verschil is dat Tom zijn moeder steunt en haar nagenoeg elke dag bezoekt, terwijl Ann 1 keer is langs geweest om tegen haar moeder te brullen dat ze van haar walgt.Christel schreef: Maar Ann is familie en zou normaal gesproken toch eigenlijk net zo goed als Tom op de hoogte moeten zijn als het om de besognes van hun moeder gaat, ook al wordt een en ander nog onderzocht.
Dus ik ben blij dat Judith niet de kans kreeg om iets over de brief te zeggen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Amiche
- Poster rang 2

Het scheelt dat het echte Thuis kinderen zijn, dus met een geheugen van lik-me-vessie en zonder een al te strikt geweten (aangezien je dat alleen maar kunt hebben dankzij herinneren en leren van ervaringen).Caligula schreef:Maar Judith wou het wel echt aan Ann vertellen vooraleer swinging Mayra daar binnenkwam (de deuren van een dokterspraktijk zijn altijd open in Thuis) zodus neem ik aan dat het toch niet zolang meer zal duren voor iedereen het weet en dat van zogauw die brief "echt" wordt verklaard. Dus even geduld. Ben wel benieuwd hoe Judith dat dan weer gaat moeten uitleggen aan de kids dat ze voor de zoveelste keer iets achter gehouden heeft.
En wat betreft het rondstrooien van informatie - ook dat gaat niet volgens afwegingen en empathie - het moet gewoon te pas en te onpas gedaan worden. Zo erg zelfs dat iemand net beloofd heeft dat ie kan zwijgen als het graf en bijna in het zelfde moment zich omdraait en het tegen iemand anders vertelt. Opnieuw iets waar geheugen en geweten geen rol in spelen.
Ach ja ......
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

En Judith jammerde hardop: "Wat heeft Hélène ons toch aangedaan". Al dat ongemak, de schande. Wat Hélène haar man en Geert heeft aangedaan was bijkomstig. Die twee heeft ze alleen maar even vermoord om hun geld.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja maar dat weet judith nog niet helemaal hé. Ze weet zeker niks over Helene's dierbare 1ste man RIP en over de tweede een brief die nu onderzocht wordt (maar de tweede is natuurlijk ook wel RIP)Captain Cuckoo schreef:En Judith jammerde hardop: "Wat heeft Hélène ons toch aangedaan". Al dat ongemak, de schande. Wat Hélène haar man en Geert heeft aangedaan was bijkomstig. Die twee heeft ze alleen maar even vermoord om hun geld.
Maar Judith is Judith hé, wat doe je daarmee? Back to Australia? Met Toon dan, zo zijn we van die 2 vanaf.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zelfs dan nog: zij heeft door Hélène alleen wat ongemak en schande ondervonden, tegenover Geert die door haar toedoen naar de eeuwige jachtvelden verhuisd is.Caligula schreef:
Ze weet zeker niks over Helene's dierbare 1ste man RIP en over de tweede een brief die nu onderzocht wordt (maar de tweede is natuurlijk ook wel RIP)
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Zo te zien blijft onze Judithtje toch ook nog met Toon in haar koppeke steken. GRRR...
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Ik ben wel blij dat Judith toch op zijn minst haar excuses heeft aangeboden aan Tom ivm haar stugge gedrag ten opzichte van hem toen ze nog overtuigd was dat marianne het gedaan had.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En dat is niet de eerste keer. Ze was er ook rotsvast van overtuigd dat Geert de pedofiel was en het was voor haar gewoon zo,punt. Tot ze met haar neus op de feiten werd gedrukt. Dat mens kan gewoon niet nadenken. Ze heeft,denk ik, redelijke dokters capaciteiten maar de rest...Summer85 schreef:Ik ben wel blij dat Judith toch op zijn minst haar excuses heeft aangeboden aan Tom ivm haar stugge gedrag ten opzichte van hem toen ze nog overtuigd was dat marianne het gedaan had.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zo lang ze bij een spoedgeval niet merkt dat ze haar dokterstas vergeten is, of in een momentje van verstrooidheid foute medicatie voorschrijft.Caligula schreef:Summer85 schreef: Ze heeft,denk ik, redelijke dokters capaciteiten maar de rest...
("Dokter, dokter, ik heb zo'n branderig gevoel in mijn maag..."
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Een beetje slappe excuses - zowel na de affaire Geert als nu na de affaire Marianne/Helene. En overigens ook richting Jens. Op zijn minst zou ik haar met een gigantisch schuldgevoel willen zien, dat ze mensen zo snel veroordeeld heeft en daarmee praktisch hun levens verwoest en dat van hun geliefden.
En inderdaad dat gezeur over 'de kinderen' - hun eigen moeder doet hen veel meer kwaad dan de beide oma's, Geert of zelfs Danny!
En inderdaad dat gezeur over 'de kinderen' - hun eigen moeder doet hen veel meer kwaad dan de beide oma's, Geert of zelfs Danny!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
Soapseut
- x 435
Judith is inderdaad altijd zo druk bezig met verkeerde pistes te bewandelen dat ze niet merkt wat er zich onder haar neus afspeelt. Ze heeft die Hélène lang genoeg als schoonmoeder gehad. Wij, als publiek, hebben die jaren niet mee beleefd, maar het kan niet dat ze niks gemerkt zou hebben. Dat is het probleem bij Judith, altijd met haar kop in de wolken, altijd verstrooid, de helft van een verhaal horen en op basis daarvan dan conclusies trekken zonder nadenken.
Zo'n persoonlijkheidskenmerk zet je niet even "on hold" tijdens je werk ... mij zou ze als patiënt niet zien
Zo'n persoonlijkheidskenmerk zet je niet even "on hold" tijdens je werk ... mij zou ze als patiënt niet zien
0 x