Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:Op Judith hare "Hoe moet ik dat nu ooit aan de kinderen vertellen?" komt nu toch serieus wat sleet te zitten. :roll:
sja, die blijven ook vanalles meemaken op hun jonge leeftijd natuurlijk. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Joepie!, juist op het moment dat Judith het wil vertellen tegen Ann komt vrolijke Mayra binnenwaaien. Als dat niet Thuis is...
En ik merk nogmaals op dat de dokterspraktijk weeral een "opendeurdag" heeft. :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

"Wat hebben wij haar ooit misdaan?" Wel, ze werd verliefd op Tom en Tom heeft daardoor de plaats van Kurt ingenomen ... ...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

karolien85 schreef:Wel, ze werd verliefd op Tom en Tom heeft daardoor de plaats van Kurt ingenomen ..
Hmm, waren zij en Kurt al niet uit mekaar voor ze Tom leerde kennen?
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 952
x 1518

Bericht door heidiw »

Ja ze was al gescheiden van Kurt toen ze Tom leerde kennen. Maar voor Hélène was het onaanvaardbaar dat Judith de scheiding had aangevraagd. Zie haar uitspraak toen Kurt dood werd teruggevonden: als ge bij hem waart gebleven en niet zo vlug had opgegeven (lees: zijn ontrouw had blijven slikken) dan was hij nu niet dood... of iets in die aard want letterlijk herinner ik het mij niet meer
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

heidiw schreef:Ja ze was al gescheiden van Kurt toen ze Tom leerde kennen. Maar voor Hélène was het onaanvaardbaar dat Judith de scheiding had aangevraagd. Zie haar uitspraak toen Kurt dood werd teruggevonden: als ge bij hem waart gebleven en niet zo vlug had opgegeven (lees: zijn ontrouw had blijven slikken) dan was hij nu niet dood... of iets in die aard want letterlijk herinner ik het mij niet meer
Ja, ookal was ze al weg van Kurt, voor Hélène kon dat NIET ... Mijn kind, schoon kind :crazy:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, wat wil je, het was haar zoon hé. Trouwens voor Kurt's dood hebben we Helène toch ook niet zo vaak gezien.
Het is pas daarna dat ze meer in de picture kwam en dan vooral tijdens Emma's ontvoering, toen betekende ze wel een echte steun voor Judith wat ook verklaart waarom ze het nu zo moeilijk heeft.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

tvx1 schreef:Op Judith hare "Hoe moet ik dat nu ooit aan de kinderen vertellen?" komt nu toch serieus wat sleet te zitten. :roll:
Ze kan beginnen met de kinderen te vertellen dat hun mama er andermaal snel bij was om stoute Marianne te veroordelen omdat brave schoonmama nooit tot zoiets in staat kon zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, Judith heeft al afdoend bewezen dat ze snel en fout is terwijl ze eigelijk snel en juist zou moeten zijn. maar nu nog iets over de brave oma vertellen daar zou ik toch even mee wachten.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Ja, Judith heeft al afdoend bewezen dat ze snel en fout is terwijl ze eigelijk snel en juist zou moeten zijn. maar nu nog iets over de brave oma vertellen daar zou ik toch even mee wachten.
Recent volgde Hélène de kinderen zowat overal. Als ze nu plots nergens meer opduikt of niemand meer belt, zullen de kinderen zich toch vragen gaan stellen. Als ze uiteindelijk dan de ware toedracht te horen krijgen zal dat de geloofwaardigheid van hun moeder echt niet ten goede komen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:Ja, Judith heeft al afdoend bewezen dat ze snel en fout is terwijl ze eigelijk snel en juist zou moeten zijn. maar nu nog iets over de brave oma vertellen daar zou ik toch even mee wachten.
Recent volgde Hélène de kinderen zowat overal. Als ze nu plots nergens meer opduikt of niemand meer belt, zullen de kinderen zich toch vragen gaan stellen. Als ze uiteindelijk dan de ware toedracht te horen krijgen zal dat de geloofwaardigheid van hun moeder echt niet ten goede komen.
Dat is ook zo natuurlijk. Aan de manier waarop Hélène hen de laatste tijd volgde, zouden Stan en Emma dat verschil eigenlijk al binnen een dag moeten opmerken.

Na haar snelle oordelen over Marianne + het feit dat Hélène wel de oma van Stan en Emma is waar ze veel van houden, begrijp ik wel dat Judith op z'n minst de zekerheid wil hebben dat die brief ook echt door Hélène geschreven is. Maar dan zou ik toch zo snel mogelijk open kaart spelen als ik haar was, inderdaad alleen al om haar geloofwaardigheid te behouden, maar ook omdat dat wel zo eerlijk is tegenover Tom en Marianne.
En Stan en Emma zullen het sowieso te weten komen, dus waarom dat uitstellen?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Kreeg de indruk dat het Judith beter zou uitkomen dat Marianne de moordenaar was en niet Hélène, want "de kinderen hebben toch al zoveel meegemaakt"...

Alsof (1) de waarheid (2) de gevoelens van haar man ondergeschikt zijn aan wat haar "best uitkomt".

Alsof het erger is voor de kinderen dat de "lieve" oma de moordenaar is van hun suikernonkel Geert dan de "vervelende" oma. In beide gevallen is het voor de kids een zware klap, dus wat maakt het uit ?

Nog erger vond ik dat ze Ann - die maar bleef herhalen hoe erg ze het vond wat haar mama heeft aangericht - in het ongewisse liet dat er een nieuwe wending is in de zaak, waardoor diezelfde mama wel eens onschuldig zou kunnen zijn en dus helemaal onterecht in de gevangenis zit...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef: Nog erger vond ik dat ze Ann - die maar bleef herhalen hoe erg ze het vond wat haar mama heeft aangericht - in het ongewisse liet dat er een nieuwe wending is in de zaak...
Ze stond op het punt op het te vertellen, toen dartele Mayra zomaar de spreekkamer binnenviel. :thumbdown:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Tiboko schreef: Nog erger vond ik dat ze Ann - die maar bleef herhalen hoe erg ze het vond wat haar mama heeft aangericht - in het ongewisse liet dat er een nieuwe wending is in de zaak, waardoor diezelfde mama wel eens onschuldig zou kunnen zijn en dus helemaal onterecht in de gevangenis zit...
Net dàt gaf mij ongewild een binnenpretje: de gedachte hoe Ann zich in alle bochten zal wringen, zodra bewezen is dat zij haar moeder al ten onrechte veroordeeld en zelfs afgeschreven had. :shhh:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Ik vind het eigenlijk niet aan Judith om 'het nieuws' te gaan rondstrooien voor er zeker geweten is of de brief echt is en als bewijslast aanvaard zal worden.
0 x
Plaats reactie