Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Dat zal wel niet. Ik durf te wedden dat ze uiteindelijk met Toon verder gaat en Tom laat zitten. Thuis is niet echt van de stabiele relaties.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Helemaal mee eens! Bovendien wéét Judith voorlopig nog wel van "magniet-kanniet", maar nu ze beseft dat zij -pardon my french- begeerd wordt door Toon, de Macho van Thuisdorp, streelt die gedachte ongetwijfeld haar broze ego.Kwast schreef:Dat zal wel niet. Ik durf te wedden dat ze uiteindelijk met Toon verder gaat en Tom laat zitten. Thuis is niet echt van de stabiele relaties.
Wordt ongetwijfeld vurig vervolgd
0 x
-
xJxLxTx
- Nog geen rang
Hihi dat denk ik ook.. En na hun eerste kus heeft ze er nog over zitten dag dromen.. Het is maar een kwestie van tijd tot ze helemaal bezwijkt..Captain Cuckoo schreef:Helemaal mee eens! Bovendien wéét Judith voorlopig nog wel van "magniet-kanniet", maar nu ze beseft dat zij -pardon my french- begeerd wordt door Toon, de Macho van Thuisdorp, streelt die gedachte ongetwijfeld haar broze ego.Kwast schreef:Dat zal wel niet. Ik durf te wedden dat ze uiteindelijk met Toon verder gaat en Tom laat zitten. Thuis is niet echt van de stabiele relaties.
Wordt ongetwijfeld vurig vervolgd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Overdrijf je niet een beetje? Ik zou Judith ten stelligste aanraden om haar kop eens goed vast te vijzen, dat is al sinds lang niet meer gebeurd en die bietekwiet van een Toon te vergeten.xJxLxTx schreef: En na hun eerste kus heeft ze er nog over zitten dag dromen.. Het is maar een kwestie van tijd tot ze helemaal bezwijkt..
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat een steun en toeverlaat is Judith toch, met haar "wij zijn er ook nog". Ten eerste zijn haar kinderen geen kleuters meer. Die hebben allebei een leeftijd dat ze bepaalde dingen toch ook wel wat kunnen relativeren/begrijpen, al zijn ze het er misschien niet mee eens. Het is ook niet zo dat Tom zijn twijfels aan Hélène met hen bespreekt of zo.
En ten tweede zou Judith misschien ook eens stil kunnen staan bij wat Tom allemaal al voor haar en haar kinderen heeft gedaan? Dat hij de ellende van zijn moeder niet zo 1-2-3 naast zich neer kan leggen en het ontzettend moeilijk heeft momenteel, lijkt me niet bepaald vreemd. Ze zou hem ook wel eens een beetje mogen steunen...
Ik vind haar behoorlijk egoïstisch bezig.
En ten tweede zou Judith misschien ook eens stil kunnen staan bij wat Tom allemaal al voor haar en haar kinderen heeft gedaan? Dat hij de ellende van zijn moeder niet zo 1-2-3 naast zich neer kan leggen en het ontzettend moeilijk heeft momenteel, lijkt me niet bepaald vreemd. Ze zou hem ook wel eens een beetje mogen steunen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
We hebben het hier ook wel over Judith.Christel schreef:Wat een steun en toeverlaat is Judith toch, met haar "wij zijn er ook nog". Ten eerste zijn haar kinderen geen kleuters meer. Die hebben allebei een leeftijd dat ze bepaalde dingen toch ook wel wat kunnen relativeren/begrijpen, al zijn ze het er misschien niet mee eens. Het is ook niet zo dat Tom zijn twijfels aan Hélène met hen bespreekt of zo.
-Diezelfde die Jens beschuldigde van pedofilie.
-Diezelfde die Geert ook nog eens beschuldigde van pedofilie.
Dus dat past gewoon perfect in het rijtje.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
Summer85
- Poster rang 1

Veel sympathie hoeven we van Judith niet te verwachten als het niet in haar kraam past.
Het is en blijft wel Tom zijn moeder! Als het over haar en haar kinderen gaat moet iedereen klaar staan met de zakdoekjes (en bij voorkeur ook met brandende toortsen zoals in het geval van Geert en Jens) maar als ze eens een steun moet zijn voor een ander...
Het is en blijft wel Tom zijn moeder! Als het over haar en haar kinderen gaat moet iedereen klaar staan met de zakdoekjes (en bij voorkeur ook met brandende toortsen zoals in het geval van Geert en Jens) maar als ze eens een steun moet zijn voor een ander...
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Een beetje begrip voor Tom kan ze blijkbaar niet opbrengen terwijl hij altijd voor haar en haar kinderen klaar staat in moeilijke tijden. Zijn gevoelens moet hij nu hij het moeilijk heeft maar wegcijferen. 
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
En te bedenken dat ze Hélène er voor helemaal niet moest hebben, en omgekeerd, want Hélène verweet Judith toch alles over Kurt.
En met Toon, ik denk wel dat daar nog iets van gaat komen, zeker nu met die problemen rondom Marianne, dat drijft Tom en Judith wel verder uit mekaar.
En met Toon, ik denk wel dat daar nog iets van gaat komen, zeker nu met die problemen rondom Marianne, dat drijft Tom en Judith wel verder uit mekaar.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De dag dat de schuld van Hélène zal vaststaan en dus ook dat Tom gelijk, en zij alwéér ongelijk had met haat bechuldigingen, gaat Judith weer even het noorden kwijt zijn. Als Macho Toon toevallig die dag haar pad kruist...
?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Dokter Judith is slordig, vergeetachtig, trekt gemakkelijk foute conclusies en houdt daar dan koppig aan vast. Als ik in Thuisdorp ziek zou worden, ik zou toch elders op consultatie gaan.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Het is wel de grootmoeder van haar kinderen dus het zou véél erger zijn dat Hélène de schuldige is ipv de moeder van Tom want dan zijn haar kinderen ocharme weer het slachtoffer om nog maar te zwijgen hoe de kinderen op school gaan reageren, vader een verkrachter en grootmoeder een moordenares. Zij acht Hélène daartoe niet in staat maar denkt er niet bij na dat Tom hetzelfde denkt over zijn moeder! 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat ze Marianne verdenkt vind ik gezien de gekende feiten nog niet eens zo heel vreemd, buiten het feit dat het voor haar kinderen inderdaad ook minder erg is dan wanneer hun eigen oma de bak indraait.
Maar hoe Tom zich voelt kan haar ook niet veel schelen blijkbaar, anders had ze hem op z'n minst zijn twijfels uit laten spreken tegenover haar zelf. Haar kinderen waren in geen velden of wegen te bekennen, dus die zouden daar geen last van gehad hebben. Dat ze dat niet doet, en vooral dat ze hem al zo snel vraagt om "gewoon" te doen, vind ik gewoonweg grof. Lekkere partner ben je dan...
Maar hoe Tom zich voelt kan haar ook niet veel schelen blijkbaar, anders had ze hem op z'n minst zijn twijfels uit laten spreken tegenover haar zelf. Haar kinderen waren in geen velden of wegen te bekennen, dus die zouden daar geen last van gehad hebben. Dat ze dat niet doet, en vooral dat ze hem al zo snel vraagt om "gewoon" te doen, vind ik gewoonweg grof. Lekkere partner ben je dan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, Christel wie van de Thuiscast zou je als partner willen?Christel schreef:Lekkere partner ben je dan...
Maar goed, Judith is een typisch Thuis personage dat haar geluk niet kent als ze het heeft en dan naar iets anders gaat waar ze het niet meer heeft.
0 x
Potentia Principatum