Welke bv's wil je eens zien scoren/afgaan in de slimste mens

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Welke bv's wil je eens zien scoren/afgaan in de slimste mens

Bericht door hannanaske »

Ik was daarnet al een klein tikkeltje nieuwsgierig of de kandidaten al gekend waren voor een nieuw seizoen van de slimste mens. Tenslotte begint dat toch al in september, (dacht ik toch) maar tot nu weten we enkel dat Kim Clijsters & Bart Verhaeghe hun kansje zullen wagen. Of misschien mogen we het geheim gewoon nog niet weten. :lol:

Afijn... de volgende vraag luidt: Welke bekende Vlaming zou je graag eens zien meespelen? 8)

Al véél bekende gezichten zien passeren in de jury maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of ze ook allemaal al hebben deelgenomen aan het spel; Urbanus, Frank Focketeyn, Lieven Scheire, Sien Eggers,.... ik wil ze wel eens zien eigenlijk :lolno: Ook al zijn niet alle grapjassen even grappig ,en vaak minder spontaan als ze moeten strijden in een quiz.

Ik vraag me ook af of Thomas Van Der Veken al ooit heeft meegespeeld? Ik vermoed dat die eigenlijk wel nog veel weet en vrij competitief is.

Liefst ook véél muzikanten: Ik zou graag eens Mario Goossens in de zetel zien zitten (drummer van Triggerfinger) Ik ben altijd zo verliefd op zijn schattig limburgs accent en die man heeft ook bakken charisma. Zijn gelaatstrekjes tijdens het drummen is zo plezant. Misschien heeft hij ook van die grappige reflexen als hij gestresseerd is. :lol:
Max Colombie (frontman van oscar & the wolf) zou misschien ook leuk zijn. Die gast intrigeert mij op één of andere manier wel: Zijn muziek in de eerste plaats, maar ook als ik interviews van hem lees, lijkt me dat toch een interessante kerel die veel van films en kunst weet. En hij is ook fan van Disney. De Max! 8)
Gabriel Rios uiteraard... Het visuele aspect is ook belangrijk en Gabriel is sowieso :romance-heartsthree:
en Lara van de intergalactic lovers voor de girlpower! 8)

Ilse Liebens lijkt me ook nog een toffe dame, en ik mis haar wel een beetje op studio Brussel, of Ayco Duyster.

Maggie De Block lijkt me nog een sympathieke. Hilde Crevits voor één aflevering en er dan uit te liggen. :lolno:

En oja... Marleen Merckx (want er mag wel eens iemand meedoen uit Thuis!) :lol:
Laatst gewijzigd door hannanaske op wo 05 aug 2015, 12:06, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Re: Welke bv's wil je es zien scoren/afgaan in de slimste me

Bericht door ikke »

Sedert ik weet dat alle geestigheden in "De slimste mens" niet spontaan komen, ben ik al veel minder geneigd om nog te kijken.
Op je vraag wie er nog zou mogen meespelen kan ik niet antwoorden en wie er al meespeelde, dat moet wellicht wel op te zoeken zijn via internet... ;)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Net zoals al de rest op TV drijft ook De Slimste Mens op een netjes ingestudeerd scenario, kwistig bestrooid met voorgekauwde en stilaan afgezaagde grapjes. Voornaamste doel is het kweken van extra BV's om volgende programma's te bevolken.
Niettemin nog altijd veel beter verteerbaar dan de serie over die voetbalploeg.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ik ben eigenlijk een beetje afgehaakt sedert ze op VIER zitten. Niet omdat ik zo'n honkvaste kijker ben die naar één zender kijk, maar omdat ik De Slimste Mens vroeger eerder spontaan eens bekeek als ik m'n tv aanzette. Op VIER moet ik al spontaan beginnen zappen. ;)

En het nieuwe is er ook wel wat af (alleen nu verknipt door reclameblokken). :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Welke bv's wil je eens zien scoren/afgaan in de slimste

't Was wel niet de bedoeling om echt je mening te geven over het spel/programma zelf hé 8)
Daar bestaat toch al een topic over? :razz:

Ik wou eigenlijk eens polsen welke personen in 'BV-landschap' je leuk vindt, maar aangezien het ook niet uitzonderlijk over tv-figuren moet gaan (mag ook radio, muziek, sport, politica, fashion,....) had ik dat in deze vraag gegoten. :razz:
Daarnaast kun je acteurs/actrices leuk vinden in een bepaalde rol en in een bepaalde serie/film, maar wil je de persoon naast de set ook eens zien schitteren, bijvoorbeeld in een spel zoals de slimste mens.

Dus eigenlijk los van het feit of je De slimste mens- al dan niet- een goed programma vindt => Wie zou je graag eens zien deelnemen in een spelletje? En aangezien er ook een topic bestaat welke tv-figuren je NIET moet, zullen we ook wel mensen kennen die we net wel leuk vinden als ze in beeld komen. :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Heeft Vitalski eigenlijk al eens meegedaan?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Hoe zou Erik Van Looy scoren als hij in plaats van zijn teksten af te lezen dit keer eens zelf de antwoorden zou moeten zoeken? :dance:
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

al die zogenaamde BV's ben ik meer dan beu. Daarom kijk ik nu naar Nederlandse praatprogramma's. Zijn ook veel interessanter, minder flauwekul. Ze laten de mensen ook uitspreken als het iets 'moeilijker' wordt.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

De jury heeft zich vandaag voorgesteld in een vrij origineel filmpje. Helaas: dezelfde presentator met zijn typische stijl, dezelfde jury, dus ook dezelfde grappen. Misschien eerst zijdelings kijken en rustig afwachten wie de kandidaten zullen zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Welke bv's ik wil zien afgaan? Allemaal eigelijk. Voor mij echt niet meer de moeite om naar te kijken.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Welke bv's ik wil zien afgaan? Allemaal eigelijk. Voor mij echt niet meer de moeite om naar te kijken.
Het feit dat de BV's steeds "heviger" overtuigd moeten worden om deel te nemen, bewijst dat zij inderdaad voor roemloze afgang vrezen.
Net zoals alle eerdere goede programma's zal ook dit programma uitgemolken worden tot de dood er op volgt. :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik ga er mijn tijd dit jaar ook niet meer in steken.
Na een groot aantal flauwe en voorgekauwde moppen, de steeds weerkerende opmerkingen over de lach van Erik, de relaties van Gert, de 'humor' van Geubels en Jeroom,....... heb ik het wel gehad.
Dan lees ik liever een goed boek.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

De BV - verguisd door de Hollanders als BN'er - bij wie ik resoluut wegzap in eender welk programma is wel Jan Mulder. Die wil ik niet zien afgaan, die wil ik gewoon niet zien toutcourt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Voor mij mogen ze allemaal af- en weggaan.
Bovendien wens ik degene die het opnieuw een goed idee vond om de aankondigingen met irritante rijmpjes te laten voorlezen, een veertiendaags verblijf all-in in het allerbeste hotel van Syrië toe. De schrijvers van die rijmpjes mogen natuurlijk ook mee. :puke-front:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Captain Cuckoo schreef:Voor mij mogen ze allemaal af- en weggaan.
Bovendien wens ik degene die het opnieuw een goed idee vond om de aankondigingen met irritante rijmpjes te laten voorlezen, een veertiendaags verblijf all-in in het allerbeste hotel van Syrië toe. De schrijvers van die rijmpjes mogen natuurlijk ook mee. :puke-front:
Nochtans was het gisteren niet de Jury die voor de nodige sfeer zorgde. Daar zorgde Sam Louwyck wel voor.
En elk zijn gedacht: ik blijf de slimste mens leuk vinden. Afhankelijk van de deelnemers is het de éne keer wel een stuk beter dan de andere keer. Maar bon!

Hier de compilatie van de Sam! ;)

http://www.humo.be/tv-en-film/357188/sc ... e=Facebook
0 x
Plaats reactie