Afijn... de volgende vraag luidt: Welke bekende Vlaming zou je graag eens zien meespelen?
Al véél bekende gezichten zien passeren in de jury maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of ze ook allemaal al hebben deelgenomen aan het spel; Urbanus, Frank Focketeyn, Lieven Scheire, Sien Eggers,.... ik wil ze wel eens zien eigenlijk
Ik vraag me ook af of Thomas Van Der Veken al ooit heeft meegespeeld? Ik vermoed dat die eigenlijk wel nog veel weet en vrij competitief is.
Liefst ook véél muzikanten: Ik zou graag eens Mario Goossens in de zetel zien zitten (drummer van Triggerfinger) Ik ben altijd zo verliefd op zijn schattig limburgs accent en die man heeft ook bakken charisma. Zijn gelaatstrekjes tijdens het drummen is zo plezant. Misschien heeft hij ook van die grappige reflexen als hij gestresseerd is.
Max Colombie (frontman van oscar & the wolf) zou misschien ook leuk zijn. Die gast intrigeert mij op één of andere manier wel: Zijn muziek in de eerste plaats, maar ook als ik interviews van hem lees, lijkt me dat toch een interessante kerel die veel van films en kunst weet. En hij is ook fan van Disney. De Max!
Gabriel Rios uiteraard... Het visuele aspect is ook belangrijk en Gabriel is sowieso
en Lara van de intergalactic lovers voor de girlpower!
Ilse Liebens lijkt me ook nog een toffe dame, en ik mis haar wel een beetje op studio Brussel, of Ayco Duyster.
Maggie De Block lijkt me nog een sympathieke. Hilde Crevits voor één aflevering en er dan uit te liggen.
En oja... Marleen Merckx (want er mag wel eens iemand meedoen uit Thuis!)