Misschien doet hij zelfs wel weer wat teveel zijn best?
Hoe dan ook, het is blijkbaar niet snel goed voor Sam...

Toch wel, Nancy heeft na de geboorte van ons Britney een postnatale depressie gehad.fazou schreef:Er zit duidelijk hommeles aan te komen tussen die 2. Als de baby er zal komen, dan zie ik Sam in een serieuze depressie sukkelen. Zoiets zou ook nog nooit getoond zijn, een postnatale depressie
En wat was het van Rosa? Zij had een miskraam en kreeg ook een depressie.martha schreef:Toch wel, Nancy heeft na de geboorte van ons Britney een postnatale depressie gehad.fazou schreef:Er zit duidelijk hommeles aan te komen tussen die 2. Als de baby er zal komen, dan zie ik Sam in een serieuze depressie sukkelen. Zoiets zou ook nog nooit getoond zijn, een postnatale depressie

Dat van Rosa en die miskraam heb ik nooit gezien. Maar een depressie omdat je kind sterft bij de geboorte, is geen postnatale depressie hé.ikke schreef: En wat was het van Rosa? Zij had een miskraam en kreeg ook een depressie.
Dat probleem (depressie) kwam dus al aan bod. En ik zit niet te wachten op een depressie van Sam tenzij die heel realistisch wordt weergegeven, maar daar durf ik niet op te hopen...dus... laat maar!
Sam heeft nog geen depressie, ze is hoogstens een beetje depri.hannanaske schreef:Dat van Rosa en die miskraam heb ik nooit gezien. Maar een depressie omdat je kind sterft bij de geboorte, is geen postnatale depressie hé.ikke schreef: En wat was het van Rosa? Zij had een miskraam en kreeg ook een depressie.
Dat probleem (depressie) kwam dus al aan bod. En ik zit niet te wachten op een depressie van Sam tenzij die heel realistisch wordt weergegeven, maar daar durf ik niet op te hopen...dus... laat maar!![]()
Een postnatale depressie is meer de oorzaak van twijfels over het moederschap, de verandering, schrik dat je het verkeerd gaat doen, geen tijd meer voor andere dingen,...
Ik vermoed dat Sam meer een prenatale depressie heeft.
Onzekerheid, paniek,... Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ze een meisje verwacht?
Dat ze schrik heeft om zichzelf in dat kind te herkennen en weer geconfronteerd te worden met haar verleden?

Ik vermoed dat jouw reactie geschreven werd vóór de aflevering.ikke schreef: Sam heeft nog geen depressie, ze is hoogstens een beetje depri.
En ik steek een kaars aan opdat er op tijd ingegrepen wordt zodat het niet tot een pre-of postnatale of om het even welke depressie komt. Amen!
Sam greep naar de fles en je zag duidelijk dat ze besefte dat het geen goed idee was.hannanaske schreef:ikke schreef: Sam heeft nog geen depressie, ze is hoogstens een beetje depri.
En ik steek een kaars aan opdat er op tijd ingegrepen wordt zodat het niet tot een pre-of postnatale of om het even welke depressie komt.
Iemand die hoogstens een beetje depri is zal toch niet zo impulsief naar de fles grijpen?

Haar gezicht sprak boekdelen. Ze weet uiteraard dat het geen goed idee is, maar Sam voelt zich duidelijk niet lekker in haar vel. En dat bewijst haar huilbui achteraf ook wel.ikke schreef:Sam greep naar de fles en je zag duidelijk dat ze besfte dat het geen goed idee was.hannanaske schreef:Iemand die hoogstens een beetje depri is zal toch niet zo impulsief naar de fles grijpen?ikke schreef: Sam heeft nog geen depressie, ze is hoogstens een beetje depri.
En ik steek een kaars aan opdat er op tijd ingegrepen wordt zodat het niet tot een pre-of postnatale of om het even welke depressie komt.
Gelukkig kwam Yvette op het juiste moment binnen.
Maar welk bewijs heb jij dat Sam de fles zou leegdrinken? Geen! Voor 't zelfde geld zou Sam de fles terug gezet hebben na één slok...