Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)

Bericht door Christel »

Inderdaad, ze kijkt erbij als een boer met kiespijn... Terwijl Tim toch enthousiast is en zijn best doet om het haar naar de zin te maken.
Misschien doet hij zelfs wel weer wat teveel zijn best?
Hoe dan ook, het is blijkbaar niet snel goed voor Sam... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Er zit duidelijk hommeles aan te komen tussen die 2. Als de baby er zal komen, dan zie ik Sam in een serieuze depressie sukkelen. Zoiets zou ook nog nooit getoond zijn, een postnatale depressie
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is als de baby er komt, weet ik zo nog niet.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vermoed dat Sam om weet-ik-welke-reden, liever een zoon had gehad...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

fazou schreef:Er zit duidelijk hommeles aan te komen tussen die 2. Als de baby er zal komen, dan zie ik Sam in een serieuze depressie sukkelen. Zoiets zou ook nog nooit getoond zijn, een postnatale depressie
Toch wel, Nancy heeft na de geboorte van ons Britney een postnatale depressie gehad.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:
fazou schreef:Er zit duidelijk hommeles aan te komen tussen die 2. Als de baby er zal komen, dan zie ik Sam in een serieuze depressie sukkelen. Zoiets zou ook nog nooit getoond zijn, een postnatale depressie
Toch wel, Nancy heeft na de geboorte van ons Britney een postnatale depressie gehad.
En wat was het van Rosa? Zij had een miskraam en kreeg ook een depressie.
Dat probleem (depressie) kwam dus al aan bod. En ik zit niet te wachten op een depressie van Sam tenzij die heel realistisch wordt weergegeven, maar daar durf ik niet op te hopen...dus... laat maar!
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

ikke schreef: En wat was het van Rosa? Zij had een miskraam en kreeg ook een depressie.
Dat probleem (depressie) kwam dus al aan bod. En ik zit niet te wachten op een depressie van Sam tenzij die heel realistisch wordt weergegeven, maar daar durf ik niet op te hopen...dus... laat maar!
Dat van Rosa en die miskraam heb ik nooit gezien. Maar een depressie omdat je kind sterft bij de geboorte, is geen postnatale depressie hé. ;)

Een postnatale depressie is meer de oorzaak van twijfels over het moederschap, de verandering, schrik dat je het verkeerd gaat doen, geen tijd meer voor andere dingen,...
Ik vermoed dat Sam meer een prenatale depressie heeft.
Onzekerheid, paniek,... Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ze een meisje verwacht?
Dat ze schrik heeft om zichzelf in dat kind te herkennen en weer geconfronteerd te worden met haar verleden?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:
ikke schreef: En wat was het van Rosa? Zij had een miskraam en kreeg ook een depressie.
Dat van Rosa en die miskraam heb ik nooit gezien. Maar een depressie omdat je kind sterft bij de geboorte, is geen postnatale depressie hé. ;)

Een postnatale depressie is meer de oorzaak van twijfels over het moederschap, de verandering, schrik dat je het verkeerd gaat doen, geen tijd meer voor andere dingen,...
Ik vermoed dat Sam meer een prenatale depressie heeft.
Onzekerheid, paniek,... Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ze een meisje verwacht?
Dat ze schrik heeft om zichzelf in dat kind te herkennen en weer geconfronteerd te worden met haar verleden?
Sam heeft nog geen depressie, ze is hoogstens een beetje depri.
En ik steek een kaars aan opdat er op tijd ingegrepen wordt zodat het niet tot een pre-of postnatale of om het even welke depressie komt. Amen!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, met ons Sammeke zijn we nog niet klaar vrees ik als ze aan de fles gaat zitten. Nog een geluk dat grootoma in de buurt was. Sam is nog niet in orde, helemaal niet.
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

ikke schreef: Sam heeft nog geen depressie, ze is hoogstens een beetje depri.
En ik steek een kaars aan opdat er op tijd ingegrepen wordt zodat het niet tot een pre-of postnatale of om het even welke depressie komt. Amen!
Ik vermoed dat jouw reactie geschreven werd vóór de aflevering. :lol:

Iemand die hoogstens een beetje depri is zal toch niet zo impulsief naar de fles grijpen? :eek:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

hannanaske schreef:
En ik steek een kaars aan opdat er op tijd ingegrepen wordt zodat het niet tot een pre-of postnatale of om het even welke depressie komt.

Iemand die hoogstens een beetje depri is zal toch niet zo impulsief naar de fles grijpen? :eek:
Sam greep naar de fles en je zag duidelijk dat ze besefte dat het geen goed idee was.
Gelukkig kwam Yvette op het juiste moment binnen.
Voor 't zelfde geld zou Sam de fles terug gezet hebben na één slok...
Laatst gewijzigd door ikke op wo 09 sep 2015, 22:35, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

ikke schreef:
hannanaske schreef:
En ik steek een kaars aan opdat er op tijd ingegrepen wordt zodat het niet tot een pre-of postnatale of om het even welke depressie komt.
Sam greep naar de fles en je zag duidelijk dat ze besfte dat het geen goed idee was.
Gelukkig kwam Yvette op het juiste moment binnen.
Maar welk bewijs heb jij dat Sam de fles zou leegdrinken? Geen! Voor 't zelfde geld zou Sam de fles terug gezet hebben na één slok...
Haar gezicht sprak boekdelen. Ze weet uiteraard dat het geen goed idee is, maar Sam voelt zich duidelijk niet lekker in haar vel. En dat bewijst haar huilbui achteraf ook wel.
En als haar geweten niet zou knagen, zou ze zich ook niet zo betrapt hoeven te voelen als er iemand de keuken binnenstapt. ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sam voelt zich onzeker en lijdt onder de druk die ze zichzelf oplegt, alsook onder de druk van Tim, hoe goed hij het ook bedoelt. Maar hij verwacht er zoveel van en zij deelt die verwachting niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Sinds ze beseft dat ze zwanger is heeft ze dat kindje al bijna méér niet dan wèl gewenst. Weet Sam eigenlijk wel wat ze wil? Zijn toekomstig dochtertje is al een realiteit voor trotse Tim. Als het kindje niet geboren wordt omdat Sam dat in één of andere bevlieging niet meer wil, mag ze haar Tim ook wel vergeten.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze lijkt me tamelijk wanhopig. Ik snap niet dat Tim dat niet ziet. Ze loopt nog steeds weg als hij erover begint.
Ik heb haar uit zichzelf nog nooit iets horen zeggen waaruit blijkt dat ze gelukkig is met haar kind. Dat moet Tim toch ook opvallen?
0 x
Gesloten