de blik in haar ogen was toch duidelijk genoeg, ze had goesting, maar haar verstand zei dat ze haar blik moest afwenden... 't is te hopen dat ze dat blijft volhouden, een zwak moment is voldoende om haar gezin om zeep te helpen, als ze nu slim is gaat ze de loop-uitnodigingen van Toon vanaf nu afwimpelen, maar daar vrees ik voor...Caligula schreef:Moeilijk momentje voor Judith zou ik zeggen, efkes op de tanden bijten en het komt terug in orde...
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- k de vis
- Poster rang 2

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, het wordt idd tijd dat Judith haar losstaande vijzen terug vastdraait. Voor zover ik weet is de enige vijs die redelijk vastzit de medische, voor de rest is het gissen.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Heb ik dat nu goed gezien of heb ik het mis; Judith en Toon die kussen, wat een stomme geit zeg! Dat ze niet erg slim was dat wist ik al,maar zo stom, ze gaat verdorie in competitie met Julia en dat is niet weinig zeggen!.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Judith was even in gedachten verzonken ( ze was aan het dagdromen dus) en toen zag ze in haar verbeelding die zoen gebeuren... volgens mij is het dus (nog) niet echt gebeurd.... maar ik denk niet dat dat nog lang gaat duren, voor het wel gebeurt!Caligula schreef:Heb ik dat nu goed gezien of heb ik het mis; Judith en Toon die kussen, wat een stomme geit zeg! Dat ze niet erg slim was dat wist ik al,maar zo stom, ze gaat verdorie in competitie met Julia en dat is niet weinig zeggen!.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ze probeert zichzelf in ieder geval ervan te overtuigen dat het niet mag.annekeHU schreef:Judith was even in gedachten verzonken ( ze was aan het dagdromen dus) en toen zag ze in haar verbeelding die zoen gebeuren... volgens mij is het dus (nog) niet echt gebeurd.... maar ik denk niet dat dat nog lang gaat duren, voor het wel gebeurt!Caligula schreef:Heb ik dat nu goed gezien of heb ik het mis; Judith en Toon die kussen, wat een stomme geit zeg! Dat ze niet erg slim was dat wist ik al,maar zo stom, ze gaat verdorie in competitie met Julia en dat is niet weinig zeggen!.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Het is ondertussen wel getoond hé (zonder woordspeling) echt of niet echt, dat weten we niet hé.
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2

verborgen fantasietjeCaligula schreef:Heb ik dat nu goed gezien of heb ik het mis; Judith en Toon die kussen, wat een stomme geit zeg! Dat ze niet erg slim was dat wist ik al,maar zo stom, ze gaat verdorie in competitie met Julia en dat is niet weinig zeggen!.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Nu in 't zicht van de seizoensfinale weten we dat Luc weer alles kwijt is, Peter alles heeft, Rosa en Peggy onder bedrijfsleider Femke moeten werken, Marianne een vreemd figuur trouwt, Hélène een Henri kent, Thomas Louis
helpt met het vragen rond zijn moeder Leontien, Yvette op de schupstoel zit, Franky geld nodig heeft voor
" iets " in USA en Judith verliefd worden op Toon. ( Bah )
Benieuwd wat daarvan vrijdag zal opgelost worden plus welke verrassende wendingen ?
helpt met het vragen rond zijn moeder Leontien, Yvette op de schupstoel zit, Franky geld nodig heeft voor
" iets " in USA en Judith verliefd worden op Toon. ( Bah )
Benieuwd wat daarvan vrijdag zal opgelost worden plus welke verrassende wendingen ?
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Judith toch.... Het gras is écht niet groener aan de andere kant hoor!
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Wat was nu eigenlijk de bedoeling van dat kussen met Tom na die droom?
Zichzelf wijsmaken dat er niets aan de hand is omdat ze nog even verliefd is op Tom?
Zichzelf wijsmaken dat er niets aan de hand is omdat ze nog even verliefd is op Tom?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Iets in die richting denk ik ook. Vooral zichzelf overtuigen dat ze van Tom houdt en hem dus niet kwijt wil om bij Toon te kunnen zijn, zoiets...hannanaske schreef:Wat was nu eigenlijk de bedoeling van dat kussen met Tom na die droom?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Volgens mij gewoon een dringend "goestingske" na dat dagdromenhannanaske schreef:Wat was nu eigenlijk de bedoeling van dat kussen met Tom na die droom?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

En dan die teleurstelling dat Tom echt weg moest .....! Volwassen mensen in een volwassen relatie beseffen dat andere verplichtingen qua werk ook belangrijk zijn. Zeker zoiets als een rechtzaak voeren voor een client. Bah!
En sinds wanneer kan een dokter in bed blijven liggen op een normale werkdag?
Ik zou haar overigens wel willen zien als ze net een patient aan het behandelen is en Tom komt binnen met 'goesting'.
Waarom moeten de schrijvertjes karakters toch steeds weer om zeep helpen?
En sinds wanneer kan een dokter in bed blijven liggen op een normale werkdag?
Ik zou haar overigens wel willen zien als ze net een patient aan het behandelen is en Tom komt binnen met 'goesting'.
Waarom moeten de schrijvertjes karakters toch steeds weer om zeep helpen?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5

.Amiche schreef:Waarom moeten de schrijvertjes karakters toch steeds weer om zeep helpen?
Heel juist. De advocaat moet naar de rechtbank. Als hij te laat komt wat moet hij dan zeggen? Sorry mijn vrouw had goesting.
De dokter moet naar een patient, wat moet zij zeggen? Sorry mijne vent had goesting?
Dit is idd belachelijk.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Judith heeft er toch voor een keer min of meer haar kopke bij gehouden, voorlopig toch. Als ze zoiets doet is ze echt een onnozele trut.
0 x
Potentia Principatum