Het grote Speculatie-topic van seizoen 20
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Het grote Speculatie-topic van seizoen 20
Eigenlijk vraag ik mij nog altijd af of ze Angèle enkel voor die verklaring uit de mottebollen gehaald hebben, dan wel dat zij nog met een spectaculair geheim zit dat dringend het daglicht moet zien. 
0 x
-
tvx1
- x 435
Da's gewoon opdat wij ook eens zouden kunnen zien wie die fameuze vader is.martha schreef:Toch wel caligulaEr is iets met die foto, al 2x werd er op ingezoomd.
0 x
-
ikke
- x 435
... en omdat wij er zouden over speculeren/discussiëren.tvx1 schreef:Da's gewoon opdat wij ook eens zouden kunnen zien wie die fameuze vader is.martha schreef:Toch wel caligulaEr is iets met die foto, al 2x werd er op ingezoomd.
0 x
-
thuisfan27
- Nog geen rang
william is henri echt niet want marianne kent hem nog van vroeger en toen heette die ook william
0 x
-
thuisfan27
- Nog geen rang
- k de vis
- Poster rang 2

Henri kan natuurlijk schuilnaam zijn die ze onderling gebruiken....thuisfan27 schreef:william is henri echt niet want marianne kent hem nog van vroeger en toen heette die ook william
maar denk wel dat William is voor wie hij zich uitgeeft, de jeugdvriend
0 x
-
mysticia
- Nog geen rang
Las een spoiler over wat er in t boek stond ivm Sam en ik vind het zooo raar dat daarover nog niets verteld is.ikke schreef:... en omdat wij er zouden over speculeren/discussiëren.tvx1 schreef:Da's gewoon opdat wij ook eens zouden kunnen zien wie die fameuze vader is.martha schreef:Toch wel caligulaEr is iets met die foto, al 2x werd er op ingezoomd.
Moderator bericht:
Spoilers bij de spoilers graag - hier alleen speculaties.
In de spoilertopics vind je er wel iets over terug.
In de spoilertopics vind je er wel iets over terug.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Marianne die "voorgoed" naar Toscane gaat... (Lees: voorgoed uit THUIS.) Dat kan niet. Of het zou tijdelijk moeten zijn omdat zou uitkomen dat Mijnheer William een charletan is.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik heb ooit hier het vermoeden geopperd dat William ofwel een louche figuur zal blijken te zijn, ofwel een alibi voor een exit in stijl voor Leah Thijs. Eén van die twee zal toch wel kloppen zeker?Lazylady schreef:Marianne die "voorgoed" naar Toscane gaat... (Lees: voorgoed uit THUIS.) Dat kan niet. Of het zou tijdelijk moeten zijn omdat zou uitkomen dat Mijnheer William een charletan is.
0 x
-
robmolle
- Nog geen rang
Of William is een slechterik (die al dan niet samenspant met Helene) of William is ongeneeslijk ziek (maar heeft dit toch nog toe verzwegen aan Marianne). Volgens mij is het één van deze twee dingen. Het geluk zal alleszins van korte duur zijn (denk ik)
0 x