Het grote Speculatie-topic van seizoen 20

Gesloten
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Het grote Speculatie-topic van seizoen 20

Bericht door Thuisforum »

Hierin kan je terecht voor al je speculaties ivm het nieuwe seizoen van Thuis.

Zoals elders op het forum geldt ook hier:
Spoilers ALLEEN in de Spoiler-topics! :thumbup:

En die vind je *hier*
0 x
tvx1
x 435

Re: Het grote Speculatie-topic van seizoen 20

Bericht door tvx1 »

Als Thuis zijn voorspelbaarheid alle eer aandoet dan:
- Heeft Rosa het ongeluk gehad.
- Houdt Marianne niets ernstigs over aan de val en is ze na een weekje weer volledig in haar oude doen
- Houdt Mayra zelf ook niets ernstigs over aan de val, maar verliest ze wel haar kindje, en is na twee weken weer volledig in haar oude doen.
- Heeft Danny Emma ontvoerd.
- Heeft Frank Peggy op het nippertje kunnen tegen houden, is de kleine Lucas ongedeerd en is het hele voorval na een paar weken vergeten en vergeven.

Ik hoop echt dat ten minste één van mijn stellingen niet werkelijkheid wordt.
Laatst gewijzigd door tvx1 op di 07 okt 2014, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Voorlopig heb je 2 op 5 maar niet wanhopen, het kan nog beter worden.
0 x
Potentia Principatum
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Speculaties in verband met de relaties in Thuis:
- Sam en Tim, dat gaat niet blijven duren. Timmeke zit nog met Femke in zijn koppeke en die wil graag kindjes maken. Sam daarentegen heeft het niet zo voor kindjes maken (allez, ahem ;) ) maar gaat door een breuk met den Tim misschien wel troost zoeken bij Toontje. Die kan ook niet eeuwig en drie dagen single blijven in Thuis.
- Peter en Femke gaan weer uit elkaar... want die houden dat nooit langer dan een seizoen bij elkaar uit.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Evaaa schreef:Speculaties in verband met de relaties in Thuis:
- Sam en Tim, dat gaat niet blijven duren. Timmeke zit nog met Femke in zijn koppeke en die wil graag kindjes maken. Sam daarentegen heeft het niet zo voor kindjes maken (allez, ahem ;) ) maar gaat door een breuk met den Tim misschien wel troost zoeken bij Toontje. Die kan ook niet eeuwig en drie dagen single blijven in Thuis.
Dat denk ik al een hele tijd en ik vind ze ook niet goed passen bij elkaar. Ging veel te snel.
0 x
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Lazylady schreef:
Evaaa schreef:Speculaties in verband met de relaties in Thuis:
Dat denk ik al een hele tijd en ik vind ze ook niet goed passen bij elkaar. Ging veel te snel.
Volgens mij hebben ze elkaar nu eindelijk gevonden.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wamberto schreef:Volgens mij hebben ze elkaar nu eindelijk gevonden.
Daar heb ik anders nog niet veel van gemerkt.
0 x
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Feit is wel dat ze aan één zeel trekken wat Peggy betreft. Ik had eerst nog verwacht dat Femke Peter zou proberen tegenhouden wanneer hij begon over die klacht, zo van: "Ze heeft het al moeilijk, het was erover van mij om haar een mep te verkopen." :razz:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef: Dat denk ik al een hele tijd en ik vind ze ook niet goed passen bij elkaar. Ging veel te snel.
Vind ik ook. Ze passen niet bij mekaar. Tim-Femke trowens ook niet. Tim moet een eenvoudig lief vrouwke hebben maar waar gaat hij dat vinden in Thuis?
0 x
Potentia Principatum
Wamberto
Nog geen rang

Bericht door Wamberto »

Caligula schreef:
Lazylady schreef: Dat denk ik al een hele tijd en ik vind ze ook niet goed passen bij elkaar. Ging veel te snel.
Vind ik ook. Ze passen niet bij mekaar. Tim-Femke trowens ook niet. Tim moet een eenvoudig lief vrouwke hebben maar waar gaat hij dat vinden in Thuis?
Zeg dan eens wie je wel bij Femke vind passen, of is ze het niet waard gelukkig met iemand samen te zijn?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Voor het ogenblik denk ik dat Peter haar best shot is. Maar hoe lang gaat het duren? Je weet toch ook wel dat gelukkige koppels in Thuis niet bestaan. Die moeten weg want niks over te vertellen hé.
0 x
Potentia Principatum
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Katrien vond ik tot nu toe het beste bij Tim passen. Maar ik vond Femke-Tim ook wel een leuk koppeltje. Ergens vind ik het wel jammer dat de scenaristen de gestage gegroeide relatie zo banaal hebben afgebroken met overspel. Er zat meer in.

In ieder geval, ik hoop dat we dit jaar ook nog meer gaan zien van Femke die een diploma wil behalen. Dat van het secundair heeft ze nu al, zeker? Zou best tof zijn om in Thuis volwassenenonderwijs of afstandsonderwijs eens in de kijker te brengen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Evaaa schreef:Katrien vond ik tot nu toe het beste bij Tim passen. Maar ik vond Femke-Tim ook wel een leuk koppeltje. Ergens vind ik het wel jammer dat de scenaristen de gestage gegroeide relatie zo banaal hebben afgebroken met overspel. Er zat meer in.

In ieder geval, ik hoop dat we dit jaar ook nog meer gaan zien van Femke die een diploma wil behalen. Dat van het secundair heeft ze nu al, zeker? Zou best tof zijn om in Thuis volwassenenonderwijs of afstandsonderwijs eens in de kijker te brengen.
Denk je nu echt dat ze daar in Thuis mee bezig zijn? Sensatie Evaaa, dat is the name of the game.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:
Evaaa schreef:Katrien vond ik tot nu toe het beste bij Tim passen. Maar ik vond Femke-Tim ook wel een leuk koppeltje. Ergens vind ik het wel jammer dat de scenaristen de gestage gegroeide relatie zo banaal hebben afgebroken met overspel. Er zat meer in.

Denk je nu echt dat ze daar in Thuis mee bezig zijn? Sensatie Evaaa, dat is the name of the game.
Waarom niet? Ze zouden haar als psychiater kunnen laten afstuderen want dat hebben ze in thuis dringend nodig, ze zal in ieder geval niet zonder werk zitten. :lol:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

zanacht schreef:
Caligula schreef:

Waarom niet? Ze zouden haar als psychiater kunnen laten afstuderen want dat hebben ze in thuis dringend nodig, ze zal in ieder geval niet zonder werk zitten. :lol:
Thuis heeft al vaker eens een maatschappelijk thema aangesneden: incest, ontvoering, vermiste kinderen, verkrachting, homoseksualiteit, adoptie. Volwassenenonderwijs wint steeds meer aan belang. Why not? :)
0 x
Gesloten