Geen vragen, omdat alleen Lena weet wat Jens is gaan doen... Al de rest denkt inderdaad, zoals hier al vermeld, dat hij naar zijn broer is geweest...Captain Cuckoo schreef:Jens laat zijn zaak en zijn vriendin hals over kop in de steek om Franky te gaan bijstaan ergens in de USA, zullen we maar zeggen. Als hij vandaag onverwachts terug opduikt in zijn Frens, doet iedereen alsof Jens alleen even naar het toilet geweest is. Geen vraag over de toestand van de geredde vriend, geen verklaring wat hem precies scheelde.
Jens De Belder (Jelle Cleymans)
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik heb het waarschijnlijk gloeiend mis, maar ik dacht dat broerlief in Shangai zat?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
In Shangri-La.Caligula schreef:Ik heb het waarschijnlijk gloeiend mis, maar ik dacht dat broerlief in Shangai zat?

Ik dacht dat hij gewoon in Engeland zat, maar eigenlijk maakt het niet echt uit.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Ik herinner me nog toen Jens' vader ziek was dat de broer in Shangai zat en niet kon komen. Maar dat kan ondertussen veranderd zijn natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Heeft Jens een broer???Caligula schreef:Ik herinner me nog toen Jens' vader ziek was dat de broer in Shangai zat en niet kon komen. Maar dat kan ondertussen veranderd zijn natuurlijk.
Ik dacht dat Jens zijn beste vriend Franky gaan bezoeken was in Amerika.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat klopt, maar hij heeft toch tegen het thuisfront gezegd dat hij naar zijn broer was, omdat Franky niet wilde dat iemand van zijn problemen af wist? Alleen Lena weet dat Jens eigenlijk bij Franky op bezoek geweest is.ikke schreef:Heeft Jens een broer???Caligula schreef:Ik herinner me nog toen Jens' vader ziek was dat de broer in Shangai zat en niet kon komen. Maar dat kan ondertussen veranderd zijn natuurlijk.
En de broer van Jens hebben we nog ooit leren kennen in Thuis, hè? Volgens mij heette hij Stijn (maar dat weet ik niet zeker meer), en hij heeft nog kort iets met Katrien gehad. Ze bedroog Tim met hem toen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
.ikke schreef:Heeft Jens een broer???Caligula schreef:Ik herinner me nog toen Jens' vader ziek was dat de broer in Shangai zat en niet kon komen. Maar dat kan ondertussen veranderd zijn natuurlijk.
Jens heeft wel degelijk een broer hoor. Ben de naam vergeten. Maar hij is in de tijd komen opduiken en werd verliefd op Katrien die toen met Tim was (meen ik) en met haar een schuivertje heeft gemaakt wat het einde betekende van Katrien-Tim.
Kort daarop is hij naar Londen vertrokken. Hij had een handicap vanwege een ongeval (door Jens veroorzaakt denk ik) maar was intellectueel zeer begaafd in tegenstelling tot zijn broer.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Klopt,(dank voor de opfrissing) maar Jens was niet naar z'n broer vertrokken, maar naar Franky.Caligula schreef:.ikke schreef:Heeft Jens een broer???Caligula schreef:Ik herinner me nog toen Jens' vader ziek was dat de broer in Shangai zat en niet kon komen. Maar dat kan ondertussen veranderd zijn natuurlijk.
Jens heeft wel degelijk een broer hoor. Ben de naam vergeten. Maar hij is in de tijd komen opduiken en werd verliefd op Katrien die toen met Tim was (meen ik) en met haar een schuivertje heeft gemaakt wat het einde betekende van Katrien-Tim.
Kort daarop is hij naar Londen vertrokken. Hij had een handicap vanwege een ongeval (door Jens veroorzaakt denk ik) maar was intellectueel zeer begaafd in tegenstelling tot zijn broer.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, hij was niet naar zijn broer.
Maar hij wou niet dat iedereen wist dat hij naar Franky was, omdat hij tegen Frank en Simonne niks mocht zeggen.
Daarom heeft hij het vaag gehouden en gezegd dat hij naar zijn broer ging.
Maar hij wou niet dat iedereen wist dat hij naar Franky was, omdat hij tegen Frank en Simonne niks mocht zeggen.
Daarom heeft hij het vaag gehouden en gezegd dat hij naar zijn broer ging.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Juist ja, maar nu denkt iedereen dat hij naar broerlief vertrokken is, maar in feite naar Franky.ikke schreef:Klopt,(dank voor de opfrissing) maar Jens was niet naar z'n broer vertrokken, maar naar Franky.
En zeg, er zijn er toch wel een paar in dat ******Thuisdorp die wisten waar hij naartoe was?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Jens met Lena ....niet te doen ! 'T zou evengoed een scene met zijn moeder hebben kunnen uitbeelden .
0 x
-
- Poster rang 4
[quote="nounake"]Jens met Lena ....niet te doen ! 'T zou evengoed een scene met zijn moeder hebben kunnen uitbeelden.
Precies
Precies

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Waar hij beweert geweest te zijn doet er zelfs niet zoveel toe. Hij vertrekt plots, blijft twee maanden weg en staat dan terug in de Frens zonder een zinnige uitleg over de zo gezegde hoogdringendheid van zijn reis. Raar!Caligula schreef:Juist ja, maar nu denkt iedereen dat hij naar broerlief vertrokken is, maar in feite naar Franky.ikke schreef:Klopt,(dank voor de opfrissing) maar Jens was niet naar z'n broer vertrokken, maar naar Franky.
En zeg, er zijn er toch wel een paar in dat ******Thuisdorp die wisten waar hij naartoe was?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Tja, qua leeftijd klopt het wel ongeveer hé!nounake schreef:Jens met Lena ....niet te doen ! 'T zou evengoed een scene met zijn moeder hebben kunnen uitbeelden .

Rare relatie als je het mij vraagt.
0 x
Potentia Principatum