Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Gesloten
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)

Bericht door karolien85 »

Captain Cuckoo schreef:Jens laat zijn zaak en zijn vriendin hals over kop in de steek om Franky te gaan bijstaan ergens in de USA, zullen we maar zeggen. Als hij vandaag onverwachts terug opduikt in zijn Frens, doet iedereen alsof Jens alleen even naar het toilet geweest is. Geen vraag over de toestand van de geredde vriend, geen verklaring wat hem precies scheelde. :thumbdown:
Geen vragen, omdat alleen Lena weet wat Jens is gaan doen... Al de rest denkt inderdaad, zoals hier al vermeld, dat hij naar zijn broer is geweest...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik heb het waarschijnlijk gloeiend mis, maar ik dacht dat broerlief in Shangai zat?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Ik heb het waarschijnlijk gloeiend mis, maar ik dacht dat broerlief in Shangai zat?
In Shangri-La. ;)
Ik dacht dat hij gewoon in Engeland zat, maar eigenlijk maakt het niet echt uit. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik herinner me nog toen Jens' vader ziek was dat de broer in Shangai zat en niet kon komen. Maar dat kan ondertussen veranderd zijn natuurlijk.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Ik herinner me nog toen Jens' vader ziek was dat de broer in Shangai zat en niet kon komen. Maar dat kan ondertussen veranderd zijn natuurlijk.
Heeft Jens een broer???
Ik dacht dat Jens zijn beste vriend Franky gaan bezoeken was in Amerika.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef:
Caligula schreef:Ik herinner me nog toen Jens' vader ziek was dat de broer in Shangai zat en niet kon komen. Maar dat kan ondertussen veranderd zijn natuurlijk.
Heeft Jens een broer???
Dat klopt, maar hij heeft toch tegen het thuisfront gezegd dat hij naar zijn broer was, omdat Franky niet wilde dat iemand van zijn problemen af wist? Alleen Lena weet dat Jens eigenlijk bij Franky op bezoek geweest is.
En de broer van Jens hebben we nog ooit leren kennen in Thuis, hè? Volgens mij heette hij Stijn (maar dat weet ik niet zeker meer), en hij heeft nog kort iets met Katrien gehad. Ze bedroog Tim met hem toen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:
Heeft Jens een broer???
.
Jens heeft wel degelijk een broer hoor. Ben de naam vergeten. Maar hij is in de tijd komen opduiken en werd verliefd op Katrien die toen met Tim was (meen ik) en met haar een schuivertje heeft gemaakt wat het einde betekende van Katrien-Tim.
Kort daarop is hij naar Londen vertrokken. Hij had een handicap vanwege een ongeval (door Jens veroorzaakt denk ik) maar was intellectueel zeer begaafd in tegenstelling tot zijn broer.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
ikke schreef:
Heeft Jens een broer???
.
Jens heeft wel degelijk een broer hoor. Ben de naam vergeten. Maar hij is in de tijd komen opduiken en werd verliefd op Katrien die toen met Tim was (meen ik) en met haar een schuivertje heeft gemaakt wat het einde betekende van Katrien-Tim.
Kort daarop is hij naar Londen vertrokken. Hij had een handicap vanwege een ongeval (door Jens veroorzaakt denk ik) maar was intellectueel zeer begaafd in tegenstelling tot zijn broer.
Klopt,(dank voor de opfrissing) maar Jens was niet naar z'n broer vertrokken, maar naar Franky.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad, hij was niet naar zijn broer.
Maar hij wou niet dat iedereen wist dat hij naar Franky was, omdat hij tegen Frank en Simonne niks mocht zeggen.
Daarom heeft hij het vaag gehouden en gezegd dat hij naar zijn broer ging.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Die broer heet Stijn De Belder.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Klopt,(dank voor de opfrissing) maar Jens was niet naar z'n broer vertrokken, maar naar Franky.
Juist ja, maar nu denkt iedereen dat hij naar broerlief vertrokken is, maar in feite naar Franky.
En zeg, er zijn er toch wel een paar in dat ******Thuisdorp die wisten waar hij naartoe was?
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Jens met Lena ....niet te doen ! 'T zou evengoed een scene met zijn moeder hebben kunnen uitbeelden .
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

[quote="nounake"]Jens met Lena ....niet te doen ! 'T zou evengoed een scene met zijn moeder hebben kunnen uitbeelden.

Precies :eh:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:
ikke schreef:Klopt,(dank voor de opfrissing) maar Jens was niet naar z'n broer vertrokken, maar naar Franky.
Juist ja, maar nu denkt iedereen dat hij naar broerlief vertrokken is, maar in feite naar Franky.
En zeg, er zijn er toch wel een paar in dat ******Thuisdorp die wisten waar hij naartoe was?
Waar hij beweert geweest te zijn doet er zelfs niet zoveel toe. Hij vertrekt plots, blijft twee maanden weg en staat dan terug in de Frens zonder een zinnige uitleg over de zo gezegde hoogdringendheid van zijn reis. Raar!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

nounake schreef:Jens met Lena ....niet te doen ! 'T zou evengoed een scene met zijn moeder hebben kunnen uitbeelden .
Tja, qua leeftijd klopt het wel ongeveer hé! :lol:
Rare relatie als je het mij vraagt.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten