Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Dat is misschien wel waar maar als ge de huidige "tekenfilms" ziet die in bijna alle kinderprogramma's spelen dan zijn die nogal wat erger dan in Thuis.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
En toch kijken veel lagere school kinderen Thuis of Familie... Zeker vanaf een jaar of 10.ikke schreef:"Thuis" is geen kinderprogramma! Mijn kinderen zouden zeker niet mogen kijken, moesten ze jonger zijn dan 14...Duimelijntje schreef:Zouden alle kinderen die mee naar Thuis, nu een soort bomma-complex hebben?
Yvette, die uit haar rol als lieve oma valt. Marianne is nooit lief geweestRosa heeft ook meestal bijbedoelingen...
En nu Helene, met haar "geheime agenda" lijkt het... Ik zou als kind toch eens twijfelachtig naar mijn oma kijken na de vorie aflevering
0 x
-
- x 435
Dat weet ik, maar dat is zeker niet mijn keus, er bestaan veel betere programma's dan "Thuis" voor kinderen...Duimelijntje schreef:En toch kijken veel lagere school kinderen Thuis of Familie... Zeker vanaf een jaar of 10.ikke schreef:"Thuis" is geen kinderprogramma! Mijn kinderen zouden zeker niet mogen kijken, moesten ze jonger zijn dan 14...Duimelijntje schreef:Zouden alle kinderen die mee naar Thuis, nu een soort bomma-complex hebben?
Yvette, die uit haar rol als lieve oma valt. Marianne is nooit lief geweestRosa heeft ook meestal bijbedoelingen...
En nu Helene, met haar "geheime agenda" lijkt het... Ik zou als kind toch eens twijfelachtig naar mijn oma kijken na de vorie aflevering
Maar ja, 't is makkelijk voor de ouders als kinderen voor TV gekluisterd zitten...

Soit, we hebben dat probleem hier al eens uitvoerig besproken, ik ga niet herbeginnen.

0 x
-
- x 435
Nu niet té negatief worden, hé. We hebben ook nog Nancy. Die heb ik toch niet veel zien verkeerd doen tegen haar kleinkinderen.Duimelijntje schreef:Zouden alle kinderen die mee naar Thuis, nu een soort bomma-complex hebben?
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Je hebt helemaal gelijk! Zou ik Nancy nog vergeten. Die bedoeld het tenminste altijd goedtvx1 schreef:Nu niet té negatief worden, hé. We hebben ook nog Nancy. Die heb ik toch niet veel zien verkeerd doen tegen haar kleinkinderen.Duimelijntje schreef:Zouden alle kinderen die mee naar Thuis, nu een soort bomma-complex hebben?
En nu Helene, met haar "geheime agenda" lijkt het... Ik zou als kind toch eens twijfelachtig naar mijn oma kijken na de vorige aflevering

Of haar goede bedoelingen iets goed voortbrengen is meestal nogal twijfelachtig, maar het moet gezegd dat zij wel een positieve oma-figuur is.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik maakte bij mezelf de bedenking dat thuis kijkers die niet vanaf aflevering 1 thuis volgen zich toch moeten afvragen, hoe het komt dat Franky al 20+ is terwijl gisteren Frank tegen Simonne zei, dat ze elkaar juist 20 jaar kennen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik ben dus zo'n kijker, maar ik had dus vrij snel door dat het echt wel belangrijk was, om te proberen , zoveel mogelijk te weten te komen, over de vorige seizoenen.. vraag is natuurlijk : doet elke niet-van-in -begin-kijker dat, of zijn er kijkers die dit details noemen, en zich er dus niets van aan trekken.martha schreef:Ik maakte bij mezelf de bedenking dat thuis kijkers die niet vanaf aflevering 1 thuis volgen zich toch moeten afvragen, hoe het komt dat Franky al 20+ is terwijl gisteren Frank tegen Simonne zei, dat ze elkaar juist 20 jaar kennen.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
De brief van de creche vond ik toch maar raar, dat moeten ze in de opvang toch ook al geweten hebben vorige week he ...
0 x
-
- x 435
Ze hebben het zolang mogelijk uitgesteld om het te laten weten aan de klanten?karolien85 schreef:De brief van de creche vond ik toch maar raar, dat moeten ze in de opvang toch ook al geweten hebben vorige week he ...
Nee, ik dacht ook dat dit niet normaal is. Maar wat kun je in zo'n geval doen? De opvang is gesloten... ze kunnen ze niet meer laten sluiten door klacht neer te leggen, hé?!
Maar 't speelt eigenlijk geen rol , ze moeten een andere opvang zoeken voor Lukas en Eddy en Nancy hebben dringend een inkomen nodig. Et voilà in één aflevering twee problemen opgelost, straf, hé?!
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ik werk in deze sector, dus daarom dat t mij zo opviel... Bij ons zou dat niet zo kunnen gebeuren.ikke schreef:Ze hebben het zolang mogelijk uitgesteld om het te laten weten aan de klanten?karolien85 schreef:De brief van de creche vond ik toch maar raar, dat moeten ze in de opvang toch ook al geweten hebben vorige week he ...
Nee, ik dacht ook dat dit niet normaal is. Maar wat kun je in zo'n geval doen? De opvang is gesloten... ze kunnen ze niet meer laten sluiten door klacht neer te leggen, hé?!
Maar 't speelt eigenlijk geen rol , ze moeten een andere opvang zoeken voor Lukas en Eddy en Nancy hebben dringend een inkomen nodig. Et voilà in één aflevering twee problemen opgelost, straf, hé?!

Maar inderdaad, 2 vliegen in één klap

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Net nu Eddy iets zou kunnen bijverdienen door bijvoorbeeld op Lucas te passen, gaat die crèche toch wel plotsklaps failliet zeker. Zeg nu nog dat toeval niet bestaat 

0 x
-
- Poster rang 5
Tijd dat er nog eens iets gebeurt met Lukas in de seizoensfinale zodat Eddy de schuld kan krijgen.Captain Cuckoo schreef:Net nu Eddy iets zou kunnen bijverdienen door bijvoorbeeld op Lucas te passen, gaat die crèche toch wel plotsklaps failliet zeker. Zeg nu nog dat toeval niet bestaat

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik ga het hier zetten want in de spoilers en speculaties topics lees ik niets meer : na een paar afleveringen die eerder saai waren heb ik de indruk dat de seizoensfinale af gestart is vanaf vrijdag laatst. 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is ook zo hé, de laatste week worden er kanonnen in stelling gebracht, om dan vrijdag... fire!
0 x
Potentia Principatum
- Seraph
- Poster rang 1
De aflevering van vandaag vond ik wel heel progressief, die van gisteren ook, in tegenstelling tot de andere doodnormale afleveringen.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.