Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door nounake »

Dat is misschien wel waar maar als ge de huidige "tekenfilms" ziet die in bijna alle kinderprogramma's spelen dan zijn die nogal wat erger dan in Thuis.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

ikke schreef:
Duimelijntje schreef:Zouden alle kinderen die mee naar Thuis, nu een soort bomma-complex hebben?
Yvette, die uit haar rol als lieve oma valt. Marianne is nooit lief geweest ;-) Rosa heeft ook meestal bijbedoelingen...
En nu Helene, met haar "geheime agenda" lijkt het... Ik zou als kind toch eens twijfelachtig naar mijn oma kijken na de vorie aflevering ;-)
"Thuis" is geen kinderprogramma! Mijn kinderen zouden zeker niet mogen kijken, moesten ze jonger zijn dan 14...
En toch kijken veel lagere school kinderen Thuis of Familie... Zeker vanaf een jaar of 10.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Duimelijntje schreef:
ikke schreef:
Duimelijntje schreef:Zouden alle kinderen die mee naar Thuis, nu een soort bomma-complex hebben?
Yvette, die uit haar rol als lieve oma valt. Marianne is nooit lief geweest ;-) Rosa heeft ook meestal bijbedoelingen...
En nu Helene, met haar "geheime agenda" lijkt het... Ik zou als kind toch eens twijfelachtig naar mijn oma kijken na de vorie aflevering ;-)
"Thuis" is geen kinderprogramma! Mijn kinderen zouden zeker niet mogen kijken, moesten ze jonger zijn dan 14...
En toch kijken veel lagere school kinderen Thuis of Familie... Zeker vanaf een jaar of 10.
Dat weet ik, maar dat is zeker niet mijn keus, er bestaan veel betere programma's dan "Thuis" voor kinderen...
Maar ja, 't is makkelijk voor de ouders als kinderen voor TV gekluisterd zitten... :thumbdown:
Soit, we hebben dat probleem hier al eens uitvoerig besproken, ik ga niet herbeginnen. ;) of beter, ik ga niet verder knoteren daar over.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu niet té negatief worden, hé. We hebben ook nog Nancy. Die heb ik toch niet veel zien verkeerd doen tegen haar kleinkinderen.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

tvx1 schreef:
En nu Helene, met haar "geheime agenda" lijkt het... Ik zou als kind toch eens twijfelachtig naar mijn oma kijken na de vorige aflevering ;-)
Nu niet té negatief worden, hé. We hebben ook nog Nancy. Die heb ik toch niet veel zien verkeerd doen tegen haar kleinkinderen.
Je hebt helemaal gelijk! Zou ik Nancy nog vergeten. Die bedoeld het tenminste altijd goed ;-)
Of haar goede bedoelingen iets goed voortbrengen is meestal nogal twijfelachtig, maar het moet gezegd dat zij wel een positieve oma-figuur is.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik maakte bij mezelf de bedenking dat thuis kijkers die niet vanaf aflevering 1 thuis volgen zich toch moeten afvragen, hoe het komt dat Franky al 20+ is terwijl gisteren Frank tegen Simonne zei, dat ze elkaar juist 20 jaar kennen.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

martha schreef:Ik maakte bij mezelf de bedenking dat thuis kijkers die niet vanaf aflevering 1 thuis volgen zich toch moeten afvragen, hoe het komt dat Franky al 20+ is terwijl gisteren Frank tegen Simonne zei, dat ze elkaar juist 20 jaar kennen.
Ik ben dus zo'n kijker, maar ik had dus vrij snel door dat het echt wel belangrijk was, om te proberen , zoveel mogelijk te weten te komen, over de vorige seizoenen.. vraag is natuurlijk : doet elke niet-van-in -begin-kijker dat, of zijn er kijkers die dit details noemen, en zich er dus niets van aan trekken.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

De brief van de creche vond ik toch maar raar, dat moeten ze in de opvang toch ook al geweten hebben vorige week he ...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

karolien85 schreef:De brief van de creche vond ik toch maar raar, dat moeten ze in de opvang toch ook al geweten hebben vorige week he ...
Ze hebben het zolang mogelijk uitgesteld om het te laten weten aan de klanten?
Nee, ik dacht ook dat dit niet normaal is. Maar wat kun je in zo'n geval doen? De opvang is gesloten... ze kunnen ze niet meer laten sluiten door klacht neer te leggen, hé?!
Maar 't speelt eigenlijk geen rol , ze moeten een andere opvang zoeken voor Lukas en Eddy en Nancy hebben dringend een inkomen nodig. Et voilà in één aflevering twee problemen opgelost, straf, hé?!
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

ikke schreef:
karolien85 schreef:De brief van de creche vond ik toch maar raar, dat moeten ze in de opvang toch ook al geweten hebben vorige week he ...
Ze hebben het zolang mogelijk uitgesteld om het te laten weten aan de klanten?
Nee, ik dacht ook dat dit niet normaal is. Maar wat kun je in zo'n geval doen? De opvang is gesloten... ze kunnen ze niet meer laten sluiten door klacht neer te leggen, hé?!
Maar 't speelt eigenlijk geen rol , ze moeten een andere opvang zoeken voor Lukas en Eddy en Nancy hebben dringend een inkomen nodig. Et voilà in één aflevering twee problemen opgelost, straf, hé?!
Ik werk in deze sector, dus daarom dat t mij zo opviel... Bij ons zou dat niet zo kunnen gebeuren. ;)

Maar inderdaad, 2 vliegen in één klap :thumbup:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Net nu Eddy iets zou kunnen bijverdienen door bijvoorbeeld op Lucas te passen, gaat die crèche toch wel plotsklaps failliet zeker. Zeg nu nog dat toeval niet bestaat :roll:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:Net nu Eddy iets zou kunnen bijverdienen door bijvoorbeeld op Lucas te passen, gaat die crèche toch wel plotsklaps failliet zeker. Zeg nu nog dat toeval niet bestaat :roll:
Tijd dat er nog eens iets gebeurt met Lukas in de seizoensfinale zodat Eddy de schuld kan krijgen. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik ga het hier zetten want in de spoilers en speculaties topics lees ik niets meer : na een paar afleveringen die eerder saai waren heb ik de indruk dat de seizoensfinale af gestart is vanaf vrijdag laatst. :thumbup:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is ook zo hé, de laatste week worden er kanonnen in stelling gebracht, om dan vrijdag... fire!
0 x
Potentia Principatum
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

De aflevering van vandaag vond ik wel heel progressief, die van gisteren ook, in tegenstelling tot de andere doodnormale afleveringen.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Plaats reactie