De laatste jaren...

tvx1
x 435

Re: De laatste jaren...

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Caligula schreef:Er zijn natuurlijk in deze serie ook acteurs/actrices die hadden te kennen gegeven dat ze Thuis wilden verlaten. En die dus een of andere "exit" moesten hebben.
ja voilà.

En Marleen Merckx zei in een interview dat het de spectaculairste seizoensfinale ooit zal worden. Mss wandelt er daar een soort van Anders Breivik binnen op dat feestje van Frank en Simonne? :)
Dat moet nu zo wat het tiende jaar op rij zijn dat er één van hen zegt dat het de "spectaculairste seizoensfinale ooit" gaat zijn. Daar trap je nu toch ècht niet meer in! :roll:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Nog spectaculairder dan de brand in Ter Smissen ?

Dàt gaat wat geven !
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze moet toch een beetje reclame maken voor de zaak. Veel mensen zullen daar wel in trappen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja, wat had je verwacht? Dat ze zou zeggen dat het deze keer niet zo goed zou zijn?
Ik schat eerder op een teruggekeerde IS-man.
Moderator bericht:
Gelieve OOK HIER ontopic te blijven!
0 x
Potentia Principatum
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

Moderator bericht:
Voor (verwijzingen naar) spoilers is er een apart sub-forum.
Gelieve ontopic te blijven.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

tvx1 schreef:
lord F. schreef:
Caligula schreef:Er zijn natuurlijk in deze serie ook acteurs/actrices die hadden te kennen gegeven dat ze Thuis wilden verlaten. En die dus een of andere "exit" moesten hebben.
ja voilà.

En Marleen Merckx zei in een interview dat het de spectaculairste seizoensfinale ooit zal worden. Mss wandelt er daar een soort van Anders Breivik binnen op dat feestje van Frank en Simonne? :)
Dat moet nu zo wat het tiende jaar op rij zijn dat er één van hen zegt dat het de "spectaculairste seizoensfinale ooit" gaat zijn. Daar trap je nu toch ècht niet meer in! :roll:
Ik vond de seizoensfinale van vorig jaar toch wel de beste en die van het jaar daarvoor de tweede beste.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lolplayer schreef:
tvx1 schreef:
lord F. schreef:
ja voilà.

Ik vond de seizoensfinale van vorig jaar toch wel de beste en die van het jaar daarvoor de tweede beste.
Hmmm, wel ik absoluut niet. Smaken verschillen zeker.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is natuurlijk wel moeilijk om alsmaar "straffer" te doen. Soms kom je terecht in een "overshoot".
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Precies, en dat is de reden waarom Familie aan populariteit verloren is tegenover Thuis. Laat ons hopen dat ze in Thuis niet dezelfde weg opgaan.
0 x
deborah1
Nog geen rang
x 7

Bericht door deborah1 »

Ik moet eerlijk toegeven dat ik beide soaps volg, en dat ik op dit moment liever naar Familie kijk, dan naar Thuis. Gewoon omdat de verhaallijnen daar op dit moment realistischer zijn.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Tot mijn spijt lukt het me niet om in spanning naar 'n seizoensfinale uit te kijken. Die keer toen luc met een open hoofdwond voor dood op straat lag ergerde de ik me vlakaf ,wetend, al lag hij in stukjes op straat, toch de ouwe trouwe slechterik zal blijven en dit een fait divers zal blijken. En zoals die trouwstoet daar passeerde gaf er een tenenkrullende theatraliteit er aan dat het belachelijk werd. Als scenaristen niet weten wanneer te stoppen krijgt men poppenkast.
0 x
Gesloten