Dat moet nu zo wat het tiende jaar op rij zijn dat er één van hen zegt dat het de "spectaculairste seizoensfinale ooit" gaat zijn. Daar trap je nu toch ècht niet meer in!lord F. schreef:ja voilà.Caligula schreef:Er zijn natuurlijk in deze serie ook acteurs/actrices die hadden te kennen gegeven dat ze Thuis wilden verlaten. En die dus een of andere "exit" moesten hebben.
En Marleen Merckx zei in een interview dat het de spectaculairste seizoensfinale ooit zal worden. Mss wandelt er daar een soort van Anders Breivik binnen op dat feestje van Frank en Simonne?
De laatste jaren...
-
tvx1
- x 435
Re: De laatste jaren...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ze moet toch een beetje reclame maken voor de zaak. Veel mensen zullen daar wel in trappen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja, wat had je verwacht? Dat ze zou zeggen dat het deze keer niet zo goed zou zijn?
Ik schat eerder op een teruggekeerde IS-man.
Moderator bericht:
Ik schat eerder op een teruggekeerde IS-man.
Moderator bericht:
Gelieve OOK HIER ontopic te blijven!
0 x
Potentia Principatum
- Seraph
- Poster rang 1

Moderator bericht:
Voor (verwijzingen naar) spoilers is er een apart sub-forum.
Gelieve ontopic te blijven.
Gelieve ontopic te blijven.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ik vond de seizoensfinale van vorig jaar toch wel de beste en die van het jaar daarvoor de tweede beste.tvx1 schreef:Dat moet nu zo wat het tiende jaar op rij zijn dat er één van hen zegt dat het de "spectaculairste seizoensfinale ooit" gaat zijn. Daar trap je nu toch ècht niet meer in!lord F. schreef:ja voilà.Caligula schreef:Er zijn natuurlijk in deze serie ook acteurs/actrices die hadden te kennen gegeven dat ze Thuis wilden verlaten. En die dus een of andere "exit" moesten hebben.
En Marleen Merckx zei in een interview dat het de spectaculairste seizoensfinale ooit zal worden. Mss wandelt er daar een soort van Anders Breivik binnen op dat feestje van Frank en Simonne?
0 x
-
tvx1
- x 435
Hmmm, wel ik absoluut niet. Smaken verschillen zeker.Lolplayer schreef:Ik vond de seizoensfinale van vorig jaar toch wel de beste en die van het jaar daarvoor de tweede beste.tvx1 schreef:Dat moet nu zo wat het tiende jaar op rij zijn dat er één van hen zegt dat het de "spectaculairste seizoensfinale ooit" gaat zijn. Daar trap je nu toch ècht niet meer in!lord F. schreef:ja voilà.Caligula schreef:Er zijn natuurlijk in deze serie ook acteurs/actrices die hadden te kennen gegeven dat ze Thuis wilden verlaten. En die dus een of andere "exit" moesten hebben.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het is natuurlijk wel moeilijk om alsmaar "straffer" te doen. Soms kom je terecht in een "overshoot".
0 x
Potentia Principatum
-
Omega
- x 435
Precies, en dat is de reden waarom Familie aan populariteit verloren is tegenover Thuis. Laat ons hopen dat ze in Thuis niet dezelfde weg opgaan.
0 x
-
deborah1
- Nog geen rang
- x 7
Ik moet eerlijk toegeven dat ik beide soaps volg, en dat ik op dit moment liever naar Familie kijk, dan naar Thuis. Gewoon omdat de verhaallijnen daar op dit moment realistischer zijn.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Tot mijn spijt lukt het me niet om in spanning naar 'n seizoensfinale uit te kijken. Die keer toen luc met een open hoofdwond voor dood op straat lag ergerde de ik me vlakaf ,wetend, al lag hij in stukjes op straat, toch de ouwe trouwe slechterik zal blijven en dit een fait divers zal blijken. En zoals die trouwstoet daar passeerde gaf er een tenenkrullende theatraliteit er aan dat het belachelijk werd. Als scenaristen niet weten wanneer te stoppen krijgt men poppenkast.
0 x