willen jullie nu suggereren dat er een klein Tommeke of klein Judith-je op komst is?Caligula schreef:Ja,natuurlijk weet ik dat (heb zelfs iets meer dan een stethoscoop) maar ik wou het niet zeggen hé.hannanaske schreef:jij moet dat toch weten, gij als toekomstige papa![]()
![]()
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

vanaf een week of 20 - 21 zwangerschap is de hartslag van je baby ook te horen met een stethoscoop
geen idee wat een koppel anders doet met een stethoscoop op de slaapkamer.........
alhoewel 
geen idee wat een koppel anders doet met een stethoscoop op de slaapkamer.........
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Foei!k de vis schreef:alhoewel
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Het is wel al een paar keer dat Judith zegt dat ze zéker niet nog een kind wil...
- Sam wou óók zéker geen kind(eren)... -

- Sam wou óók zéker geen kind(eren)... -
0 x
-
Blabsie
- Nog geen rang
Een week geleden zei ze nog "neen". Als je voor de leute met een stethoscoop naar de hartslag gaat luisteren, dan is dat omdat je goed weet dat je zwanger bent en er naar uitkijkt.k de vis schreef:vanaf een week of 20 - 21 zwangerschap is de hartslag van je baby ook te horen met een stethoscoop
geen idee wat een koppel anders doet met een stethoscoop op de slaapkamer.........alhoewel
En ze zou dan idd toch al een maand of 5 moeten zijn ? Dat steek je zomaar niet meer weg ook niet, meestal.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik vermoed dat ze gewoon de link wilden leggen met 'doktertje spelen'
(Ann & Mayra vonden het alleszins ook héél grappig (ik ook eigenlijk
) Marianne precies iets minder)
(Ann & Mayra vonden het alleszins ook héél grappig (ik ook eigenlijk
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Goed geregeld, de verjaardag van Stan.
Dat gaat natuurlijk ook weer helemaal uit de hand lopen. Met alle gevolgen van dien.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist! Ik zie Marianne al op vrijdag verschijnen omdat ze zaterdag naar Toscane vertrekt!jessie V. schreef:Goed geregeld, de verjaardag van Stan.Dat gaat natuurlijk ook weer helemaal uit de hand lopen. Met alle gevolgen van dien.
En judith zou zich beter toeleggen op het buikje van Tom dan op de hyperslanke Toon.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik vraag me trouwens af of Stan dat eigenlijk wel weet, of is het een complete verrassing? Straks komt Stan nog vertellen dat hij iets leuks wil doen met zijn vriendenjessie V. schreef:Goed geregeld, de verjaardag van Stan.Dat gaat natuurlijk ook weer helemaal uit de hand lopen. Met alle gevolgen van dien.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik denk niet dat Stan dat weet. Hoe vertel je aan je zoon (zonder te liegen) dat zijn twee oma's elk op een andere dag zijn uitgenodigd, omdat ze anders de sfeer verpesten door hun wederzijdse hatelijkheden?
0 x
-
ikke
- x 435
Ongeveer zoals jij het hier schrijft.jessie V. schreef:Ik denk niet dat Stan dat weet. Hoe vertel je aan je zoon (zonder te liegen) dat zijn twee oma's elk op een andere dag zijn uitgenodigd, omdat ze anders de sfeer verpesten door hun wederzijdse hatelijkheden?
Een jongen van 14 kan dat wel begrijpen, denk ik. Maar Judith maakt er liever een zootje van...
0 x
-
tvx1
- x 435
En zeker een veertienjarige jongen die zijn "opa" zonder schroom een bomahopper noemt.ikke schreef:Ongeveer zoals jij het hier schrijft.jessie V. schreef:Ik denk niet dat Stan dat weet. Hoe vertel je aan je zoon (zonder te liegen) dat zijn twee oma's elk op een andere dag zijn uitgenodigd, omdat ze anders de sfeer verpesten door hun wederzijdse hatelijkheden?
Een jongen van 14 kan dat wel begrijpen, denk ik. Maar Judith maakt er liever een zootje van...
0 x
-
OiOi
- Nog geen rang
Een huisarts die naar een spoedgeval in het ziekenhuis moet? Weer een ongelukkige samenloop van omstandigheden!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zeer vreemd idd! Ik hoop dat ze in dat ziekenhuis nog wel iemand anders hebben.
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Als het om één van haar vaste patiënten gaat is dat niet zo ongewoon. De huisarts is misschien op de hoogte van belangrijke medische problemen van de patiënten waarvan ze in het ziekenhuis (op de dienst spoedgevallen) niet meteen op de hoogte zijn.OiOi schreef:Een huisarts die naar een spoedgeval in het ziekenhuis moet? Weer een ongelukkige samenloop van omstandigheden!
0 x