Het is inderdaad onbegrijpelijk dat Peggy met alles wegkomt zonder dat iemand haar eens begint tegen te werken. En dan hebt ge zo'n moeder dat haar kind in alles involgt.jessie V. schreef:Ik ben steeds weer opnieuw verbaasd dat mensen Peggy alsmaar laten doen.
Iedereen schijnt alles van haar te slikken of in ieder geval komt er nooit eens een drastische tegenactie uit de bus.
Met zulke figuren als Peggy is het m.i. zo gesteld, ze gaan zo ver als de tegenstander ze laat komen. En dat is nu al een heel eind.
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- zanacht
- Poster rang 2

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
-
ikke
- x 435
Dit vind ik er mijlenver over!zanacht schreef:Het zal er niet op verbeteren dat ze gaat horen dat Renzo bij de taxi's wilt gaan werken. Ze zal zich weer verraden voelen en nog een grotere haat hebben op de taxi's.
Dat mens ik echt niet te doen, zou ze niet beter zelfmoord plegen?
Mens toch, het gaat om een personage in een soap, en zelfs in 't echte leven mag je zo'n dingen niet wensen. Stel je voor dat iemand jouw moeder zo hartsgrondig zou haten...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is idd overdreven, mss een stille aftocht naar Canada/China?
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Nog beter naar de maan, in alle geval, een tijd weg van het scherm. Het is niet realistisch meer
dat eral die tijd niemand dat papkind eens 'n klinkende oorveeg verkoopt om maar iets te zeggen.
Het mag ook eens een flinke trap onder haar kont zijn.
en zeggen dat ik normaal daartegen ben.
dat eral die tijd niemand dat papkind eens 'n klinkende oorveeg verkoopt om maar iets te zeggen.
Het mag ook eens een flinke trap onder haar kont zijn.
en zeggen dat ik normaal daartegen ben.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat mens haalt het slechtste uit iemand boven Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Gelukkig dat Frank er op tijd bij was of Lucas had helemaal geen 1ste verjaardag moeten vieren, en dat allemaal door de schuld van Peggy
Ik moest er aan denken toen dat Peggy die taart voor de neus van Femke neergooide met de woorden "wens Lucas maar een gelukkige verjaardag van mij" en ik was verwonderd dat noch Simonne noch Femke dezelfde bedenking tegen Peggy uitgeroepen hebben maar het zal het verrassingseffect geweest zijn toen de spaanse furie kwam binnengestoven. 
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dat bedoel ik nou Martha. Ze kan zich alles permitteren. Dat is ongelofelijk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel,binnenkort kan Peggy mss af en toe broodjes naar de Taxis brengen voor hare Renzo... 
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

De verhaallijn Femke/Renzo/Peggy kan beginnen, hoe gaat Renzo dat volhouden ?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja, ik ook ! Dat is toch weer zo typisch : situaties die nooit uitgepraat worden en dan maar in een doofpot geraken ; dat moet wel een enorme doofpot zijn als ik bedenk hoeveel maal dat al is gebeurd....martha schreef:Gelukkig dat Frank er op tijd bij was of Lucas had helemaal geen 1ste verjaardag moeten vieren, en dat allemaal door de schuld van PeggyIk moest er aan denken toen dat Peggy die taart voor de neus van Femke neergooide met de woorden "wens Lucas maar een gelukkige verjaardag van mij" en ik was verwonderd dat noch Simonne noch Femke dezelfde bedenking tegen Peggy uitgeroepen hebben maar het zal het verrassingseffect geweest zijn toen de spaanse furie kwam binnengestoven.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Waarom kan die trien nou niet eens blij zijn voor een ander. Oké, die taart voor Lucas die in haar keuken werd gebakken, dat was minder tof maar voor de rest? Dat mens doet altijd alsof heel de wereld tegen haar is. Renzo heeft werk gevonden, dat is toch mooi? Zolang het niet in het criminele circuit is of als gigolo zal ik als ik Peggy was niet zo klagen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

Volgens mij is ze ergens wel jaloers op de leuke sfeer bij Taxi Leo terwijl het in de Zus & Zo zo leuk niet is.
Ik vroeg me ook af waarom ze zo raar aan het kijken was toen ze zag dat Simonne, Femke en Sam zich zo aan het amuseren waren met de fiets maar dat zal wel ook de ontnuchtering geweest zijn dat ze zich het niet aan hun hart laten komen dat de Zus & Zo nu een deal heeft met Taxi Ivo.
Ik vroeg me ook af waarom ze zo raar aan het kijken was toen ze zag dat Simonne, Femke en Sam zich zo aan het amuseren waren met de fiets maar dat zal wel ook de ontnuchtering geweest zijn dat ze zich het niet aan hun hart laten komen dat de Zus & Zo nu een deal heeft met Taxi Ivo.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Een doofpot? Nounake,dat is een 15-tonner!.nounake schreef:dat moet wel een enorme doofpot zijn als ik bedenk hoeveel maal dat al is gebeurd....
En Peggy ziet mss wel wat ze allemaal had kunnen hebben en niet meer heeft.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Zij bracht die taart rap zelf uit nijd om Julia dat mooi moment af te pakken.
Straks kijk ik niet meer omdat ik die snuit niet langer kan zien of horen.
Straks kijk ik niet meer omdat ik die snuit niet langer kan zien of horen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Peggy zet een stoer gezicht op zelfs als venijnige mama snuit zich luidop afvraagt of Femke niet achter Renzo's beslissing zit om bij haar te gaan werken. O,nee dat denk ik niet zegt snuit!
0 x
Potentia Principatum