Het grote Speculatie-topic van seizoen 20

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Het grote Speculatie-topic van seizoen 20

Bericht door Captain Cuckoo »

satine schreef:In dat geval: wie heeft er dan voor de 'geluidsoverlast' gezorgd? ;)
Het zou echt niet de eerste keer zijn dat in een soap dergelijk duidelijk hoorbare "overlast" geënsceneerd blijkt te zijn, net om voor de toehoorders de gewenste indruk te maken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Dat zou inderdaad wel kunnen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

het is wel duidelijk dat ze ervoor gezorgd hebben dat iedereen "het" hoorde. Nou, dat is gelukt want iedereen heeft het erover
Dus veel zal er niet gebeurd zijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Of het is in scène gezet. Ze hebben een beetje random "geluiden" zitten maken... :D
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat is precies wat ik bedoel.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Na gisteren: Lowie zal Olivia "binnenkort" de waarheid vertellen, maar omdat Jana -natuurlijk tegelijkertijd- definitief heeft beslist dat ze Lowie uit haar hoofd zal zetten, gaat ze er met Dimi vandoor. Kans verkeken voor Lowie'ke, maar hij wordt des te agressiever, want dan is hij allebei z'n dames kwijt!
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Lowie en Jana zijn precies twee helften van één verhaallijn, wat er ook gebeurt, ze vinden elkaar terug.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Zou de uitnodiging om naar Boston te gaan bij haar vader geen aankondiging zijn van de al dan niet voorlopige exit van Jana?
De actrice lijkt een ijverig polyvalent dametje, van vele markten thuis (!). Nu de lancering via Thuis met succes gebeurd is, betwijfel ik enigszins of zij wel tot pensioengerechtigde leeftijd de rol van Jana zal blijven vertolken. :denk:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Hoogmoed komt voor de val. Ik vind haar nu niet bepaald de beste actrice van de crew om het naar het hoofd gestegen succes à la Lien van de Kelder elders te gaan zoeken om er na een kortstondige carriereswitch niets meer van te horen. Ik zou met beide voetjes op de grond blijven, ze is nog maar 23.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Crackers schreef:Hoogmoed komt voor de val. Ik vind haar nu niet bepaald de beste actrice van de crew om het naar het hoofd gestegen succes à la Lien van de Kelder elders te gaan zoeken om er na een kortstondige carriereswitch niets meer van te horen. Ik zou met beide voetjes op de grond blijven, ze is nog maar 23.
Is een betere job zoeken dan zo hoogmoedig?
Moet ze dan tot haar 60ste(of langer) de rol van Jana blijven spelen?
Van mij niet, hoor!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Angele neemt de plaats in van Djoelia in de zus&zo en zorgt er nog voor meer problemen dan er nu al zijn. Angele, nooit verlegen om een vent met centen en aanzien proberen binnen te doen, laat haar wellustig oog vallen op William.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

martha schreef:Angele neemt de plaats in van Djoelia in de zus&zo en zorgt er nog voor meer problemen dan er nu al zijn. Angele, nooit verlegen om een vent met centen en aanzien proberen binnen te doen, laat haar wellustig oog vallen op William.
Schitterend idee! Tenzij Luc en Peter de tent integraal overnemen kunnen ze de B&B dan in "Angèle en de Snuiten" herdopen.
I like it!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Zou Angèle wel "goed" genoeg zijn voor Mr. Wijngaard in Toscane? Hij heeft natuurlijk wel zekere "status"...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Lazylady schreef:Zou Angèle wel "goed" genoeg zijn voor Mr. Wijngaard in Toscane? Hij heeft natuurlijk wel zekere "status"...
Ik heb nog altijd een vrij zwaar vermoeden dat er met die status iets niet klopt. We zullen wel zien. Ik zie Mister Toscane trouwens eerder met een kerstboom-type als Angèle, dan met een eigenzinnige klassebak als Marianne.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ja, dat klopt wel. Ik heb ook het idee dat daar iets achter zit hoor, want ze zouden die toch niet "zomaar" als nieuw personage in THUIS laten meedoen?
0 x
Gesloten