En vond de acteurswissel ook niet echt geslaagd.. Waren precies andere personages.
vriendinnen
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Re: vriendinnen
Er zit iig meer feminisme in game of thrones dan in vriendinnen
En vond de acteurswissel ook niet echt geslaagd.. Waren precies andere personages.
0 x
"You can call me Root"
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Ik moest veel meer
met de helemaal niet geslaagde pruiken van de "mannen". En ik mis wel jonas van thielen 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
De redenering in 1975 over gaan doppen volgens Kim (stiefzoon van Nel) :
De RVA staat voor Rijksdienst voor arbeidsvoorziening, dus moeten die mij van arbeid voorzien want stel je voor als iedereen zelf werk gaat zoeken dan staat die ganse RVA binnenkort op straat.

De RVA staat voor Rijksdienst voor arbeidsvoorziening, dus moeten die mij van arbeid voorzien want stel je voor als iedereen zelf werk gaat zoeken dan staat die ganse RVA binnenkort op straat.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat vond ik ook een geslaagde opmerking;martha schreef:De redenering in 1975 over gaan doppen volgens Kim (stiefzoon van Nel) :
0 x
-
ikke
- x 435
Ben ik de enige die nog kijkt?
Ik vond het gisteren alweer een goede aflevering, ben nu al benieuwd naar de volgende!
Ik vond het gisteren alweer een goede aflevering, ben nu al benieuwd naar de volgende!
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

ik kijk ook.. volgende week is het de laatste! Ik vond het best een aangename reeks.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik vind het spijtig dat het gedaan is.. ik keek er graag naar! Vanaf volgende week op dat uur de herhaling van "Eigen kweek" . dat heb ik de eerste keer maar half/half gekeken, vond het niet zo goed, terwijl mijn kinderen het wel leuk vonden, en de serie ook goede kritieken kreeg in de media.
0 x
-
ikke
- x 435
"Eigen kweek" vonden we een heel geestige reeks, maar die ligt eigenlijk nog te vers in ons geheugen om nu al naar de herhalingen te kijken.annekeHU schreef:Ik vind het spijtig dat het gedaan is.. ik keek er graag naar! Vanaf volgende week op dat uur de herhaling van "Eigen kweek" . dat heb ik de eerste keer maar half/half gekeken, vond het niet zo goed, terwijl mijn kinderen het wel leuk vonden, en de serie ook goede kritieken kreeg in de media.
Van vriendinnen heb ik één of twee afleveringen gemist.
'k Vond het geen slechte reeks, maar ik zal waarschijnlijk nooit naar de ,eventuele, herhaling ervan, kijken.
0 x