vriendinnen

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: vriendinnen

Bericht door Ikweetnix »

Er zit iig meer feminisme in game of thrones dan in vriendinnen :lol:

En vond de acteurswissel ook niet echt geslaagd.. Waren precies andere personages.
0 x
"You can call me Root"
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Ik moest veel meer :lol: met de helemaal niet geslaagde pruiken van de "mannen". En ik mis wel jonas van thielen :cry:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

De redenering in 1975 over gaan doppen volgens Kim (stiefzoon van Nel) :

De RVA staat voor Rijksdienst voor arbeidsvoorziening, dus moeten die mij van arbeid voorzien want stel je voor als iedereen zelf werk gaat zoeken dan staat die ganse RVA binnenkort op straat.

:laughing-rolling:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:De redenering in 1975 over gaan doppen volgens Kim (stiefzoon van Nel) :

De RVA staat voor Rijksdienst voor arbeidsvoorziening, dus moeten die mij van arbeid voorzien want stel je voor als iedereen zelf werk gaat zoeken dan staat die ganse RVA binnenkort op straat.

:laughing-rolling:
Dat vond ik ook een geslaagde opmerking; :lol: :lol: :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

'k Vond het gisteren een genietbare aflevering.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ben ik de enige die nog kijkt?
Ik vond het gisteren alweer een goede aflevering, ben nu al benieuwd naar de volgende!
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

ik kijk ook.. volgende week is het de laatste! Ik vond het best een aangename reeks.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vind het spijtig dat het gedaan is.. ik keek er graag naar! Vanaf volgende week op dat uur de herhaling van "Eigen kweek" . dat heb ik de eerste keer maar half/half gekeken, vond het niet zo goed, terwijl mijn kinderen het wel leuk vonden, en de serie ook goede kritieken kreeg in de media.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

annekeHU schreef:Ik vind het spijtig dat het gedaan is.. ik keek er graag naar! Vanaf volgende week op dat uur de herhaling van "Eigen kweek" . dat heb ik de eerste keer maar half/half gekeken, vond het niet zo goed, terwijl mijn kinderen het wel leuk vonden, en de serie ook goede kritieken kreeg in de media.
"Eigen kweek" vonden we een heel geestige reeks, maar die ligt eigenlijk nog te vers in ons geheugen om nu al naar de herhalingen te kijken.
Van vriendinnen heb ik één of twee afleveringen gemist.
'k Vond het geen slechte reeks, maar ik zal waarschijnlijk nooit naar de ,eventuele, herhaling ervan, kijken.
0 x
Plaats reactie