Wie is de geheime aanbidder van Jana?
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Wie is de geheime aanbidder van Jana?
Goed dat die aanslepende verhaallijn nu bijna gedaan is.. maar ik had echt niet verwacht dat Stan de dader zou zijn..
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik ook niet echt. Ik vond het wel schattig dat hij verliefd was op Jana, maar had gedacht dat het daarbij zou blijven. Wat was eigenlijk zijn motief? 't Is misschien nog een puber, maar hij weet toch zelf ook dat Jana dat het niet leuk vindt en een onderbroek pikken maar freaky is?
0 x
-
tvx1
- x 435
-
Djenner
- Poster rang 2

typisch "thuis": op het moment dat iedereen denkt: het is Stan, gaan ze nog snel even iemand anders verdenken om dan toch weer bij Stan uit te komen.
Hoop dat de scenaristen eens wat durf gaan tonen en er nog iets mee doen, bv Jana die dan echt naar bed gaat met Stan en zo wordt aangeklaagd. Zou eens wat anders zijn dan het hier gewoon bij te laten.
Hoop dat de scenaristen eens wat durf gaan tonen en er nog iets mee doen, bv Jana die dan echt naar bed gaat met Stan en zo wordt aangeklaagd. Zou eens wat anders zijn dan het hier gewoon bij te laten.
0 x
-
ikke
- x 435
Djenner schreef:typisch "thuis": op het moment dat iedereen denkt: het is Stan, gaan ze nog snel even iemand anders verdenken om dan toch weer bij Stan uit te komen.
0 x
-
tvx1
- x 435
En dan te bedenken dat er zovelen Olivia verdachten. Zo zie je maar.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat vind ik helemaal niet raar, ze was logischerwijs verdachte N°1 met haar onnozele pogingen om Jana en Toon te koppelen.tvx1 schreef:En dan te bedenken dat er zovelen Olivia verdachten. Zo zie je maar.
Ik beken dat ik tot op 't laatst haar (en Lowie) ben blijven verdenken.
Tsju toch, ik kon gisteren niet kijken...
0 x
-
thuisistop
- Nog geen rang