Wie zit hierachter?
Toon blijkbaar al niet, dus blijven er voor mij 2 opties open:
- Stan, die tot over zijn oren verliefd is
- Bram, die Jana nog steeds niet vergeten is
Die laatste lijkt mij het meest logische en zou ik zelf ook het fijnst vinden

annekeHU schreef:Volgens mij zit Olivia hier nog altijd achter, ze is niet zeker van Lowie, tot Jana niet meer vrij is?

Ah ja ....Stanneke ...die was ik vergeten .esmekens schreef:Rozen en mysterieuze kaartjes...
Wie zit hierachter?
Toon blijkbaar al niet, dus blijven er voor mij 2 opties open:
- Stan, die tot over zijn oren verliefd is
- Bram, die Jana nog steeds niet vergeten is
Die laatste lijkt mij het meest logische en zou ik zelf ook het fijnst vinden

Stel je voor zegCrackers schreef:Of Olivia is haar geheime aanbidster en morgen zegt die dat ze lesbisch is
En dus kan hij geen boon hebben voor Jana?Lazylady schreef:Het kan natuurlijk Stan zijn, maar het zou wel een anti-climax zijn omdat hij gewoon veel te jong is voor Jana.

Dat zeg ik toch niet?tvx1 schreef:En dus kan hij geen boon hebben voor Jana?
Maar dat zou me heel sterk lijken, zodus...Djenner schreef:het zou geen anticlimax zijn mocht ze ook effectief een relatie beginnen met Stan.

of een one night stand op een moment dat ze een beetje dronken zijn en Jana die dan zwanger is. Ik bedoel: hoe voorspelbaar zou het zijn van: het is Stan, ze zegt: ik ben geflatteerd, maar je bent een beetje jong en ze blijven goede vrienden. Mag toch eens iets originelers gebeuren.Lazylady schreef:Maar dat zou me heel sterk lijken, zodus...Djenner schreef:het zou geen anticlimax zijn mocht ze ook effectief een relatie beginnen met Stan.