Wie is de geheime aanbidder van Jana?

Gesloten
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Re: Wie is de geheime aanbidder van Jana?

Bericht door karolien85 »

Lowie ...
Nog steeds tot over zijn oren verliefd op Jana .. :violin:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

karolien85 schreef:Lowie ...
Nog steeds tot over zijn oren verliefd op Jana .. :violin:
Dat dacht ik ook eerst, maar kun je je dit voorstellen bij iemand als Lowie?
0 x
Tini
Nog geen rang

Bericht door Tini »

Ik denk dat het Lowie is.
Hij probeert nu Toon als stalker voor te stellen en dat komt hem goed uit nu.
0 x
Pepsi3
Nog geen rang

Bericht door Pepsi3 »

Ik dacht van in het begin dat het Lowie is. Je ziet op zijn gezichtsuitdrukking dat hij het toch wel voor jana heeft. Hij is jaloers dat ze verliefd is op toon. :-)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

En vinden jullie dat normaal? Hij is wel bezet.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik blijf er bij dat het Olivia is!

Een hele poos geleden heeft ze Lowie en Jana es betrapt toen ze net iets te close waren. De blik van olijfje sprak toen al boekdelen en toch deed ze in de volgende afleveringen alsof er niet aan de hand was. Dat klopt niet!
Ik herinner me ook niet meer heel goed hoe het precies was - het was geen kus of knuffel, maar ik denk dat lowie iets zei dat hij miste bij olivia ofzo.

Ik kan me dus perfect voorstellen dat Olijfje bang is om Lowie kwijt te spelen en daarom een plannetje opgezet heeft om Jana aan iemand anders te koppelen. Trouwens, als ze al in staat is om een toilet met opzet te laten verstoppen, zal ze dit ook wel aankunnen zeker? :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Pepsi3 schreef:Ik dacht van in het begin dat het Lowie is. Je ziet op zijn gezichtsuitdrukking dat hij het toch wel voor jana heeft. Hij is jaloers dat ze verliefd is op toon. :-)
Als Lowie het zelf gedaan heeft, waarom zou hij dan naar Toon stappen om te zeggen dat hij Jana geen beertjes mag geven?
Als hij het zelf gedaan zou gedaan hebben, zou het echt dom van hem zijn om Toon daar de schuld van te geven en Jana nog meer te laten dromen.

Denk je niet?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

hannanaske schreef:Ik blijf er bij dat het Olivia is!

Een hele poos geleden heeft ze Lowie en Jana es betrapt toen ze net iets te close waren. De blik van olijfje sprak toen al boekdelen en toch deed ze in de volgende afleveringen alsof er niet aan de hand was. Dat klopt niet!
Ik herinner me ook niet meer heel goed hoe het precies was - het was geen kus of knuffel, maar ik denk dat lowie iets zei dat hij miste bij olivia ofzo.

Ik kan me dus perfect voorstellen dat Olijfje bang is om Lowie kwijt te spelen en daarom een plannetje opgezet heeft om Jana aan iemand anders te koppelen. Trouwens, als ze al in staat is om een toilet met opzet te laten verstoppen, zal ze dit ook wel aankunnen zeker? :lol:
En waarom zou Olivia dan Jana proberen te koppelen aan een geheime aanbidder waarvan ze dus zelf weet dat die niet bestaat? Dan weet ze dat Jana vroeg of laat gaat ontgoocheld worden en welk manspersoon is er dan in hun huis om haar te troosten? Juist, Lowie!
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Haar plannetje om Jana verlieft te laten worden op Toon heeft anders wel gewerkt. Het is alleen jammer voor haar dat het niet wederzijds is.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

tvx1 schreef:
hannanaske schreef:Ik blijf er bij dat het Olivia is!

En waarom zou Olivia dan Jana proberen te koppelen aan een geheime aanbidder waarvan ze dus zelf weet dat die niet bestaat? Dan weet ze dat Jana vroeg of laat gaat ontgoocheld worden en welk manspersoon is er dan in hun huis om haar te troosten? Juist, Lowie!
Wat ik hoop is dat Olivia haar plannetje er niet in bestaat, Jana op deze manier uit huis te pesten... dan is ze zeker dat ze Louis voor zich alleen heeft... Paulien woont daar ook wel, maar die heeft Adil, en Sam en Tim hebben elkaar.
0 x
foxy0001
Nog geen rang

Bericht door foxy0001 »

Mannekes toch, het is gewoon de vader van Olivia :shh:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

foxy0001 schreef:Mannekes toch, het is gewoon de vader van Olivia :shh:
Stel je voor zeg!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Stan
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lucbomans
Nog geen rang

Bericht door lucbomans »

Ik denk Adil! Volgens mij heeft die verborgen vettige kantjes... Snuffelen aan het ondergoed van Jana! :D
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Awel, ik denk ook Adil. Hij keek gisteren "raar" toen Jana hysterisch over die "onderbroek" bezig was en nog raarder vond ik hoe Jana keek toen Adil wegliep.
0 x
Gesloten