Akkoord, singles kunnen ook voor spanning zorgen.Evaaa schreef:Waarom moeten nieuwe personages toch altijd gelinkt worden met relaties met anderen... Misschien blijft Renzo wel single of heeft hij zelfs een lief buiten de Thuispersonages.Djenner schreef:Renzo verblijft in de zus en zo, zou me niet verwonderen mocht die iets beginnen met Peggy, kwestie van de gemoederen tussen de families nog wat hoger te doen oplaaien.
Ik denk niet dat Renzo het in zijn hoofd gaat halen om bij Peggy te gaan.
Laat hem maar lekker single blijven voorlopig. Als THUIS dan toch een representatie moet zijn van de bevolking, dan ook singles. Nah.
Het grote Speculatie-topic van seizoen 20
-
ikke
- x 435
Re: Het grote Speculatie-topic van seizoen 20
0 x
-
ikke
- x 435
Iemand stelde voor om David terug te laten keren naar Marianne...
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n slecht idee.
Dan kan Geert meteen uitmaken of hij Marianne wel echt helemaal kwijt wil.
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n slecht idee.
Dan kan Geert meteen uitmaken of hij Marianne wel echt helemaal kwijt wil.
0 x
-
Evaaa
- x 435
En Bob De Moor is gewoon ook een fantastische acteur.
Kunnen Marianne, David en Eddy gewoon een lekker onderonsje houden in het Gents
Ik weet dat ze eigenlijk van Limburg is, maar ze kan het Gentse accent perfect aannemen (rol van een clochard in Flikken was fantastisch)
Kunnen Marianne, David en Eddy gewoon een lekker onderonsje houden in het Gents
Ik weet dat ze eigenlijk van Limburg is, maar ze kan het Gentse accent perfect aannemen (rol van een clochard in Flikken was fantastisch)
0 x
-
ikke
- x 435
jaja, we zien 't helemaal zitten! :laughing-rofl:Een lachsessie om het jaar af te ronden! jiehaaaaaaaaaaaEvaaa schreef:En Bob De Moor is gewoon ook een fantastische acteur.
Kunnen Marianne, David en Eddy gewoon een lekker onderonsje houden in het Gents![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Even offtopic: ik vond de rol van David niets voor Bob - ik zie hem normaal heel graag spelen maar niet in die rol.
Ik was echt blij toen hij weer naar Kaapverdië vertrok.
Ontopic: Voor mij hoeft het niet dat Marianne opnieuw iets begint met de vader van haar schoondochter.
Trouwens, als haar gevoelens voor hem toen niet sterk genoeg waren, zullen ze dat nu ook niet zijn vrees ik.
Ontopic: Voor mij hoeft het niet dat Marianne opnieuw iets begint met de vader van haar schoondochter.
Trouwens, als haar gevoelens voor hem toen niet sterk genoeg waren, zullen ze dat nu ook niet zijn vrees ik.
0 x
-
ikke
- x 435
Je hebt overschot van gelijk, maar wij zijn hier maar aan 't speculeren,hé?! Of is't fantaseren?satine schreef:Even offtopic: ik vond de rol van David niets voor Bob - ik zie hem normaal heel graag spelen maar niet in die rol.
Voor mij mag het wel een andere liefhebber zijn, hoor! David was idd niet echt geloofwaardig als minnaar..*lol*
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ze mag hem van mij mee brengen op voorwaarde dat ze dan af ziet van Geert en David niet meebrengt om Geert op stang te jagen, want dan zijn we nog geen stap verder.
Van mij mag ze met wie dan ook iets beginnen als dat inhoudt dat ze Geert met rust laat. En dan mag ze ook nog stik gelukkig worden met die ander, al zal dat dan wel een hele speciale moeten zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Idd, laat Geert en Helène nu maar eens genieten van de opera en Marianne mag voor mij gelukkig zijn met wie ze maar wil. Behalve Geert uiteraard.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

En zelfs geen bezwaar tegen David . OK die was niet juiste type misschien, hij maakte haar jonger en vrolijker.Caligula schreef:Idd, laat Geert en Helène nu maar eens genieten van de opera en Marianne mag voor mij gelukkig zijn met wie ze maar wil. Behalve Geert uiteraard.
Zij imoest kiezen en nam Geert door schuldgevoelens.Za, ze is er ver mee gekomen.Bijkomstig pretje = Mayra
raakte zo ook niet van Marianne af
Als Geert en Marianne nu nog samenkomen volg ik niet meer. Maar ja, Mayra loopt daar ook onschuldig rond een en al
zachtmoedigheid. Ze lijden in Thuis aan het korte memorie syndroom maar praktisch dat wel.
Geert kan in Thuis blijven als partner van Hélène.Voorlopig want blijft hij daarbij eens hij die goed kent
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Lowie rijdt in een auto-accident Jana overhoop. Jana ligt in het ziekenhuis met een lichte hoofdwonde, Lowie voelt zich schuldig, gaat haar bezoeken in het ziekenhuis en dan 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Evaaa
- x 435
En dan ziet hij Jana en Toon een kindje maken. OOOOOOH JAMMERRRRRRRRR, 't leven is aan de rappe, the end.Crackers schreef:Lowie rijdt in een auto-accident Jana overhoop. Jana ligt in het ziekenhuis met een lichte hoofdwonde, Lowie voelt zich schuldig, gaat haar bezoeken in het ziekenhuis en dan
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja en nee Evaaa. Toon en Jana maken idd een kindje,maar Toon verongelukt jammerlijk omdat hij omver gereden wordt door Lowie en Lowie adopteert dan het kindje,zo gaat dat. Toch simpel niet? 
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Simpeler als dat kan niet.Caligula schreef:Ja en nee Evaaa. Toon en Jana maken idd een kindje,maar Toon verongelukt jammerlijk omdat hij omver gereden wordt door Lowie en Lowie adopteert dan het kindje,zo gaat dat. Toch simpel niet?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat zou inderdaad een thuis-scenario kunnen zijn. Meer nog, ik verdenk er jou van dat jij de scenario's schrijft, want het is typisch een Thuis-verhaallijn.Caligula schreef:Ja en nee Evaaa. Toon en Jana maken idd een kindje,maar Toon verongelukt jammerlijk omdat hij omver gereden wordt door Lowie en Lowie adopteert dan het kindje,zo gaat dat. Toch simpel niet?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5

Ho,Crackers geloof me moest ik dat doen,ik zou veel brutaler te werk gaan!Crackers schreef:Dat zou inderdaad een thuis-scenario kunnen zijn. Meer nog, ik verdenk er jou van dat jij de scenario's schrijft, want het is typisch een Thuis-verhaallijn.Caligula schreef:Ja en nee Evaaa. Toon en Jana maken idd een kindje,maar Toon verongelukt jammerlijk omdat hij omver gereden wordt door Lowie en Lowie adopteert dan het kindje,zo gaat dat. Toch simpel niet?
0 x
Potentia Principatum