Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- 
				nounake
 - Poster rang 5

- x 2250
 - x 189

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Volgens Wat Simone gisteren eiste zal ze haar mama wel vlugger moeten onder ogen komen dan ze zelf zou willen....dat was toch één van de voorwaarden dat ze dan toch mocht blijven hé ?

0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Dat gaat natuurlijk wel gebeuren. Als Peggy terug de Taxi's doet zit ze er om zo te zeggen bovenop. Mss kan Renzo een goed woordje doen? 

0 x

Potentia Principatum

- 
				tvx1
 - x 435

Volgens mij heeft ze net niet gezegd wat Frank haar heeft voorgezegd. Simonne heeft haar zodanig hard op haar plaats gezet dat ze dat niet meer kon doen.satine schreef:Vooral niet omdat ze eigenlijk letterlijk zei wat Frank haar voorgezegd had.Kimmeke schreef:Niet makkelijk nee chapeau daarvoor maar ik vond haar gisteren toch niet zo geloofwaardig (mijn mening en gevoel)Crackers schreef:Altijd hangende pootjes die Peggy. Al begrijp ik wel dat het niet gemakkelijk moet zijn.
Natuurlijk is hij wel DE expert ter zake, wat excuses betreft...
Ach, ze zal haar mamatje niet lang kunnen missen. En vice versa.
En dan is alles gewoon terug zoals vroeger.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Ja,maar ondertussen zit ze dus wel ten huize Bomans.

0 x

Potentia Principatum

- annekeHU
 - Poster rang 4

Ten huize Bomans kunnen ze bijna ook een B&B of een hotel  openen... daar zit continu dus vreemd volk... de studenten Jana en Lowie zijn nog maar pas vertrokken, nu hebben ze een kamer voor Peggy.. al goed dat Renzo op de zetel mag slapen bij Nancy!

0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Haar opmerking dat ze dan wel alleen in een hotelkamertje zou gaan zitten, is haar gewoon voorgezegd door Frank.tvx1 schreef:Volgens mij heeft ze net niet gezegd wat Frank haar heeft voorgezegd. Simonne heeft haar zodanig hard op haar plaats gezet dat ze dat niet meer kon doen.satine schreef:Vooral niet omdat ze eigenlijk letterlijk zei wat Frank haar voorgezegd had.Kimmeke schreef:Niet makkelijk nee chapeau daarvoor maar ik vond haar gisteren toch niet zo geloofwaardig (mijn mening en gevoel)Crackers schreef:Altijd hangende pootjes die Peggy. Al begrijp ik wel dat het niet gemakkelijk moet zijn.
	0 x

- 
				reda
 - Nog geen rang

Ze heeft wat op Simonne haar gemoed proberen te werken en jammer genoeg is dat gelukt. Haar zogezegd berouwvol gezicht straalt weinig oprechtheid uit. Of dat zeg ik misschien verkeerd. Ik denk dat Peggy oprecht veel medelijden had met zichzelf, veel minder met Rosa, Waldek, Frank, Simonne en alle andere mensen die al door haar gekwetst en belogen zijn. De hoeveelste keer is dat nu al niet dat ze zogezegd spijt heeft, komaan zeg.

0 x

- 
				tvx1
 - x 435

Frank is diegene die dat uiteindelijk tegen Simonne gezegd heeft en niet Peggy.satine schreef:Haar opmerking dat ze dan wel alleen in een hotelkamertje zou gaan zitten, is haar gewoon voorgezegd door Frank.tvx1 schreef:Volgens mij heeft ze net niet gezegd wat Frank haar heeft voorgezegd. Simonne heeft haar zodanig hard op haar plaats gezet dat ze dat niet meer kon doen.satine schreef:Vooral niet omdat ze eigenlijk letterlijk zei wat Frank haar voorgezegd had.Kimmeke schreef:Niet makkelijk nee chapeau daarvoor maar ik vond haar gisteren toch niet zo geloofwaardig (mijn mening en gevoel)Crackers schreef:Altijd hangende pootjes die Peggy. Al begrijp ik wel dat het niet gemakkelijk moet zijn.
	0 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Dat is waar, hij was haar voor.tvx1 schreef:Frank is diegene die dat uiteindelijk tegen Simonne gezegd heeft en niet Peggy.
Waarop Peggy 'Dan ben ik niemand tot last'.
Maar 'met een klein stemmetje' nog eens benadrukken hoe moeilijk ze het wel heeft (gehad), dat heeft ze toch zelf gedaan?
Niet dat ik met haar zou willen ruilen, voor de duidelijkheid.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Ja,ze doet me een beetje aan Femke denken in de tijd,die zei dat ook altijd maar dat is ze blijkbaar ondertussen verleerd.reda schreef:De hoeveelste keer is dat nu al niet dat ze zogezegd spijt heeft, komaan zeg.
Maar of Peggy ze ooit nog allemaal op een rijtje gaat krijgen dat is me een raadsel.En of Rosa daarbij gaat kunnen helpen dat is nog een groter raadsel.
	0 x

Potentia Principatum

- 
				reda
 - Nog geen rang

vraag ik me toch ook af hoe dat ooit nog gaat gebeuren...en hoe kan je zo iemand helpen...daar moet je voor gestudeerd hebben denk ik 

0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Ja,en zelfs dan...reda schreef:vraag ik me toch ook af hoe dat ooit nog gaat gebeuren...en hoe kan je zo iemand helpen...daar moet je voor gestudeerd hebben denk ik
	0 x

Potentia Principatum

- martha
 - Poster rang 5

- x 979
 - x 582

Ik viel bijna van mijn stoel (bij wijze van spreken  
  ) toen Peggy binnenkwam ten huize bomans en aan Frank kwam vragen of zij daar mocht logeren  
  En dan dat lachje van haar  toen Frank aarzelend toegaf, was zoiets als "yes, het is weer eens gelukt om mijn goesting te krijgen"  
  Je moet toch maar durven  

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Veel andere opties had ze ook niet zeker?martha schreef:Ik viel bijna van mijn stoel (bij wijze van spreken) toen Peggy binnenkwam ten huize bomans en aan Frank kwam vragen of zij daar mocht logeren
En dan dat lachje van haar toen Frank aarzelend toegaf, was zoiets als "yes, het is weer eens gelukt om mijn goesting te krijgen"
Je moet toch maar durven
	0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- 
				reda
 - Nog geen rang

Ze heeft inderdaad ondertussen al zo wat alle bruggen verbrand, maar ze vroeg toen aan die taxi-chauffeur toch om naar een hotelleke te gaan? Dat had nog altijd een optie kunnen zijn ipv naar Frank en Simonne te gaan.

0 x