Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- 
				nounake
 - Poster rang 5

- x 2250
 - x 189

- 
				ranske
 - Poster rang 4

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Peggy haar gedrag is hemeltergend omdat die geen blijf weet met haar verbittering. Die is razend in het besef 
dat ze 'n loser is. Inplaats van zoals altijd pakken wat ze wil zonder rekening houden de anderen. Nu blind, al
vreselijk en Peter kwijt, drama met Lucaske, haar kind dat ze weggaf want een blok aan haar been.
Zelfs mama mocht het niet hebben en dat kind mag nu ook al niet meer op bezoek komen.
niet meer, Waldek evenmin en Simonne geeft al weerwerk en dit maakt ook duidelijk dat zoiets ook niet helpt.
Peggy kan zichzelf niet meer aan. Ze moet DRINGEND opgenomen worden.

dat ze 'n loser is. Inplaats van zoals altijd pakken wat ze wil zonder rekening houden de anderen. Nu blind, al
vreselijk en Peter kwijt, drama met Lucaske, haar kind dat ze weggaf want een blok aan haar been.
Zelfs mama mocht het niet hebben en dat kind mag nu ook al niet meer op bezoek komen.
Die zijn altijd in trance vanals ze binnenkomt en klagen alleen maar achter haar rug. Er is hoop. Leo houdt hetjessie V. schreef:Wat me toch verbaast is dat ze steeds weer weg komt met haar streken.
niet meer, Waldek evenmin en Simonne geeft al weerwerk en dit maakt ook duidelijk dat zoiets ook niet helpt.
Peggy kan zichzelf niet meer aan. Ze moet DRINGEND opgenomen worden.
	0 x

- Caligula
 - Poster rang 5

Mss,kan de Renzo haar toch ietwat kalmeren? Wel tegen de mama in natuurlijk.

0 x

Potentia Principatum

- 
				Soapseut
 - x 435

Ik zou het maar onnozel vinden moest met Renzo het "probleem Pggy" van de baan zijn. Zo werkt het in het echt toch niet hoor... laat ons hopen dat Renzo snel een andere hobby heeft en dat dit Peggy helemaal over de rand duwt, richting gesticht. 
Zoals ze daar gisteren op dat bed ging liggen... ze ziet er ook zo bizar uit hé, die blauwe ogen in die oranje kop

Zoals ze daar gisteren op dat bed ging liggen... ze ziet er ook zo bizar uit hé, die blauwe ogen in die oranje kop
	0 x

- 
				reda
 - Nog geen rang

Voor mij is de ergernis aan Peggy toch wel hetzelfde als de ergernis aan Mayra vorig seizoen. Beide totaal onredelijk, met niks of niemand rekening houden, liegen en bedriegen en de mensen die er iets van zouden moeten zeggen, houden hun kop of vergeven want och god ocharme. Mayra was in mijn ogen nog veel manipulatiever, waardoor ze nog meer het bloed van onder de nagels kon halen, Peggy heeft daar het verstand niet voor, maar qua onredelijk gedrag en totaal niet inschatten hoe erg het is wat ze heeft gedaan, kan het wel tellen. Nu, Mayra haar 'schuldbesef' kwam ook rijkelijk laat, dus wie weet komt dat van Peggy er ook nog aan....maar wanneer en hoe, daarvoor zullen we moeten blijven kijken  

0 x

- 
				Soapseut
 - x 435

Moest iemand mij lappen wat Mayra of Peggy hun omgeving aandoen, ik zou er zo licht niet overgaan. Mayra heeft dan een misval gekregen en de verhaallijn is afgehandeld. Heel dat gedoe met Geert en Marianne is er een rechtstreeks gevolg van, maar dat wordt vergeten. Dat Rosa moet revalideren door de schuld van Peggy, wordt ook onder de mat geveegd. En ze lijken niet van plan te zijn om er op terug te komen in het geval van Mayra... dus ik vermoed dat de verhaallijn rond Peggy ook gewoon een stille dood zal sterven. En dat stoort wel. Niemand wordt nog ter verantwoording geroepen. Ze moeten toch eens hun verhaallijnen beginnen "afwerken", want "vergeten en vergeven"... daar zijn toch grenzen aan ze.

0 x

- 
				reda
 - Nog geen rang

- Caligula
 - Poster rang 5

Ja,dat Peggy haar fratsen met Lucaske zomaar onder de mat worden geschoven daar heb ik het ook wel moeilijk mee. Het is en blijft poging tot moord. Maar goed,in Thuis is het weeral gepasseerd dus, de normaliteit in Thuis is blijkbaar steeds maar verder en verder te zoeken. Toch veel leuker om zich bezig te houden met adopties,halfbroers/zussen,2 zoniet 3 keer trouwen met dezelfde partner,dat is pas fun,niet? 

0 x

Potentia Principatum

- Caligula
 - Poster rang 5

Madam Peggy laat zich nog eens goed gaan,heerlijk toch! Heu...peggietje heb jij geen taxibedrijf te runnen? 

0 x

Potentia Principatum

- Kwast
 - Poster rang 5

OMG ik moet vannacht nog slapen maar met het beeld van een met champange doordrenkte Peggy die als een soort hitsige paling door het bed van Renzo glibbert... ik weet het niet.

0 x

"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt

Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Maar ik blijf het toch straf vinden hoe Peggy erin slaagt om Rosa te overtuigen dat ze slecht bezig is. 

0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- Caligula
 - Poster rang 5

Ja,ik weet ook niet goed hoe ze het doet maar hier mogen we ze toch wel grote onderscheiding geven dacht ik.lord F. schreef:Maar ik blijf het toch straf vinden hoe Peggy erin slaagt om Rosa te overtuigen dat ze slecht bezig is.
	0 x

Potentia Principatum

- 
				jessie V.
 - Poster rang 5

- x 694
 - x 532

Laten we hopen dat ze Rosa daar ook inderdaad van overtuigt, want daar is heel wat voor nodig. Waarschijnlijk krijgt Renzo gewoon weer van alles de schuld. Arme snuiteke 

0 x

- 
				lord F.
 - Poster rang 5

Ik moet toegeven dat ik me, in tegenstelling tot iedereen die voor haar gelogen heeft in de Zus & Zo, me niet meer erger aan Peggy sedert ze met Renzo is.  

Niet dat ze nu zo sympathiek overkomt, maar met al haar foute beslissingen die ze maakt de laatste tijd is ze wel een curiosum geworden in Thuis.

Niet dat ze nu zo sympathiek overkomt, maar met al haar foute beslissingen die ze maakt de laatste tijd is ze wel een curiosum geworden in Thuis.
					Laatst gewijzigd door lord F. op do 20 nov 2014, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

0 x

Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!

- Caligula
 - Poster rang 5

Yep,idd ze begint me meer en meer met verstomming te slaan. Er gaat toch ergens een climax moeten komen,niet?

0 x

Potentia Principatum