satine schreef:Een paar weken geleden kwam ik Franky (Jef Hoogmartens) tegen in de supermarkt.
Ik moet zeggen: hij ziet er helemaal anders uit, ik moest echt twee keer kijken of hij het wel was.
(ongemerkt natuurlijk)
Hij is flink wat pondjes kwijt, gladgeschoren, zijn haar wat langer met een 'bles' over zijn voorhoofd.
En ook heel vriendelijk tegen de caissière.
De ideale schoonzoon.
En ik denk dat Cois (Steph Goossens) hier in de buurt woont.
Ik kom hem vaak tegen als ik boodschappen ga doen - in een andere supermarkt dan weer.
De eerste keer dat ik hem zag, heb ik naar hem geknikt. En hij knikte heel vriendelijk terug.
Achteraf besefte ik pas dat ik hem wel 'ken', maar hij mij niet natuurlijk.
Maar sindsdien krijg ik altijd een stralende glimlach als ik hem zie.
Kan het zijn dat Jef H. mespeelde in 14-18? Ik dacht hem te herkennen maar absoluut niet zeker .
Steph G. zag ik een tijd geleden in Koksijde aan de kassa van een superette : zo'n vriendelijke mens, zonder enig ' kijk naar mij" toestand !
Laatst in Café Corsarie zaten Annick Segal en Bart Van Avermaet. Het waren Rosa en Waldek en ik bedoel niet fysiek maar hun manier van doen. Rosa haar luide lach bulderde 'n paar keer over de hoofden terwijl Annick zegt timide te zijn, aarzelend, niet zoals Rosa en ze 't tegenovergestelde speelt van wat ze is. Bart sprak zachter maar was Waldek.
Mijn vermoeden dat die vergroeid zijn met hun personage (en zij niet alleen) werd hier bevestigd.
ranske schreef:Laatst in Café Corsarie zaten Annick Segal en Bart Van Avermaet. Het waren Rosa en Waldek en ik bedoel niet fysiek maar hun manier van doen. Rosa haar luide lach bulderde 'n paar keer over de hoofden terwijl Annick zegt timide te zijn, aarzelend, niet zoals Rosa en ze 't tegenovergestelde speelt van wat ze is. Bart sprak zachter maar was Waldek.
Mijn vermoeden dat die vergroeid zijn met hun personage (en zij niet alleen) werd hier bevestigd.
Sprak bart\waldek dan ook zo "kapot" Vlaams??
Of spreekt hij in het echt gewoon "mooi" Nederlands?
nelleke schreef:Sprak bart\waldek dan ook zo "kapot" Vlaams??
Of spreekt hij in het echt gewoon "mooi" Nederlands?
Zijn Nederlands zal goed geweest zijn, maar hij leek Waldek.
Zouden akteurs die lang in een soap een personage spelen er misschien op de duur meer van zichzelf inleggen ?
Niet het personage worden natuurlijk maar de karakters ervan meer zelf invullen.