Thuis-acteurs in het echt
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Thuis-acteurs in het echt
Vandaag stond de acteur die Franky speelt aan het onthaal van de school waar ik ga. Het grappige is dat ik hem eerst niet gezien had, expres weer naar binnengelopen ben om te checken of hij het echt was om daarna weer onopgemerkt buiten te gaan. 
0 x

- Luc
- Poster rang 4

Re: Thuis-acteurs in het echt
Dan vraag ik me af wat hij daar stond te doen. Gaat hij nog naar school ?kittykattenfan schreef:Vandaag stond de acteur die Franky speelt aan het onthaal van de school waar ik ga. Het grappige is dat ik hem eerst niet gezien had, expres weer naar binnengelopen ben om te checken of hij het echt was om daarna weer onopgemerkt buiten te gaan.
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Ik denk het niet, maar je weet nooit natuurlijk. Wel even research gedaan en gezien dat hij van Sint-Niklaas is, waar ik dus naar school ga.Luc schreef:Dan vraag ik me af wat hij daar stond te doen. Gaat hij nog naar school ?kittykattenfan schreef:Vandaag stond de acteur die Franky speelt aan het onthaal van de school waar ik ga. Het grappige is dat ik hem eerst niet gezien had, expres weer naar binnengelopen ben om te checken of hij het echt was om daarna weer onopgemerkt buiten te gaan.
0 x

-
Rocky
- Nog geen rang
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
'Katrien' ook eens gezien in Leuven. In t echt ziet ze er veel beter uit als op tv. Minder bleek en wel vrij groot.
Ze had ook zo'n blik van 'herkende Bv's'.
Ze had ook zo'n blik van 'herkende Bv's'.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

hebben die een bepaalde blik mss of was jij haar zo aan het aanstaren dat ze er ongemakkelijk van werd?johan1969 schreef:Ze had ook zo'n blik van 'herkende Bv's'.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4

Ik dacht al zoiets hoor.johan1969 schreef:'Katrien' ook eens gezien in Leuven. In t echt ziet ze er veel beter uit als op tv. Minder bleek en wel vrij groot.
johan1969 schreef:Ik heb haar vorige week in Leuven zien wandelen !
In t echt ziet ze er veel beter uit dan in Thuis ! Ze is ook niet bepaald klein.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
lord F. schreef:hebben die een bepaalde blik mss of was jij haar zo aan het aanstaren dat ze er ongemakkelijk van werd?johan1969 schreef:Ze had ook zo'n blik van 'herkende Bv's'.
Zo'n blik van 'ok, je hebt me wel herkend, maar laat me gerust'.
0 x
-
Eliselicious
- Nog geen rang
Mijn leerkracht woord en drama (Margot Vyverman) speelde enkele maanden terug Saartje in Thuis :3
0 x
-
Rieka
- x 435
Olala, wie was Saartje ook al weer?Eliselicious schreef:Mijn leerkracht woord en drama (Margot Vyverman) speelde enkele maanden terug Saartje in Thuis :3
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En de "Freddy" (ofte Bart Dauwe) zat nog eens in Trefpunt te helpen vanavond. 
0 x
-
Monic@
- Nog geen rang
- Contacteer:
die site van adressen is niet helemaal bij de tijd
er staan acteurs op die al overleden zijn.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Heb je een lijst nodig met alle huidige acteurs/actrices die meespelen in Thuis ?Monic@ schreef:die site van adressen is niet helemaal bij de tijd
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
Omega
- x 435