Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door zanacht »

Goed dat Tom altijd klaar staat voor haar maar vroeg of laat gaat hij er ook eens onderdoor gaan.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vraag mij af of Judith haar kinderen nu nog op Facebook gaat laten. Ik zou in haar situatie toch overwegen om ze er (tijdelijk) af te halen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:Ik vraag mij af of Judith haar kinderen nu nog op Facebook gaat laten. Ik zou in haar situatie toch overwegen om ze er (tijdelijk) af te halen.
Denk dat Emma momenteel ook niet echt veel zin heeft om op Facebook te chatten met eender wie.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 117
x 29

Bericht door Trouwe kijker »

Judith die door de hand Gods geslagen is nadat ze in het verslag van de gynaecoloog zag dat Emma verkracht geweest is!
Wat had ze dan gedacht? Dat de ontvoerder kaart gespeeld zou hebben met Emma? :lol: :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Ik zie eigenlijk niet wat daar grappig aan is... :roll:
Ik denk dat je als moeder toch altijd nog hoopt dat je dochter niet verkracht is.
En dat het dan toch nog een hele klap is als je het zwart op wit ziet staan.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is waar,maar toch begrijp ik haar reactie niet goed. Ze had gewoon MOETEN weten dat het zo was. En dat die smeerlap haar geen weken heeft opgesloten om "kaart te spelen". Ik kan best begrijpen dat in het hele verhaal Judith de pedalen is kwijtgeraakt (die trouwens altijd al een beetje los zaten) maar ze moet toch nog een beetje realiteitszin hebben overgehouden.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Wel Caligula, ik denk dat je toch altijd blijft hopen, tegen beter weten in.
En als dat voor jou dan 'de pedalen kwijt zijn' is en 'gebrek aan realiteitszin' - so be it.

Ik denk dat je pas weet hoe je zelf zou reageren als je iets soortgelijks hebt meegemaakt. Ik hoop voor jou dat dit niet het geval is.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Wel Caligula, ik denk dat je toch altijd blijft hopen, tegen beter weten in.
En als dat voor jou dan 'de pedalen kwijt zijn' is en 'gebrek aan realiteitszin' - so be it.

Ik denk dat je pas weet hoe je zelf zou reageren als je iets soortgelijks hebt meegemaakt. Ik hoop voor jou dat dit niet het geval is.
Volledig akkoord, wij zijn de spreekwoordelijke stuurlui die aan wal staan, hopelijk zijn er hier geen mensen die dat wél al meemaakten...
0 x
Nele_
Nog geen rang

Bericht door Nele_ »

Mijn zusje is 2 jaar geleden verkracht (ze was 14 jaar).. Een complete andere situatie dan wat er met Emma in thuis is gebeurd maar ik kan me dus wel heel goed inbeelden hoe Judith zich moet voelen en dan zijn reacties zoals hierboven niet te begrijpen.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

De reakties op een soap zijn net zo realistisch als de verhalen die erin verteld worden. Wat men hier op het forum schrijft is nooit wat men in werkelijkheid zou voelen en zeggen als echte mensen al die ellende meemaken, want de belevenissen in een soap zijn vaak een karikatuur van de werkelijkheid en de karakters hebben geen echte diepgang. Morgen zijn ze alles alweer vergeten en ze leren nooit van hun ervaringen.
Kijkers reageren dus niet op reele situaties, maar op een verhaal dat onrealistisch gedramatiseerd is en op bordpapieren figuren, ook al is niet alles vergezocht en kun je er in meeleven. Neem de soap niet al te serieus en dus ook de reakties erop niet, want daarmee doe je je medekijkers ook onrecht.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

[quote="Amiche"]De reakties op een soap zijn net zo realistisch als de verhalen die erin verteld worden. Wat men hier op het forum schrijft is nooit wat men in werkelijkheid zou voelen en zeggen als echte mensen al die ellende meemaken, want de belevenissen in een soap zijn vaak een karikatuur van de werkelijkheid en de karakters hebben geen echte diepgang. Morgen zijn ze alles alweer vergeten en ze leren nooit van hun ervaringen.
Kijkers reageren dus niet op reele situaties, maar op een verhaal dat onrealistisch gedramatiseerd is en op bordpapieren figuren, ook al is niet alles vergezocht en kun je er in meeleven. Neem de soap niet al te serieus en dus ook de reakties erop niet, want daarmee doe je je medekijkers ook onrecht.

:clap: :clap: :clap:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Amiche schreef:Kijkers reageren dus niet op reele situaties, maar op een verhaal dat onrealistisch gedramatiseerd is en op bordpapieren figuren, ook al is niet alles vergezocht en kun je er in meeleven. Neem de soap niet al te serieus en dus ook de reakties erop niet, want daarmee doe je je medekijkers ook onrecht.
Juist, maar als je de reacties ziet van de mensen op de prestatie van onze Danny en dan wel in de gazet en in RL hé. Zo zie je maar. De impact van Thuis is (jammer genoeg) groter dan je denkt. En ik ben uiteraard akkoord met je dat het onnozelaars zijn maar het is wel zo.
Ik kan me vrolijk ergeren met situaties in Thuis maar that's it. Hoeveel van de +miljoen kijkers doen hetzelfde?
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Amiche, waarom kijk je dan? Ik neem toch aan dat de meesten beseffen dat de karakters fictief zijn. Dat neemt niet weg dat men mag reageren. Laat die mensen lekker! Als jij je daar aan ergert, dan lees je dat toch gewoon niet? Ik skip ook de dingen die ik niet wil weten of lezen en voor de rest denk ik vaak "who cares" want zoals jij het al zegt, het is maar een serie.
Moderator bericht:
Ook hier: dit is het topic van Judith Van Santen :!: :!: :!:

(ontopic)
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat we ons aan bepaalde personages ergeren zoals bvb Peter hé Kwast.
Nu ben ik weer benieuwd hoe liefdevol Judith Geert gaat verzorgen...
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Heel goed aangepakt gisteren, Judith! :thumbup:

Nu hopen dat het werkt, maar ik denk toch dat dit gesprekje meer uithaalt dan 1000 dreigementen - bij Nancy dan toch.
0 x
Plaats reactie