Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Judithtekke, sterk blijven meiske! En niet opgeven!
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Het is te hopen dat ze Stan nu ook niet verstikt door haar overbezorgd te maken bij alles wat hij doet maar ik kan haar wel begrijpen langst de ene kant en kwalijk kan je het haar ook niet nemen. Gelukkig is Tom er nog die dat een beetje inzien.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Judith klopt er maar op los op Geert, ipv eens te luisteren.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Tja, als men er zo van overtuigd is dat die persoon het is (mede dankzij het gestook van je-weet-wel-wie) en zo kapot van ongerustheid... maar ik ben er haast zeker van dat Geert Judith zal kunnen kalmeren.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Ik weet het niet want zij is ervan overtuigd dat hij de dader is. Laten we hopen dat Geert zijn onschuld tov Judith kan bewijzen.Lazylady schreef:Tja, als men er zo van overtuigd is dat die persoon het is (mede dankzij het gestook van je-weet-wel-wie) en zo kapot van ongerustheid... maar ik ben er haast zeker van dat Geert Judith zal kunnen kalmeren.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,kalmeren zat er voorlopig toch niet in. Mss kan Tom hier wat toe bijdragen, hij is toch een beetje rationeler dan Judith (begrijpelijk in de huidige situatie maar wel verkeerd)
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Als ze moe geklopt is, zal Geert zijn kans wel grijpen om het uit te leggen!zanacht schreef:Ik weet het niet want zij is ervan overtuigd dat hij de dader is. Laten we hopen dat Geert zijn onschuld tov Judith kan bewijzen.Lazylady schreef:Tja, als men er zo van overtuigd is dat die persoon het is (mede dankzij het gestook van je-weet-wel-wie) en zo kapot van ongerustheid... maar ik ben er haast zeker van dat Geert Judith zal kunnen kalmeren.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ann was mss toch beter mee geweest.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- zanacht
- Poster rang 2

Ik denk niet dat Ann de juiste persoon is. Ze was ook niet tevreden dat ze de praktijk sloot en met de zwangerschap van Mayra.lord F. schreef:Ann was mss toch beter mee geweest.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Nee, maar dat ze Geert zomaar liet gaan. Ze moest toch weten dat dat problemen ging geven.zanacht schreef:Ik denk niet dat Ann de juiste persoon is. Ze was ook niet tevreden dat ze de praktijk sloot en met de zwangerschap van Mayra.lord F. schreef:Ann was mss toch beter mee geweest.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- zanacht
- Poster rang 2

Inderdaad maar Geert zou ze toch niet kunnen tegengehouden hebben en als hij toch onschuldig is dan begrijp ik wel dat hij naar Judith stapt om dit uit te klaren.lord F. schreef:Nee, maar dat ze Geert zomaar liet gaan. Ze moest toch weten dat dat problemen ging geven.zanacht schreef:Ik denk niet dat Ann de juiste persoon is. Ze was ook niet tevreden dat ze de praktijk sloot en met de zwangerschap van Mayra.lord F. schreef:Ann was mss toch beter mee geweest.
0 x
-
Jules
- Poster rang 1

Ik snap ook wel dat hij dat wil, maar er blijft ook nog het feit dat hij niet MOCHT. Hij is vrijgelaten met voorwaarden, en een daarvan was dat hij geen contact mocht hebben met personen betrokken bij het onderzoek. Straks grijpt Danny dit nog aan om hem weer op te sluiten!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Juist, Geert die Judith komt bezoeken dat mag niet. Dat moet hij toch ook weten.
Nu zal judith haar geklop weinig definitieve gevolgen hebben denk ik.
Nu zal judith haar geklop weinig definitieve gevolgen hebben denk ik.
0 x
Potentia Principatum
-
nelleke
- Nog geen rang
Amaai, prachtig geacteerd van de actrice, telkens als ik haar zie
spelen ,rond deze verhaallijn, krijg ik kippenvel en moet ik
toch even slikken... Katrien is echt een top-actrice...
En dan heb ik het vooral over de hysterishe uitvallen naar tom en geert toe
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Helemaal mee eens, ze speelt haar rol héél goed. Er zijn er een paar in thuis die van haar nog wat kunnen leren.nelleke schreef:Amaai, prachtig geacteerd van de actrice, telkens als ik haar zie
0 x