Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door Jules »

satine schreef:Als dit een reële situatie zou zijn, zouden wij niet méér weten dan Judith nu.
Dan zijn er geen tv-beelden die doen vermoeden dat het wel eens iemand helemaal anders zou kunnen zijn, zouden wij ook niet op de hoogte zijn van de Gui Tarstar-chatgesprekken.

Wij zouden dan ook geen flauw vermoeden hebben dat Geert een totaal verkeerd spoor is, net als Judith.
Daar heb je gelijk in, ik was even vergeten dat zij over veel beperktere info beschikt dan wij.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Jules schreef:
satine schreef:Als dit een reële situatie zou zijn, zouden wij niet méér weten dan Judith nu.
Dan zijn er geen tv-beelden die doen vermoeden dat het wel eens iemand helemaal anders zou kunnen zijn, zouden wij ook niet op de hoogte zijn van de Gui Tarstar-chatgesprekken.

Wij zouden dan ook geen flauw vermoeden hebben dat Geert een totaal verkeerd spoor is, net als Judith.
Daar heb je gelijk in, ik was even vergeten dat zij over veel beperktere info beschikt dan wij.
Ja, maar toch. Ik vind het toch maar vreemd dat zij nog maar denkt dat haar dochter zou kunnen verliefd zijn op Geert. Trouwens daar had toch al lang iemand moeten zijn van Child Focus en iemand van de Cel Vermiste Personen om Judith bij te staan. Bij de verdwijning van Sofie werden Eric en Martine de hele tijd bijgestaan door inspecteur Emiel Thienpont (Cel Vermiste Personen) en Hilde Camps (Child Focus). Judith daarentegen moet het met alleen Tom stellen die niet de vader van Emma zijnde, toch net niet hetzelfde doormaakt als Judith.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Judith haar ongerustheid niet goed acteert ... t Komt niet geloofwaardig over.

En toen ze zei dat ze ging rusten, dacht ik dat ze Emma ging zoeken in dat dorpje, van zodra Tom weg was.
Niet dus.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

johan1969 schreef:Ik vind dat Judith haar ongerustheid niet goed acteert ... t Komt niet geloofwaardig over.
Ik vind het gewoon een perfecte copie hoe de media en diverse series nu met dergelijke situaties omgaan.Een mix van wanhoop, ongeloof, kwaad, verontwaardigd,subjectief en willen geloven wat er mss niet is.Het is idd "gemaakt"
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat je in zo'n situatie als moeder wel een beetje je verstand verliest!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Vooral Judith dan!
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tjoooow! Die hebben genoeg knolselderij voor heel het Amerikaanse leger! Eer ze die fijne knol heeft geslacht is Stan al bejaard! Overigens wel een wonder dat moeders opeens 180 graden is gedraaid :O Wel jammer dat ze Stan een beetje lijkt te vergeten, ze heeft immers nog een kind.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ai ai, dat gaat de verkeerde kant op... :thumbdown:

en erna tonen ze meteen weer Danny...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ze zit er, geheel logisch, helemaal doorheen. Ik dacht even dat ze Tom eruit zou smijten.
0 x

Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Judith on the brink of disaster. Ik heb het altijd gedacht dat ze zou breken. Niet sterk genoeg.
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dan te bedenken dat vrouwen het sterke geslacht zijn :P Ik vind dat ze het sowieso lang heeft volgehouden. Ik vind haar beslist geen pussy! Ik kan mij mannen uit Thuis herinneren die van minder aan de drank gingen, hun bed niet uitkwamen e.d. dus wat dat betreft doet ze het niet slecht. Ze heeft ook niet de ganse huisraad naar Tom zijn hasses gegooid.
0 x

Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Ten eerste, zo'n grote knolselder dat is niet hanteerbaar om te schillen. Als je die eerst met een groter mes in schijven snijdt gaat dat veel beter. Ik was even bang dat ze zou uitschieten en haar hand kwetsen zoals ik die keer met mijn pompoen.

Ten tweede, oordelen over sterk of niet sterk is gemakkelijk maar ik denk dat ik er in haar plaats nog veel meer onderdoor zou gaan.

Ten derde, Tom kan wel tegen een stootje. En hij verwacht heus niet dat Judith in zo'n situatie de hele tijd kalm en rationeel blijft. Hij heeft Peggy nog meegemaakt in de tijd van die hele rechtszaak rond Sandrientje, hij is al wat gewend.

En ten laatste: ik denk dat zij zo tegen hem schreeuwde van "geloof je eigenlijk wel dat het Geert is" een teken is dat ze zelf ook begint te twijfelen. Immers, als het Geert was geweest, zouden ze waarschijnlijk allang Emma teruggevonden hebben. Nu zit ze met de angst dat hij het niet is en wie is het dan wel? Dan mogen ze helemaal opnieuw beginnen. Of stel dat hij het wel was geweest, dan was hij al al die tijd dat hij in voorarrest was niet meer naar haar toe kunnen gaan met eten en drinken, en wie weet in welke toestand is ze dan nu al?
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ik vond die scène tussen Tom en Judith anders wel heel mooi, mooi op die manier dat het de wanhoop benadert die een moeder kan voelen als haar kind weg is en ze er zelf niets meer aan kan veranderen.
0 x
Nele_
Nog geen rang

Bericht door Nele_ »

Ik vind dat Katrien een heel geloofwaardige wanhopige moeder neerzet. Toen Judith gisteren crashte was dat misschien net een tikkeltje overdreven maar ik geloofde het wel helemaal.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Judith is de wanhoop nabij en niemand kan haar gedrag kwalijk nemen want het moet verschrikkelijk zijn voor een moeder dat je niks voor je kind kunt doen als ze in gevaar zijn dan alleen maar zitten afwachten. Ik vind dat ze dit heel goed neerzet.
0 x
Plaats reactie