Awel ja kijk, zoals ik in mijn intro post zei, toen ik mij net heb ingeschreven hier - de seizoensfinale is nu juist wat mij eindelijk terug heeft gebracht.
Eigenlijk was de verhaallijn tussen Marianne en Ann voor mij hartbrekend. Ik heb iets heel gelijkaardigs meegemaakt met mijn eigen moeder, namelijk uiteindelijk met haar moeten breken omdat ze mij zo manipuleerde, en aan de andere kant mij nog altijd slecht voor haar voelen omdat zij, net zoals Marianne, totaal niet beseft dat het haar eigen schuld is.
Bovendien intrigeerde de plot ivm Emma mij heel sterk. Ik geloof voor geen meter dat Geert haar heeft ontvoerd en juist daarom wil ik verder kijken om er het fijne van te weten.
Peggy, aan wie ik altijd een hekel heb gehad, is nu veranderd in iemand met wie ik echt mee kan voelen.
De momenten uit de finale die mij het allermeest hebben geraakt waren echter:
Eddy: "Natuurlijk wil ik zijn peetjen zijn!!' Ik was zo blij voor hem.
En Nancy: "Als ge bij uw familie niet meer welkom zijt, Madam Marianne, dan zijt ge wel nog welkom bij die van ons".
Zo schoon!!!
Wat vond je van de seizoensfinale?
-
Jules
- Poster rang 1

-
Lazylady
- x 435
Re: Wat vond je van de seizoensfinale?
Inderdaad; vooral dat laatste deed mij veel.Jules schreef:De momenten uit de finale die mij het allermeest hebben geraakt waren echter:
Eddy: "Natuurlijk wil ik zijn peetjen zijn!!' Ik was zo blij voor hem.
En Nancy: "Als ge bij uw familie niet meer welkom zijt, Madam Marianne, dan zijt ge wel nog welkom bij die van ons".
Zo schoon!!!
0 x