Wat vond je van de seizoensfinale?

Gesloten
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Wat vond je van de seizoensfinale?

Bericht door Thuisforum »

De titel zegt het zelf... ;)

Voor speculaties over het volgende seizoen, kan je hier terecht:
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=92&t=901332

Voor degenen die al spoilers weten ivm het volgende Thuis-seizoen: (je weet maar nooit...) ;)
Gelieve deze ALLEEN in de Spoiler-topics te plaatsen.
http://thuisforum.be/viewforum.php?f=16

:text-thankyouyellow:
0 x
Skere
Nog geen rang

Re: Wat vond je van de seizoensfinale?

Bericht door Skere »

Zo spannend.. Het is inderdaad een samenloping van gebeurtenissen en problemen...
Jammer dat we nu weer 3 maanden moeten wachten.
Het was inderdaad nogal voorspelbaar.
Laatst gewijzigd door Skere op vr 30 mei 2014, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Spannend is anders. We weten nu eigenlijk nog niets. Dat wordt dus een hele tijd wachten. Ben wel benieuwd wat er precies voor een ongeluk is gebeurd. Marianne was wel heel erg wanhopig zeg! Ik vond de scene bij de trap echt zo doorzichtig. Toen Marianne achter Mayra aanrende wist je dat dit ging gebeuren. Ook de diefstal van de kleine van Femke was erg voorspelbaar.

Eigenlijk vond ik deze finale een beetje sneu. Elke finale eindigt wel met een zwaargewonde, crisis hier crisis daar.

Ik had mij er meer bij voorgesteld. In elk geval dat we iets meer te weten kwamen over Emma.

Heel apart dat een taxibedrijf zomaar de locatie geeft van één van hun passagiers.

Enfin, ik ben gematigd positief over de finale.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Pffff ... :think:
Vooral heel apart dat een taxichauffeur, een blinde vrouw met baby afzet aan een meer. Stelt die zich geen vragen dat ze opeens een baby bij zich had? :crazy:
Laatst gewijzigd door karolien85 op vr 30 mei 2014, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Volymart
Nog geen rang

Bericht door Volymart »

Een grotere teleurstelling was niet mogelijk
0 x
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

Ik haat cliffhangers ;)

Het kon (veel) beter!
Laatst gewijzigd door Jussi op vr 30 mei 2014, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
jan willems
Nog geen rang

Bericht door jan willems »

Deze seizoensfinale was van het niveau van slecht amateurtoneel. Echt ondermaats !
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik snap de mensen niet goed die hadden gehoopt meer over Emma te weten te komen, uiteraard ging het niet gebeuren, dat is toch nooit in een seizoensfinale van Thuis? In een seizoensfinale blijven dingen vaag en weten we van niets, voor antwoorden moet je wachten tot september. Ik vond het zeer spannend, beter dan vorig jaar ook toen je maar één cliffhanger had (wie heeft Luc in elkaar geslagen) heb je er nu zeker vier.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Het is een finale, natuurlijk zijn er cliffhangers!

Normaal dus dat er levens op het spel staan en dat verhaallijnen spannend afgesloten worden, je moet nieuwsgierig genoeg zijn om aan het volgende seizoen te willen beginnen.
0 x
Afbeelding
Volymart
Nog geen rang

Bericht door Volymart »

Datet Danny is is nu natuurlijk wel zo klaar als een klontje maar ik wou dat graag bevestigd zien... Maanden lang de spanning opbouwen rond GuitarStar en er uiteindelijk niéts over vertellen... Enorm zwak.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Nickos schreef:Ik snap de mensen niet goed die hadden gehoopt meer over Emma te weten te komen, uiteraard ging het niet gebeuren, dat is toch nooit in een seizoensfinale van Thuis? In een seizoensfinale blijven dingen vaag en weten we van niets, voor antwoorden moet je wachten tot september. Ik vond het zeer spannend, beter dan vorig jaar ook toen je maar één cliffhanger had (wie heeft Luc in elkaar geslagen) heb je er nu zeker vier.
Dat is al bezig van november. Bovendien werd vorig jaar rond Luc zijn schuld in de dood van Jack ook allemaal uitgeklaard. Ja, dit verhaal had ik dan liever uitgeklaard gezien. Desnoods een glimp van Guitarstar.
Nu is alles gewoon cliffhanger.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het was klote,klote,klote!
Taxichauffeur die een blinde vrouw afzet aan een cafe, terug oppikt met een huilende baby en haar afzet aan een meer. No questions asked!
Had liever Mayra alleen van de trap zien donderen.
Emmatje leeft nog, een positief punt,maar wordt wel tegen haar wil vastgehouden,door wie? Geert zou je zo denken,weet ik nog zo niet.
Erg slechte finale,bah! :boo:
0 x
Potentia Principatum
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik vind het wel jammer dat de identiteit van de ontvoerder van Emma niet onthuld is (voor de mensen die nu gaan zeggen van wel, het is niet omdat Tom en Judith er plots van overtuigd zijn dat het Geert is en er een flashbackmontage in de aflevering zat dat het ook effectief Geert is. ofwel is hij het effectief ofwel worden we volledig op het verkeerde been gezet). Emma chat al met hem sinds november, ze hadden zijn gezicht op zijn minst kunnen laten zien en de rest dan voor september houden, dan zou er nog steeds sprake geweest zijn van een cliffhanger.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

karolien85 schreef:Pffff ... :think:
Vooral heel apart dat een taxichauffeur, een blinde vrouw met baby afzet aan een meer. Stelt die zich geen vragen dat ze opeens een baby bij zich had? :crazy:
Misschien heeft ze hem verteld dat ze daar met iemand afgesproken had om te gaan wandelen met haar kleine. Die zal toch nooit denken dat ze die kleine gaat verzuipen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Evaaa schreef:
Nickos schreef:Ik snap de mensen niet goed die hadden gehoopt meer over Emma te weten te komen, uiteraard ging het niet gebeuren, dat is toch nooit in een seizoensfinale van Thuis? In een seizoensfinale blijven dingen vaag en weten we van niets, voor antwoorden moet je wachten tot september. Ik vond het zeer spannend, beter dan vorig jaar ook toen je maar één cliffhanger had (wie heeft Luc in elkaar geslagen) heb je er nu zeker vier.
Dat is al bezig van november. Bovendien werd vorig jaar rond Luc zijn schuld in de dood van Jack ook allemaal uitgeklaard. Ja, dit verhaal had ik dan liever uitgeklaard gezien. Desnoods een glimp van Guitarstar.
Nu is alles gewoon cliffhanger.
Ik deel je mening hoor (zie mijn reactie hier vlak boven, die ik trouwens heb geplaatst zonder jou reactie hier eerst te zien, wel toevallig :). ). Desondanks vond ik het een goeie aflevering.
0 x
Gesloten