Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
-
- x 435
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Ach bon, ik geef mij over.karolien85 schreef:De finale aflevering heeft 50 min geduurd

Met andere woorden: ik geef met ongelooflijk veel tegenzin toe dat 't een goede aflevering was.
0 x
-
- x 435
Goeie vraag: veel thuiskijkers zijn nu ontgoocheld maar zullen toch willen weten wat er gebeurd met Lucas, wie er een auto-ongeval had enz.Skere schreef:Waarom dan?Volymart schreef:Dit gaat kijkers kosten
't Is mij al meermaals overkomen dat ik min of meer boos/ontgoocheld was over de finale, maar tellkens weer neem ik de draad weer op, is't niet met de eerste nieuwe aflevering, dan toch halverwege het seizoen...

Ik snap niet dat daar nog geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is

0 x
-
- x 435
Ik ben niet ontgoocheld om die dingen.ikke schreef:Goeie vraag: veel thuiskijkers zijn nu ontgoocheld maar zullen toch willen weten wat er gebeurd met Lucas, wie er een auto-ongeval had enz.Skere schreef:Waarom dan?Volymart schreef:Dit gaat kijkers kosten
't Is mij al meermaals overkomen dat ik min of meer boos/ontgoocheld was over de finale, maar tellkens weer neem ik de draad weer op, is't niet met de eerste nieuwe aflevering, dan toch halverwege het seizoen...![]()
![]()
![]()
Ik snap niet dat daar nog geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is
Wel om de absurditeit van de ontvoering van Lucas en het feit dat Guitarstar na 6 (?) maand nog steeds geen gezicht kreeg. Je kan iets rekken, maar dat is zowat het grootste struikelblok voor mij om dit een goed slot van het seizoen te noemen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is een onmogelijke wetenschappelijke opgave!ikke schreef:Ik snap niet dat daar nog geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is

0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5
Het is heel simpel. Als een voetbalploeg klote van de bok voetbalt maar wel het resultaat boekt dat ZIJ voor ogen hadden, dan is het goed. Met Thuis is dat ook een beetje. De finale was in mijn ogen volledig ruk MAAR ik ga zeker kijken in september want ik ben natuurlijk enorm nieuwsgierig. Dat is wat ze wilden... dat ze de kijkers terug aan de buis krijgen bij het nieuwe seizoen. Dan telt niet altijd de kwaliteit van iets.
Ik vind het wel zonde dat er geen Thuis is tijdens het WK! had ik wel strak gevonden! Een Marianne met een shirt aan de Rode Duivels.
Een juichende Geert of een madam toertjes die de polonaise liep.
(ja ik ga er even vanuit dat België het goed zal doen)
Ik vind het wel zonde dat er geen Thuis is tijdens het WK! had ik wel strak gevonden! Een Marianne met een shirt aan de Rode Duivels.

(ja ik ga er even vanuit dat België het goed zal doen)
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Daar heb je gelijk, alleen het resultaat telt.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
De kijkers krijgen maandenlang eeuwig rekken voorgeschoteld en in de seizoensfinale nog van dat met wat peper en zout. Het was ook een verzameling van kinderangsten/moord.
Eén voorbeeld : Een kind van 6 alleen bovenaan de trap ziet mama en oma levenloos onderaan op de grond liggen.
Niemand hoort het roepen. Dat sterft van angst, moet over die twee kruipen/stappen om buiten te geraken en waar
loopt het dan ? Daar nog bij Emma's angstig roepen en dreigende beelden met Lucas.
Als kers op de taart steelt een blinde vrouw zomaar 'n baby op de babyborrel. Ze staat daar als het ware
op een verlicht podium, boven brede trappen en NIEMAND die dat ziet. Kom aan.
Deze seizoensfinale was zeer ontgoochelend.
Eén voorbeeld : Een kind van 6 alleen bovenaan de trap ziet mama en oma levenloos onderaan op de grond liggen.
Niemand hoort het roepen. Dat sterft van angst, moet over die twee kruipen/stappen om buiten te geraken en waar
loopt het dan ? Daar nog bij Emma's angstig roepen en dreigende beelden met Lucas.
Als kers op de taart steelt een blinde vrouw zomaar 'n baby op de babyborrel. Ze staat daar als het ware
op een verlicht podium, boven brede trappen en NIEMAND die dat ziet. Kom aan.

Deze seizoensfinale was zeer ontgoochelend.
0 x
-
- Nog geen rang
deze cliffhangers in de slotaflevering maken het net boeiend en we kijken reeds reikhalzend uit naar het gevolg in september...
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
LoLikke schreef:Ach bon, ik geef mij over.karolien85 schreef:De finale aflevering heeft 50 min geduurdDan moet ik toegeven dat ik toch graag gekeken heb, 't is mij niet opgevallen dat 't langer duurde dan gewoonlijk.
Met andere woorden: ik geef met ongelooflijk veel tegenzin toe dat 't een goede aflevering was.

0 x
-
- Poster rang 4
Cliffhangers houden de spanning er in, logisch.
Vandaar dat Luc daar op straat ligt met die hoofdwonde Femke, ei zo na vermoord, Simonne overreden, ter Smissen in brand, Bianca en Mo voor dood aangereden door Eddy, zoals het ongeluk met Leontine, nog meerdere.
Er gebeurde iets erg maar effectief waarbij we de adem inhielden. Om maar enkele cliffhangers te noemen.
Indien kijkers echter achterblijven met hun vragen die ze zich maandenlang stellen. Is dat een cliffhanger ?
We werden de dagen vlak ervoor te nadrukkelijk afgeleid met liefst drie feesten in voorbereiding.
Toen men daar bijna ELKE ballon zag opblazen kwam het vermoeden dat de schrijvers geen cliffhanger op zak hadden
en ze tijd moesten opvullen tot vrijdag. Spijtig dat het uitkwam.
Vandaar dat Luc daar op straat ligt met die hoofdwonde Femke, ei zo na vermoord, Simonne overreden, ter Smissen in brand, Bianca en Mo voor dood aangereden door Eddy, zoals het ongeluk met Leontine, nog meerdere.
Er gebeurde iets erg maar effectief waarbij we de adem inhielden. Om maar enkele cliffhangers te noemen.
Indien kijkers echter achterblijven met hun vragen die ze zich maandenlang stellen. Is dat een cliffhanger ?
We werden de dagen vlak ervoor te nadrukkelijk afgeleid met liefst drie feesten in voorbereiding.
Toen men daar bijna ELKE ballon zag opblazen kwam het vermoeden dat de schrijvers geen cliffhanger op zak hadden
en ze tijd moesten opvullen tot vrijdag. Spijtig dat het uitkwam.
0 x
-
- x 435
Cliffhanger betekent "een einde op een moment waarop de spanning het grootst is, en waarbij niet duidelijk is hoe het verder afloopt." Het betekent niet een ontknoping.
Dat is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Men kijkt naar een soap en verwacht plots bij de seizoensfinale een filmische thriller met op het einde een goed einde. Zo werk het dus niet. Vandaar dat er dus altijd veel teleurgestelde kijkers zijn.
Dat is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Men kijkt naar een soap en verwacht plots bij de seizoensfinale een filmische thriller met op het einde een goed einde. Zo werk het dus niet. Vandaar dat er dus altijd veel teleurgestelde kijkers zijn.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Mja een cliffhanger of 2,3 is niet zo erg maar helemaal NIKS prijsgeven dat is gewoon lullig. Dan zou je, om in woorden van DDT te spreken, een mensenkloter zijn. Nu zitten al die kijkers met een hoop vragen. Vorige finale werd tenminste bekend dat Luc een ongeval oid had gehad. Er mocht toch wel IETS duidelijk worden? Mja dat is natuurlijk de truc om de kijkers aan zich gebonden te houden.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Poster rang 4
Van een finale verwacht ik geen ontknoping men nog nooit geklaagd over een vorige maar in deze finale worden
onder het voorwendsel van cliffhangers de toestanden nog maar eens uitgerokken op verschillende vlakken.
onder het voorwendsel van cliffhangers de toestanden nog maar eens uitgerokken op verschillende vlakken.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het is de bedoeling dat je met een hoop vragen blijft zitten.
0 x