Wat vond je van de seizoensfinale?

Gesloten
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wat vond je van de seizoensfinale?

Bericht door Seraph »

ik bedoel mayra haar babi
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Crackers schreef:Na de uitzending zei de omroepster vriendelijk "Heb je nog vragen naar aanleiding van dit programma, dan kan je altijd terecht bij Tele-onthaal op het nummer 106."

Ik heb toen gebeld maar daar wilde men niets verklappen over het vervolg :(
Hoera, Crackers is terug, en hoe!!!
Ik vond die mededeling ook heel lachwekkend. Zouden er nu echt mensen zijn die naar aanleiding van deze aflevering de telefoon nemen en over hun psychische problemen willen praten???
Voor mij was dit in ieder geval niet realistisch genoeg om van mijne apropos te geraken...Maar misschien ben ik al teveel gehard door persoonlijke tegenslagen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik denk niet dat het Peggy haar bedoeling is Lucas gewoon te laten verdrinken, dan had ze hem ook gewoon in het water kunnen leggen.
Ze wil ook zelfmoord plegen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

k de vis schreef:
Caligula schreef:Waar is dan Geert's moeder met haar zieke heup?
een mogelijke speculatie is dat ze opgenomen is in het ziekenhuis voor haar operatie. in dat geval is Geert terug naar huis vertrokken, en het is zelfs mogelijk dat Geert dat auto-ongeluk heeft (als we even in overdrive speculeren kan het zelfs zijn dat Danny zijn wagen saboteerde). de enige 'verdachte' in de zaak Emma geraakt misschien in een coma... :doh:
In dat geval lijkt het mij toch logischer dat hij meegegaan is naar het ziekenhuis in plaats van naar huis te gaan. Hij heeft toch wel heel duidelijk gemaakt dat hij momenteel inzit met zijn moeder dan met de Bastiaensens en de De Deckers. Bovendien is het geen vijf dagen rijden van de ardennen naar Thuisdorp. Hij is daar vorige week vrijdag al vertrokken.

Iets anders wat ik vreemd vond in de finale. Simonne zegt tegen Rosa dat Peggy afgezet is aan vijver, en Rosa weet meteen waar ze heen moet. Alsof er maar één vijver is in Thuisland. Voorzover ik kon zien was dit niet dezelfde vijver als die waar Bram en Herman gingen vissen en waarin Frank Bram heeft proberen doden. Dus er zijn er al zeker twéé!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: Alsof er maar één vijver is in Thuisland. Voorzover ik kon zien was dit niet dezelfde vijver als die waar Bram en Herman gingen vissen en waarin Frank Bram heeft proberen doden. Dus er zijn er al zeker twéé!
Niet persé: een vijver heeft meerdere kanten(oevers/boorden)... :whistle:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:In dat geval lijkt het mij toch logischer dat hij meegegaan is naar het ziekenhuis in plaats van naar huis te gaan. Hij heeft toch wel heel duidelijk gemaakt dat hij momenteel inzit met zijn moeder dan met de Bastiaensens en de De Deckers. Bovendien is het geen vijf dagen rijden van de ardennen naar Thuisdorp. Hij is daar vorige week vrijdag al vertrokken.
ze is opgenomen voor operatie, hij kan er moeilijk de hele tijd bij zitten. denk dat hij vooral naar de ardennen is gegaan om zijn moeder te helpen met de dagelijkse klussen, hakken van hout enzo van die dinges... nu ze opgenomen is is zijn aanwezigheid niet meer vereist. hij kan ook naar huis gelokt zijn door Danny (door Emma te laten bellen met die nieuwe gsm)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vond het trouwens leuk dat ze speciaal voor deze seizoensfinale de bovenkant van Marianne hare trap nog eens van onder het stop gehaald hebben. Het was jaren geleden dat we die nog eens gezien hebben.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

ikke schreef:
Crackers schreef:Na de uitzending zei de omroepster vriendelijk "Heb je nog vragen naar aanleiding van dit programma, dan kan je altijd terecht bij Tele-onthaal op het nummer 106."

Ik heb toen gebeld maar daar wilde men niets verklappen over het vervolg :(
Hoera, Crackers is terug, en hoe!!!
Ik vond die mededeling ook heel lachwekkend. Zouden er nu echt mensen zijn die naar aanleiding van deze aflevering de telefoon nemen en over hun psychische problemen willen praten???
Voor mij was dit in ieder geval niet realistisch genoeg om van mijne apropos te geraken...Maar misschien ben ik al teveel gehard door persoonlijke tegenslagen?
Ik had dat bijvoorbeeld wel bij die seizoensfinale waarbij de taxi met Mo en Bianca door Eddy werd overhoop gereden. Toen was ik wel van "mijn apropos". Nu... nu zat ik wat schaapachtig te lachen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Evaaa schreef:Nu... nu zat ik wat schaapachtig te lachen.
Hmm...hoe doe je dat dan Evaaa? :angel:
tvx1 schreef:Dus er zijn er al zeker twéé!
Ik denk zelf dat ik er een 3de heb. Ik heb ooit Sofieke daar op een brugske zien staan boven een vijver in een of ander park toen Peter het moest komen uitleggen ivm met zijn niet zo ex-vrouw.
0 x
Potentia Principatum
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

Nu mijn teleurstelling iet of wat verwerkt is heb ik er dit nog over te zeggen:

- Dat Gui Tarstargedoe: voor een verhaallijn die zo lang aansleept hadden ze wel een tipje van de sluier mogen oplichten, was ik scenarist geweest dan had ik in de allerlaatste seconde het gezicht van de dader laten zien of desnoods zijn stem laten horen.

- Die ontvoering van Lucas: Zoals hier al reeds gezegd is, je zet een kind niet ergens alleen in een hoekje. Het was natuurlijk overduidelijk dat zoiets ging gebeuren, Nancy die met haar rug naar de inkom aan het telefoneren was, Femke en Peter die opeens druk in gesprek waren...Die taxichauffeur was natuurlijk te belachelijk voor woorden, bovendien deed Peggy er als blinde vrouw dubbel zo lang over om Lucas te ontvoeren dan een niet-blinde persoon. In die tijdspanne zou één van de gasten of iemand anders toch moeten hebben opgemerkt dat Peggy daar was?

- Dat gevecht tussen Mayra en Marianne: Zo nutteloos, waarom? Bovendien was die zeer slecht geacteerd, ik zeg niet dat ze écht hun nek moeten breken maar dat was gewoon zwak. Nu ja, ik zou ook niet staan springen om van die trap te donderen.

Al bij al vond ik dat de finale heel traag op gang kwam, het was al 20:35 toen ik op de klok keek en mij afvroeg of er nog iets zou gebeuren, en effectief, er gebeurde niks.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is,denk ik, een zeer goede samenvatting. Thanks.
0 x
Potentia Principatum
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

Caligula schreef:
Evaaa schreef:Nu... nu zat ik wat schaapachtig te lachen.
Hmm...hoe doe je dat dan Evaaa? :angel:
https://www.youtube.com/watch?v=QiOF6KfXt7k
0 x
quinten21
Nog geen rang

Bericht door quinten21 »

Ik denk dat dat onbekend ongeval met lowie te maken heeft.
Hij heeft een auto gekregen maar geen rijbewijs.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij zal daar toch niet mee gereden hebben zeker. Geen rijbewijs en 2 à 3% promille, niet echt een goed begin!
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Kwast schreef:Toen Marianne achter Mayra aanrende wist je dat dit ging gebeuren. Ook de diefstal van de kleine van Femke was erg voorspelbaar.
Ik dacht de hele tijd dat die kleine van de trap mzt buggy en al van de trap zou vallen. Die stond daar immers echt heel gevaarlijk dicht bij de trap. Peggy moest er maar een duwtje aangeven en het was van dat.

Verder vond ik dat ze er op het einde net iets te veel drama op een te geforceerde manier ingegooid hebben. Alsof de scenaristen dachten "we hebben maar 10 minuten meer, nu moeten we ons blik 'rampen' openen".
0 x
Gesloten