Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Arme Judith! Eerst krijgt ze te horen dat ze op straat vliegt en vervolgens dat haar dochter spoorloos is! 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En niemand die aan dat vriendje denkt .....Lazylady schreef:Arme Judith! Eerst krijgt ze te horen dat ze op straat vliegt en vervolgens dat haar dochter spoorloos is!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, dat vond ik ook wel raar.nounake schreef:En niemand die aan dat vriendje denkt .....Lazylady schreef:Arme Judith! Eerst krijgt ze te horen dat ze op straat vliegt en vervolgens dat haar dochter spoorloos is!
Maar meestal valt hun frank in Thuis nogal laat.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Meestal te laat.lord F. schreef:Maar meestal valt hun frank in Thuis nogal laat.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Ik kan Judith's reactie begrijpen, maar dat was nu toch echt het meest idiote wat ze kon doen. Misschien had Emma wel meer tegen Jana gezegd...!
0 x
-
Evaaa
- x 435
't Was misschien wel dom, maar gewoon typisch mama. Als moeder is dit verschrikkelijk...Lazylady schreef:Ik kan Judith's reactie begrijpen, maar dat was nu toch echt het meest idiote wat ze kon doen. Misschien had Emma wel meer tegen Jana gezegd...!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, maar toch was het dom. Want Emma had bijna zeker iets tegen Jana gezegd want ze heeft ze al in vertrouwen genomen.
0 x
Potentia Principatum
-
Addict
- Nog geen rang
Ja ik vond het eerst ook heel dom maar eigenlijk op dat moment neemt de emotie het gewoon van je over denk ik en denk je niet na
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

De kansen die ze via Jana nog had heeft Judith nu ook helaas verspeeld want Emma zal haar vertrouwen in Jana ook kwijt zijn nu. Het was dom maar zeer begrijpelijk als moeder.Caligula schreef:Ja, maar toch was het dom. Want Emma had bijna zeker iets tegen Jana gezegd want ze heeft ze al in vertrouwen genomen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Laten we zeggen dat het dom was van Judith maar slim bekeken van Thuis, want nu weten we nog niks! 
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Judith krijgt de plotse dood van Kurt te horen, ex of niet, de vader van haar kinderen. Dan die verkrachting en dat Mayra een kind verwacht van hem wat haar doet twijfelen of het wel verkraching was en Waldek zijn rol daarin????.
Voor Thuis kan daar nog bij dat Emma verdwijnt en Ann haar overvalt haar ogenblikkelijk ontslag
We mogen niet verschieten als het teveel gaat worden voor Judith.
Voor Thuis kan daar nog bij dat Emma verdwijnt en Ann haar overvalt haar ogenblikkelijk ontslag
We mogen niet verschieten als het teveel gaat worden voor Judith.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Die vrouw heeft zodanig veel op haar bord gekregen de laatste weken..
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind dat ze zich er nog kranig doorheen slaat. Met al die toestanden van de laatste tijd. Logisch dat je dan een paar keer uitvliegt naar de politie. Het lijkt mij ook enorm frustrerend als het lijkt alsof er niets gebeurt. Gelukkig heeft ze Tom die haar af en toe een beetje kan afremmen en kan troosten.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, Tom afremmen? Zoals hij die deur daar intrapte,dat was niet mis!
0 x
Potentia Principatum