Speculaties seizoensfinale 2014
-
Djenner
- Poster rang 2

Re: Speculaties seizoensfinale 2014
PS Ann en Mayra gaan vluchten met Sandrine, ze verwittigen Peggy. Peggy beseft dat ze nu helemaal geen kind meer heeft en die verdomde ex van haar heeft een kind met haar beste vriendin. Ze flipt en doet de kleine Lucas iets aan.
Misschien een rare gedachte: maar zou Peggy nog echt blind zijn? Kan het dat een hoornvlies dat afstoot spontaan weer herstelt? Of heeft ze achter het gat van de kijker al een operatie ondergaan en speelt ze nog dat ze blind is om meer in een slachtofferrol te kunnen zitten en zal dat uitkomen in de seizoensfinale?
Misschien een rare gedachte: maar zou Peggy nog echt blind zijn? Kan het dat een hoornvlies dat afstoot spontaan weer herstelt? Of heeft ze achter het gat van de kijker al een operatie ondergaan en speelt ze nog dat ze blind is om meer in een slachtofferrol te kunnen zitten en zal dat uitkomen in de seizoensfinale?
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Iemand (ik ga niet zeggen wie) gaat Lucas in de sloot gooien.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ik hoop dat dit een speculatie is.GroteThuisfan!!! schreef:Iemand (ik ga niet zeggen wie) gaat Lucas in de sloot gooien.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Ik heb gehoord van een vriend dat het echt waar is!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hoe weet je hoe betrouwbaar die vriend is?GroteThuisfan!!! schreef:Ik heb gehoord van een vriend dat het echt waar is!
Zo ja, "bedankt" om het hier te melden. Een beetje respect voor de mensen die nog NIET willen weten wat er in de seizoensfinale gaat gebeuren mag wel!
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Volledig mee eens.Lazylady schreef:Hoe weet je hoe betrouwbaar die vriend is?GroteThuisfan!!! schreef:Ik heb gehoord van een vriend dat het echt waar is!
Zo ja, "bedankt" om het hier te melden. Een beetje respect voor de mensen die nog NIET willen weten wat er in de seizoensfinale gaat gebeuren mag wel!
Ik wil nu niet weten wie Gui Tarstar is, of wat er zal gebeuren op die babyborrel en hoe het komt dat Waldek en Mayra buiten vervolging zijn gesteld.
Ik wil het zien in de finale, het speculeren maakt het juist spannend.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Sorry, het spijt me het zal niet meer gebeuren. En, ja wie zegt dat het waar is.
0 x
-
Volymart
- Nog geen rang
Dit is toch het spoiler-gedeelte?
Aan de insiders: blijf maar posten, 't is hier dat je het moet doen!
Aan de insiders: blijf maar posten, 't is hier dat je het moet doen!
0 x
-
ikke
- x 435
dit is hier het speculatie-topic, dwz dat je hier mag "gokken", fantaseren over hoe het seizoenseinde er zou kunnen uitzien. Verklappen hoe het er echt zal uitzien is hier niet gewenst, denk ik.Speculaties seizoensfinale 2014
Laatst gewijzigd door ikke op za 17 mei 2014, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Sorry ik ben van dezelfde gedachte van Volymart: Het is hier het spoiler gedeelte, je kan spoilers tegenkomen, wil je dit niet, blijf dan gewoon uit dit deel van het forum weg.
Misschien dat je best een speculatietopic maakt in het Thuis Algemeen gedeelte dan, om spoilers te vermijden.
Misschien dat je best een speculatietopic maakt in het Thuis Algemeen gedeelte dan, om spoilers te vermijden.
0 x

-
ikke
- x 435
In het spoilergedeelte heb je genoeg topic's die over spoilers gaan! Een beetje moeite doen om 't juiste topic te zoeken is toch niet teveel gevraagd?Poolaapje schreef:Sorry ik ben van dezelfde gedachte van Volymart: Het is hier het spoiler gedeelte, je kan spoilers tegenkomen, wil je dit niet, blijf dan gewoon uit dit deel van het forum weg.
Maar je hebt ook een punt, dit is het spoilergedeelte...
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik denk ook dat het misschien geen slecht idee zou zijn om een speculatiegedeelte aan te maken. Ik kan al meteen heel wat onderwerpen bedenken die daarin kunnen ondergebracht worden: Gui Tarstar, het jaarlijkse terugkerende "Speculaties seizoensfinale", Het GROTE speculatie topic, Nieuwe Franky en Tibo, Kindje van X en Y: naam - geslacht?. En er zullen er zeker nog wel zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Die speculatie-topics zijn er toch al en die staan hier toch goed?
Misschien beter/makkelijker dat er hier een apart topic rond grote spoilers aangemaakt wordt, met daarin gegevens die zeker zijn. Want ik kan me wel voorstellen dat er misschien mensen zijn die normaal gesproken wel wat vage spoilers en speculaties willen lezen, maar die niet van tevoren zeker willen weten hoe de laatste aflevering precies gaat aflopen en wat er precies in gebeurt bijvoorbeeld...
Misschien beter/makkelijker dat er hier een apart topic rond grote spoilers aangemaakt wordt, met daarin gegevens die zeker zijn. Want ik kan me wel voorstellen dat er misschien mensen zijn die normaal gesproken wel wat vage spoilers en speculaties willen lezen, maar die niet van tevoren zeker willen weten hoe de laatste aflevering precies gaat aflopen en wat er precies in gebeurt bijvoorbeeld...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Ik ben blijkbaar verkeerd begrepen. Wat ik bedoelde is dat de onderwerpen die ik heb opgenoemd zouden kunnen verplaats worden naar en nieuw gedeelte genaamd "Speculaties". Ze staan hier blijkbaar genoemd want er zijn heel wat forumers die in deze onderwerpen liever geen spoilers zouden zien, maar er wel terecht op gewezen werden door andere forumers dat die voorkeur strookt met het feit dat ze in het spoilergedeelte staan.Christel schreef:Die speculatie-topics zijn er toch al en die staan hier toch goed?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Oh, maar dat heb ik op zich ook wel zo begrepen hoortvx1 schreef:Ik ben blijkbaar verkeerd begrepen. Wat ik bedoelde is dat de onderwerpen die ik heb opgenoemd zouden kunnen verplaats worden naar en nieuw gedeelte genaamd "Speculaties". Ze staan hier blijkbaar genoemd want er zijn heel wat forumers die in deze onderwerpen liever geen spoilers zouden zien, maar er wel terecht op gewezen werden door andere forumers dat die voorkeur strookt met het feit dat ze in het spoilergedeelte staan.Christel schreef:Die speculatie-topics zijn er toch al en die staan hier toch goed?
Het is alleen zo dat de negatieve reacties hier maar op 1 hand te tellen zijn, en die gaan over enkele posts van forummers die écht iets te weten zijn gekomen over de laatste aflevering. In feite zijn dat dus niet echt speculaties meer... Het lijkt me dan veel minder ingrijpend om gewoon een apart topic aan te maken voor die "grote spoilers", dan om een heel nieuw speculatie-gedeelte aan te maken. Want de rest van het seizoen is dit verder wel goed gegaan, en andere jaren is er ook al eens besloten om een apart topic aan te maken met feitelijke wetenswaardigheden over de laatste aflevering (bijvoorbeeld door mensen die de afl. in avant première hadden gezien), zodat niet iedereen die grote spoilers tegen zou komen. Dat ging toen prima...
Maar goed, ik probeer ook maar mee te denken en laat het graag over aan de moddies als er wat veranderd moet worden. Die weten daar vast wel raad mee. Zo'n speciaal speculatie-gedeelte zou bovendien voor sommigen wel wat duidelijker kunnen zijn, denk ik ook.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..