Speculaties seizoensfinale 2014
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Speculaties seizoensfinale 2014
Het speculeren voor de seizoensfinale kan beginnen! Nu de spanning & actie in Thuis, begonnen is! En het is geen 3 maanden meer! Dus!?
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
Djenner
- Poster rang 2

Re: Speculaties seizoensfinale 2014
Denk dat er sowieso ergens een groot feest zal zijn. Misschien de heropening van de vernieuwde zus en zo of het doopfeest van de kleine van Femke ( denk niet dat dit in de zus en zo zal zijn, al weet je nooit).
Denk ook dat men Mayra's meest geflipte streek ever voor de seizoensfinale houdt.
Ik denk ook dat Luc wel eens de held zou kunnen zijn in het verhaal zodat alles vergeten en vergeven is voor een jaar of drie.
Denk ook dat men Mayra's meest geflipte streek ever voor de seizoensfinale houdt.
Ik denk ook dat Luc wel eens de held zou kunnen zijn in het verhaal zodat alles vergeten en vergeven is voor een jaar of drie.
0 x
-
interrupted
- Poster rang 1

Misschien een mirakel? Peggy die terug gaat kijken zien? 
Ik denk dat het met Peggy-Rosa-Femke-Peter zal te maken hebben. Peter die uitgerekend dan voor Femke kiest ofzo.
Ik denk dat het met Peggy-Rosa-Femke-Peter zal te maken hebben. Peter die uitgerekend dan voor Femke kiest ofzo.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
-
alonso_fan
- Nog geen rang
-
tvx1
- x 435
Als ze nu eens voor de verandering een huwelijk zouden laten plaatshebben tijdens de seizoensfinale? Luc en Julia, bijvoorbeeld. 
0 x
-
Evaaa
- x 435
Oeeeh nee, Judith en Tom zou ik wel leuk vinden! Maar gewoon, seizoensfinale met een verdwijning, want dat is toch ook alweer een jaar of vijf geledentvx1 schreef:Als ze nu eens voor de verandering een huwelijk zouden laten plaatshebben tijdens de seizoensfinale? Luc en Julia, bijvoorbeeld.
0 x
-
GodAnubis10
- Nog geen rang
Ik verwacht geen huwelijk in de Seizoensfinale we hebben dat nu al 2 jaar op een rij gehad. Ik denk eerder een verdwijning of iets anders. Maar een huwelijk hoeft van mij voorlopig even niet als Seizoensfinale.
0 x
Nergens beter dan Thuis
- Crackers
- Poster rang 5

Of een seizoensfinale met een dubbelganger, dat is ook al lang geleden... En dan krijgt Mayra een dubbelgangster en deze keer wordt de echte dood geschoten 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Summer85
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat zou inderdaad goed kunnen...Summer85 schreef:Mayra ontvoert de kleine van Peter en Femke!
Verder meen ik hier ergens gelezen te hebben dat Kurt ook een vrij belangrijke rol zou spelen in de seizoensfinale, al vraag ik me op dit moment nog wel af hoe dat precies gaat zijn. Ik ben benieuwd of de dreigementen van Mayra aan zijn adres daar voor iets tussen gaan zitten, want Kurt weet natuurlijk ook van haar...uhm...nogal vurige kinderwens
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
thomaaas
- Nog geen rang
Wat er ook gebeurt, voor mij zal het persoonlijk moeilijk worden om de seizoensfinale van vorig jaar te overtreffen; waarschijnlijk de spannendste en best geregisseerde in jaren.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ik vond die van dat accident met Mo & Bianca anders ook wel heftig.thomaaas schreef:Wat er ook gebeurt, voor mij zal het persoonlijk moeilijk worden om de seizoensfinale van vorig jaar te overtreffen; waarschijnlijk de spannendste en best geregisseerde in jaren.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Hopelijk draait Rosa helemaal door in de seizoensfinale. Zijn ze nu aan het opbouwen.
0 x
-
thomaaas
- Nog geen rang
Die was ook niet slecht idd! De saaiste was waarschijnlijk die met ongeval van Simonne (voor mij toch).Evaaa schreef:Ik vond die van dat accident met Mo & Bianca anders ook wel heftig.thomaaas schreef:Wat er ook gebeurt, voor mij zal het persoonlijk moeilijk worden om de seizoensfinale van vorig jaar te overtreffen; waarschijnlijk de spannendste en best geregisseerde in jaren.
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

De brand bij Fernand vond ik nog altijd één van de hevigste seizoenseindes.
0 x