Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Akkoord dat ze kan overdrijven maar zdat ze nu buiten zinnen was, kan ik inkomen. Dit kon zij zich in de verste verte niet
Die zeggen dan in haar gezicht, dat ze " daarvoor gekozen hebben ". Het lucht op dat die 2 eens goed het deksel op de neus kregen maar zou Ann nu willen WAKKER WORDEN aub ? ( indien dat nog mogelijk is......))
Die zeggen dan in haar gezicht, dat ze " daarvoor gekozen hebben ". Het lucht op dat die 2 eens goed het deksel op de neus kregen maar zou Ann nu willen WAKKER WORDEN aub ? ( indien dat nog mogelijk is......))
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Ik vond Judith ook super. Ze heeft volledig gelijk en 'k hoop dat ze het die 'twee zotte vrouwen' nog knap lastig gaat maken. Go Judith!
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik vind Judith haar reactie toch redelijk egoïstisch.
(Wat niet wil zeggen dat ik Ann en Mayra niet egoïstisch vind, want dat zijn ze duidelijk wel) Dus Emma en Stan krijgen nog een halfbroertje of -zusje. En dan? Is dat zo een ramp?? Mijn mama heeft ook een halfzus en twee halfbroers. Is dat een probleem?
De jongste van hen werd geboren toen mijn mama al 17 jaar was, dus nog ouder dan Emma en Stan. Ik zie echt niet waarom Judith daar zo hysterisch en negatief over moet doen. In plaats ook de positieve kant eens te zien. Wie weet kan Emma nog dienstdoen als kinderoppas wanneer Ann en Mayra eens weg moeten.
Het egocentrische van Judith haar reactie was zeer duidelijk in haar: "Hebben die twee het op mij gemund of wat?" Alsof de hele wereld rond haar draait en het hele Thuisdorp hun beslissingen moet verantwoorden tegenover haar.
Het is alsof zij alleen kinderen mag hebben van Kurt, waar ze nochtans terecht geen goed woord heeft voor over gehad tijdens haar hele aanwezigheid in Thuis. Ik vraag mij af hoe ze gereageerd zou hebben als Kurt nog aan kinderen begonnen zou geweest zijn met Natasha of met Daisy... 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Kurt is dood - het kindje zou Emma en Stan constant aan hun vader herinneren en zo het rouwproces veel moeilijker maken.
Want dat zou hen er ook contant aan herinneren dat hun vader een verkrachter was.
Want dat zou hen er ook contant aan herinneren dat hun vader een verkrachter was.
0 x
-
tvx1
- x 435
Of misschien heeft het juist een omgekeerd effect! Waarom moeten we toch zo negatief zijn?satine schreef:Kurt is dood - het kindje zou Emma en Stan constant aan hun vader herinneren en zo het rouwproces veel moeilijker maken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hoe zie jij dan wel een omgekeerd effect?tvx1 schreef:omgekeerd effect! Waarom moeten we toch zo negatief zijn?
Dit is niet negatief zijn, maar realistisch wezen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat ze misschien wel blij zijn om nog een halfbroertje of -zusje te krijgen...Lazylady schreef:Hoe zie jij dan wel een omgekeerd effect?tvx1 schreef:omgekeerd effect! Waarom moeten we toch zo negatief zijn?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ja, het resultaat van een verkrachting....
Of ze daar blij mee gaan zijn?
Of ze daar blij mee gaan zijn?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja idd, ik zou het ook niet anders kunnen bekijken.Lazylady schreef:Hoe zie jij dan wel een omgekeerd effect?tvx1 schreef:omgekeerd effect! Waarom moeten we toch zo negatief zijn?
Trouwens, Mayra en Ann hadden het destijds aan Tom én aan Kurt gevraagd en alleen dat al klinkt serieus fout. Denk dat men normaal gezien toch voor een anonieme donor zou gaan.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Izzy
- Nog geen rang
Ik denk niet dat ze kwaad was om dat toekomstige halfbroertje of halfzusje maar om de manier waarop het gebeurd is. Een week geleden kreeg ze te horen dat haar ex-man een verkrachter is waardoor zijn dood nog meer pijn veroorzaakte bij haar en de kinderen en later krijgt ze dan te horen dat Mayra eigenlijk al lang probeerde om zwanger te raken en de verkrachting misschien helemaal geen verkrachting was.tvx1 schreef:Ik vind Judith haar reactie toch redelijk egoïstisch.(Wat niet wil zeggen dat ik Ann en Mayra niet egoïstisch vind, want dat zijn ze duidelijk wel) Dus Emma en Stan krijgen nog een halfbroertje of -zusje. En dan? Is dat zo een ramp?? Mijn mama heeft ook een halfzus en twee halfbroers. Is dat een probleem?
De jongste van hen werd geboren toen mijn mama al 17 jaar was, dus nog ouder dan Emma en Stan. Ik zie echt niet waarom Judith daar zo hysterisch en negatief over moet doen. In plaats ook de positieve kant eens te zien. Wie weet kan Emma nog dienstdoen als kinderoppas wanneer Ann en Mayra eens weg moeten.
Het egocentrische van Judith haar reactie was zeer duidelijk in haar: "Hebben die twee het op mij gemund of wat?" Alsof de hele wereld rond haar draait en het hele Thuisdorp hun beslissingen moet verantwoorden tegenover haar.
Het is alsof zij alleen kinderen mag hebben van Kurt, waar ze nochtans terecht geen goed woord heeft voor over gehad tijdens haar hele aanwezigheid in Thuis. Ik vraag mij af hoe ze gereageerd zou hebben als Kurt nog aan kinderen begonnen zou geweest zijn met Natasha of met Daisy...
Op dit moment denk ik dat Judith gewoon niet meer weet wat ze nog moet geloven en dat ze probeert te voorkomen dat de kinderen en zijzelf nog meer gekwetst worden. Elke keer ze denkt dat ze de volledige waarheid over de dood van Kurt kent, komt er een nieuw stuk informatie boven water. Dat kind kan volgens haar waarschijnlijk evengoed van één van die andere mannen met wie Mayra afgesproken had zijn en als het het kind toch van Kurt is wilt Judith waarschijnlijk niet dat het halfbroertje of halfzusje van haar kinderen opgroeit bij die twee gekken. Ik zou even kwaad zijn in haar plaats.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Op zich een halfbroertje/halfzusje, niets op tegen, is positief. Zo simpel is 't bij Emma en Stan niet. De manier waarop ze rouwend om hun vader, een verkrachter, nu dit moeten meemaken is daar niet mee te vergelijken.Kurt had nog geleefd had Mayra hem niet razend gekregen met haar kuren die voor iedereen hoe langer hoe destructiever worden.
Positief was de reaktie van Judith aan Ann die trouwens geen rekening houdt met wat ze anderen aandoet.
Ze wou het nog verzwijgen ook nog en werkt samen met Judith. Fijne collega
.
Positief was de reaktie van Judith aan Ann die trouwens geen rekening houdt met wat ze anderen aandoet.
Ze wou het nog verzwijgen ook nog en werkt samen met Judith. Fijne collega
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Het is allemaal ook niet zo zwart wit voor Judith natuurlijk. Mocht Kurt met één van zijn nieuwe vlammen begonnen zijn aan kinderen had ze ongetwijfeld ook commentaar gehad maar dat is toch anders. Dan zou hij gekozen hebben voor die kinderen. Het is zoals hierboven al aangehaald gewoon té onvoorstelbaar dat eerst de kinderen moeten horen dat hun vader een verkrachter is en 'arme Mayra' en later blijkt dan dat diezelfde 'arme Mayra' de hoer aan het uithangen is geweest enkel en alleen om zwanger te worden én wil ze het kindje van de verkrachting houden. Ik zou ook niet meer geloven dat het effectief een verkrachting was...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vind dat Judith eigelijk zeer normaal gereageerd heeft op deze (geef toe) toch wel zeer bij de haren getrokken situatie.
Haar ex-man verkracht een vrouw die het fijn vindt voor hoer te spelen in een taxi, verdrinkt en de hoer in kwestie wordt zwanger en haar vriendin en collega vindt dat doodnormaal,helemaal niks aan de hand.
Als ge bij dat alles nog niet uit uw krammen schiet,sorry hoor maar dan weet ik het niet meer. Wat moet er nog meer zijn?
Mss hadden Emma en Stan hun papa bezig kunnen zien of zo, ik weet het echt niet meer.
Vinden jullie dat echt normaal?
Haar ex-man verkracht een vrouw die het fijn vindt voor hoer te spelen in een taxi, verdrinkt en de hoer in kwestie wordt zwanger en haar vriendin en collega vindt dat doodnormaal,helemaal niks aan de hand.
Als ge bij dat alles nog niet uit uw krammen schiet,sorry hoor maar dan weet ik het niet meer. Wat moet er nog meer zijn?
Mss hadden Emma en Stan hun papa bezig kunnen zien of zo, ik weet het echt niet meer.
Vinden jullie dat echt normaal?
0 x
Potentia Principatum
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Het probleem is dat Judith (niet de actrice dus, wel het personage) altijd té extreem reageert. Als resultaat heeft ze een heel stressy leven. En Tom probeert haar te kalmeren, maar meestal tevergeefs.Caligula schreef: Als ge bij dat alles nog niet uit uw krammen schiet,sorry hoor maar dan weet ik het niet meer. Wat moet er nog meer zijn?
Dit gezegd zijnde, zou ik ook niet meer samenwerken met iemand die zo'n stoten van haar partner goedkeurt...
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Het feit dat Ann zei dat ze dat kind gingen houden, was echt de druppel.
0 x