Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
Lazylady
- x 435
- zanacht
- Poster rang 2

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Psychopaten bezitten wel een redelijke intelligentie en dat is wel iets wat zij missen.Lazylady schreef:Is Peggy ook al een psycho (samen met Toon)?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ok, maar er is toch duidelijk iets mis in de bovenkamer...zanacht schreef:Psychopaten bezitten wel een redelijke intelligentie en dat is wel iets wat zij missen.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ze schrok toch wel toen Femke haar naam zei. En meteen de telefoon dichtleggen. Niet slim 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Peggy is gezellig aan het doordraaien met de hulp van haar goede vriend Toon. Dit gaat niet goed eindigen.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Daar twijfel ik niet over...Lazylady schreef:Ok, maar er is toch duidelijk iets mis in de bovenkamer...zanacht schreef:Psychopaten bezitten wel een redelijke intelligentie en dat is wel iets wat zij missen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond dat wel heel grappig ! En nu weet Femke wel zeker dat t Peggy is.Evaaa schreef:Ze schrok toch wel toen Femke haar naam zei. En meteen de telefoon dichtleggen. Niet slim
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, temeer dat Femke toch nog altijd Peggy in haar "contacts" telefoon moet hebben zitten? Eigelijk moet ze meteen weten dat het Peggy is. Of was het de tf van Toon mss?Niet op gelet.
0 x
Potentia Principatum
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Nee, Toon heeft Peggy haar telefoon zo ingesteld dat het nummer niet wordt doorgegeven, dus Femke krijgt het nummer van Peggy niet te zien.
0 x
Sanne
-
ranske
- Poster rang 4

Toch stelt dat lage IQ mij wat gerust want stel je voor dat ze als volwassenen beginnen pesten.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ze deed ook weer héél kinderachtig over die begrafenis. Waar moeide die zich eigenlijk mee? Ze tilde er zelfs zwaarder aan dan haar moeder!
Eerst had ik veel medelijden met Peggy omdat ze blind werd (en weer opnieuw), maar hoe ze nú bezig is...
Eerst had ik veel medelijden met Peggy omdat ze blind werd (en weer opnieuw), maar hoe ze nú bezig is...
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Ik snap het ook niet: met wraak bereik je niks, maak je alleen maar jezelf ongelukkig.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Behalve natuurlijk als je de vijand compleet kunt elimineren, maar zover zullen ze wel niet gaan zeker.smurfin schreef:Ik snap het ook niet: met wraak bereik je niks, maak je alleen maar jezelf ongelukkig.
0 x
Potentia Principatum
-
Summer85
- Poster rang 1

Dat ze maar snel door de mand valt, en haar kinderachtige mama met haar!
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Ze zouden haar eens beter de neus op de feiten drukken dat ze hetzelfde heeft gedaan met Bianca misschien dat ze dan eens tot inzicht komt dat ze geen haar beter is en dat haar zus er op een veel volwassener manier daarmee omging. Dat je kwaad bent oké maar dat ge zo kinderachtige streken uithaalt dat is belachelijk.
Jenny is de geschikte persoon om haar daar eens op te wijzen en te zeggen dat ze nu eens kan begrijpen hoe haar dochter zich gevoeld heeft toen en dat ze ook met haar leven is doorgegaan en dat zij dat nu ook beter kan doen.
Jenny is de geschikte persoon om haar daar eens op te wijzen en te zeggen dat ze nu eens kan begrijpen hoe haar dochter zich gevoeld heeft toen en dat ze ook met haar leven is doorgegaan en dat zij dat nu ook beter kan doen.
0 x