Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door lord F. »

Mja, dat menske is verdrietig/eenzaam. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Judith, ze heeft geen chance wat schoonmoeders betreft. :lol:
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Helene is erg hard voor Judith. Het is overdreven.. Maja zij is de ex en ja tis een moeder dat hare zoon kwijt is.. Ik kan ergens wel begrijpen dat ze zo reageert, uit verdriet, frustratie.. Het doet véél pijn om een kind te verliezen. Natuurlijk Judith kan er niet aan doen. Dit heeft ze ook niet gewild.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind het toch een dooddoener van Judith: "Trek u dat niet aan!" (Dat Emma zal aangestaard worden op school.)
Alsof dat arme meisje daar wat aan heeft! :thumbdown: Haar papa is wel verongelukt!
En waarom weer meteen snauwen op dat kind en haar alweer naar school laten gaan, terwijl het overduidelijk is dat ze daar nog niet klaar voor is?
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Judith is hopeloos in onvoorziene situaties. Bij Emma toen contacteerde ze meteen de politie ondanks de
belofte dat niet te doen. Nu eist ze bij haar ex schoonmoeder dat haar naam niet op de rouwbrief staat.
Dat was nu belangrijk voor die vrouw die haar zoon en enig kind,verloor. Kan ze daar niet inkomen ?
Zij hoeft verder niet met dat mens samen te leven maar zoiets weigeren was weer haar eigen principes
laten voorgaan op anderen ook weer zoals ze Emma naar school stuurde, dat was typisch Judith.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ranske schreef: Nu eist ze bij haar ex schoonmoeder dat haar naam niet op de rouwbrief staat.
Dat was nu belangrijk voor die vrouw die haar zoon en enig kind,verloor. Kan ze daar niet inkomen ?
Zij hoeft verder niet met dat mens samen te leven maar zoiets weigeren was weer haar eigen principes
laten voorgaan op anderen dat was typisch Judith.
Ik vond net dat Judith hier heel menselijk reageerde. Ze gaf toe om een kerkelijke dienst te laten doen om haar ex-schoonmoeder te plezieren. Terwijl ze wist dat Kurt dat zelf ook niet zou gewild hebben. Dat lijkt mij toch verre van egoïstisch van Judith, eerder een mooi gebaar van haar naar Kurt's moeder toe. En dat ze (als ex) niet op de rouwbrief wil staan, vind ik ook niet abnormaal. Ze is/was al een tijdje niet meer zijn partner. Hoeveel gescheiden mensen worden vermeld op de rouwbrief van hun ex-partner(s)?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ze begint toch al wat te vermoeden! Ik had eerst niet door waarom ze zo "verdacht" keek naar Emma. Jullie ook niet?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:^^ Amai, dit moeten wel de meeste bedankinkjes ooit zijn voor een bericht! :P

Ze begint toch al wat te vermoeden! Ik had eerst niet door waarom ze zo "verdacht" keek naar Emma. Jullie ook niet?
Jawel hoor. Het was duidelijk dat ze inzoomde op het onbekende halssnoer rond Emma haar nek.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

tvx1 schreef:Jawel hoor. Het was duidelijk dat ze inzoomde op het onbekende halssnoer rond Emma haar nek.
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat moment aan tafel.
0 x
Addict
Nog geen rang

Bericht door Addict »

Ja ik zag haar ook vreemd kijken opeens maar wist toen ook nog niet waarom, nadien werd het natuurlijk duidelijk
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik heb het nogal gezegd, maar wat kan dat mens toch snauwen naar haar kinderen en het slaat nergens op om haar frustratie/nieuwsgierigheid i.v.m. Emma's gechat op deze (foute) manier uit te werken. :thumbdown:
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Haar 'STAAAAN!!!!!' is hilarisch!

Geweldige actrice die Katrien De Ruysscher!!
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Go Judith! 8)

Ook echt te begrijpen haar reactie.. Al die halve waarheden.. het ene slechte nieuws is nog niet verwerkt of het volgende staat al klaar. Van je collega's/vrienden/schoonfamilie moet je het hebben. :eh:
Laatst gewijzigd door Sans op vr 09 mei 2014, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Volymart
Nog geen rang

Bericht door Volymart »

Haar hopeloos gejammer over 'haar kinderen' begint me wel mateloos te irriteren.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mij ook wel een beetje... Haar zelfbeklag, wat ze Mayra en Ann ooit misdaan heeft, vond ik bijvoorbeeld best belachelijk. Ik weet niet of het haar al is opgevallen, maar die 2 "gekke wijven" (dat was dan wel weer to the point :mrgreen: ) denken de laatste tijd sowieso alleen maar aan elkaar, zonder wie dan ook uit hun omgeving te ontzien. Dat weet Judith toch ook?

De gevolgen van hun laatste actie zijn bovendien het grootste voor Stan en Emma, maar op de een of andere manier lijkt Judith zich vooral bezig te houden met zich druk en kwaad maken over de gang van zaken. Echt begripvol tegenover haar kinderen, vind ik haar niet overkomen, ook al zit ze waarschijnlijk nog zo met ze in...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie