Verkavelingen in Vlaanderen zijn vreselijk duur geworden of het nu in Antwerpen of in West Vlaanderen is. En of de verkavelaars nu dialect spreken of niet het is en blijft even duur, ze moeten gewoon hun centjes zien te recupereren en dat is niet evident vooral met de steeds maar groter wordende kafka-regelgeving.Lazylady schreef:Wat bedoel je?Caligula schreef:Dat is zeer duur de laatste tijd!
Marsman
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Marsman
0 x
Potentia Principatum
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Bij mij eigenlijk juist hetzelfde. Ik vond de 1e aflevering niet slecht, maar de 2e hoefde ik niet meteen te zien. Daar hebben we toch wel meteen naar gekeken en na die 2e aflevering vond ik het al beter.martha schreef:Heb gekeken en wat is ervan vond ? Afwachten maw ik ben niet omver geblazen. Het is geen eigen kweek of cordon waar men direct zin krijgt de volgende aflevering te bekijken.
0 x
Sanne
-
ikke
- x 435
Joepie, ik ga vanavond kijken.Sanneke schreef:Bij mij eigenlijk juist hetzelfde. Ik vond de 1e aflevering niet slecht, maar de 2e hoefde ik niet meteen te zien. Daar hebben we toch wel meteen naar gekeken en na die 2e aflevering vond ik het al beter.martha schreef:Heb gekeken en wat is ervan vond ? Afwachten maw ik ben niet omver geblazen. Het is geen eigen kweek of cordon waar men direct zin krijgt de volgende aflevering te bekijken.
Machtig, ik zie al uit naar de volgende aflevering!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vind Marsman een heel goede reeks
beter dan Cordon en andere
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

Niet te vergelijken met Cordon, wil je zeggen.Crackers schreef:Ik vind Marsman een heel goede reeksbeter dan Cordon en andere
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad, dit zijn twee totaal verschillende series.
Wat is die Vera een vreemd personage zeg... en hopelijk gaat scheefpoeperke Peter het licht ook nog zien.
EDIT: ik heb nu pas door dat ik me van naam had vergist. De vrouwenloper is Peter en niet Gregory.
Wat is die Vera een vreemd personage zeg... en hopelijk gaat scheefpoeperke Peter het licht ook nog zien.
EDIT: ik heb nu pas door dat ik me van naam had vergist. De vrouwenloper is Peter en niet Gregory.
Laatst gewijzigd door Lazylady op di 22 apr 2014, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Zijn we soms niet allemaal een beetje Marsman?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Waarschijnlijk, maar Marsman heeft het wel extreem.Crackers schreef:Zijn we soms niet allemaal een beetje Marsman?
0 x
-
ikke
- x 435
-
Lazylady
- x 435
Amai, het was best een heftige aflevering vanavond. Ik vind wel dat de meesten hun rol echt voortreffelijk spelen! 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
En er zaten voor de verandering eens klanten in het café
Wat ik me afvraag : die Ludovic en Marc wonen die samen ?
En Femke, die ik de normaalste vond, begon ook al te flippen
En Femke, die ik de normaalste vond, begon ook al te flippen
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

-
Lazylady
- x 435
Dat vind ik ook! Arm kind! En het klinkt misschien onterecht, maar ik snap wel dat ze een soort van jaloers is op haar vriendin. (Ik vertouwde dat meisje in het begin eigenlijk niet. Het was uiteindelijk verbeterd, maar nu ze haar eigen lijn wil heb ik weer dat gevoel. Ik hoop echt voor Femke dat ze niet door haar gebruikt wordt om maar in die winkel te kunnen werken en succes te boeken.)Sarita Therror schreef:mja, eerlijk, met zo'n ouders... krijgt die wat krediet, toch?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waarom zoekt Vera toch geen hulp... Het is toch overduidelijk dat dat mens superlabiel is en ze claimt Nico.
Ik vind de ruzie van die mannen aan de ene kant wel grappig, het lijken wel vrouwen
Ik vind de ruzie van die mannen aan de ene kant wel grappig, het lijken wel vrouwen
0 x