Marsman

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marsman

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:
Caligula schreef:Dat is zeer duur de laatste tijd!
Wat bedoel je?
Verkavelingen in Vlaanderen zijn vreselijk duur geworden of het nu in Antwerpen of in West Vlaanderen is. En of de verkavelaars nu dialect spreken of niet het is en blijft even duur, ze moeten gewoon hun centjes zien te recupereren en dat is niet evident vooral met de steeds maar groter wordende kafka-regelgeving.
0 x
Potentia Principatum
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

martha schreef:Heb gekeken en wat is ervan vond ? Afwachten maw ik ben niet omver geblazen. Het is geen eigen kweek of cordon waar men direct zin krijgt de volgende aflevering te bekijken.
Bij mij eigenlijk juist hetzelfde. Ik vond de 1e aflevering niet slecht, maar de 2e hoefde ik niet meteen te zien. Daar hebben we toch wel meteen naar gekeken en na die 2e aflevering vond ik het al beter.
0 x
Sanne
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Sanneke schreef:
martha schreef:Heb gekeken en wat is ervan vond ? Afwachten maw ik ben niet omver geblazen. Het is geen eigen kweek of cordon waar men direct zin krijgt de volgende aflevering te bekijken.
Bij mij eigenlijk juist hetzelfde. Ik vond de 1e aflevering niet slecht, maar de 2e hoefde ik niet meteen te zien. Daar hebben we toch wel meteen naar gekeken en na die 2e aflevering vond ik het al beter.
Joepie, ik ga vanavond kijken.
Machtig, ik zie al uit naar de volgende aflevering!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik vind Marsman een heel goede reeks :thumbup: beter dan Cordon en andere
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Ik vind Marsman een heel goede reeks :thumbup: beter dan Cordon en andere
Niet te vergelijken met Cordon, wil je zeggen. :) Moeilijk om verschillende genres met elkaar te vergelijken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad, dit zijn twee totaal verschillende series.

Wat is die Vera een vreemd personage zeg... en hopelijk gaat scheefpoeperke Peter het licht ook nog zien.

EDIT: ik heb nu pas door dat ik me van naam had vergist. De vrouwenloper is Peter en niet Gregory.
Laatst gewijzigd door Lazylady op di 22 apr 2014, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zijn we soms niet allemaal een beetje Marsman?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:Zijn we soms niet allemaal een beetje Marsman?
Waarschijnlijk, maar Marsman heeft het wel extreem. ;) Ik vind het nog steeds vreemd dat hij in de serie niet erkend lijkt als autist.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Crackers schreef:Zijn we soms niet allemaal een beetje Marsman?
Vaneigens! :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik had wel medelijden met Rudy in dat zwembad :thumbdown:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amai, het was best een heftige aflevering vanavond. Ik vind wel dat de meesten hun rol echt voortreffelijk spelen! :clap:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

En er zaten voor de verandering eens klanten in het café :lol: Wat ik me afvraag : die Ludovic en Marc wonen die samen ?

En Femke, die ik de normaalste vond, begon ook al te flippen :whistle:
0 x
Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror »

mja, eerlijk, met zo'n ouders... krijgt die wat krediet, toch?
0 x
Je suis la!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Sarita Therror schreef:mja, eerlijk, met zo'n ouders... krijgt die wat krediet, toch?
Dat vind ik ook! Arm kind! En het klinkt misschien onterecht, maar ik snap wel dat ze een soort van jaloers is op haar vriendin. (Ik vertouwde dat meisje in het begin eigenlijk niet. Het was uiteindelijk verbeterd, maar nu ze haar eigen lijn wil heb ik weer dat gevoel. Ik hoop echt voor Femke dat ze niet door haar gebruikt wordt om maar in die winkel te kunnen werken en succes te boeken.)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waarom zoekt Vera toch geen hulp... Het is toch overduidelijk dat dat mens superlabiel is en ze claimt Nico.

Ik vind de ruzie van die mannen aan de ene kant wel grappig, het lijken wel vrouwen :D
0 x
Plaats reactie