Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door johan1969 »

Wel grappig : toen Luc iedereen bijeenriep in de Zus en Zo, zaten er 3 exen of huidige partner van Frank : Simonne, Rosa (met wie hij Peggy heeft) en Jenny (waar hij mee getrouwd was). Nogal n chance dat Julia er niet was (waar hij bijna iets mee had gehad).
Moderator bericht:
En wat heeft dit met Bram te maken? :whistle:
Zowel Luc als Frank hebben een eigen topic :!:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Lafaard. Wanneer was hij eigenlijk nog van plan geweest het haar te vertellen als een ander het niet had gedaan? En die kus was inderdaad een idiote vergelijking.
Verder alles wat ik al eerder heb gezegd. Nu moet hij vooral ook het grote slachtoffer niet gaan uithangen...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een laffe zak! Hij zal nooit eerlijk tegen Jana hebben gezegd waar het op staat! Nu janken omdat hij haar kwijt is. Had hij maar met zijn verstand moeten denken.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Kerel heeft mij toch ontgoocheld. Had beter van hem verwacht. Zo staan liegen tegen Jana. Anderzijds had ik misschien niet anders moeten verwachten, want doet dit eigenlijk toch al weken. Maar dat hij ook loog als Jana het de eerste keer zei :boo: . Geen medelijden mee.
0 x
"You can call me Root"
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Hij had natuurlijk wel een punt toen hij zei dat Paulien er hem in heeft geluisd :whistle: Maar euh, denken doen we nog altijd van boven Brammeke, en niet met meneer Beneden :naughty:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Evaaa schreef:Hij had natuurlijk wel een punt toen hij zei dat Paulien er hem in heeft geluisd
Dat wel, maar dat kan hij niet bewijzen.
En nadat hij er weken over gelogen heeft, klinkt het niet meer geloofwaardig - het lijkt eerder op een flauw excuus nu.
0 x
LeWallon
x 435

Bericht door LeWallon »

Evaaa schreef:Hij had natuurlijk wel een punt toen hij zei dat Paulien er hem in heeft geluisd :whistle: Maar euh, denken doen we nog altijd van boven Brammeke, en niet met meneer Beneden :naughty:
Waarom heeft Paulien hem erin geluisd ?
Hij heeft ermee ingestemd hé zeg. Hij is oud en wijs genoeg om zelf na te denken.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

LeWallon schreef:
Evaaa schreef:Hij had natuurlijk wel een punt toen hij zei dat Paulien er hem in heeft geluisd :whistle: Maar euh, denken doen we nog altijd van boven Brammeke, en niet met meneer Beneden :naughty:
Waarom heeft Paulien hem erin geluisd ?
Hij heeft ermee ingestemd hé zeg. Hij is oud en wijs genoeg om zelf na te denken.
Tuurlijk, daarom dat ik zeg, nadenken doen we met wat bovenaan zit, niet onderaan 8) maar feit is wel dat Paulien het handig heeft gespeeld door wat te gaan stoken... en er "voor Bram te zijn op de juiste moment". Maar het praat wat Bram heeft gedaan niet goed! Hij had al veel eerder de waarheid moeten vertellen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het klinkt vast heel gemeen, maar ik hoop stiekem dat het NIET goed komt.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Persoonlijk vind ik ook niet echt dat het moet goedkomen. Als hij van in het begin eerlijk was geweest mss , maar nu heeft hij echt vlakaf tegen haar staan liegen en de manier waarop hij zich probeert goed te praten vind ik enorm goedkoop..
0 x
"You can call me Root"
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dom, ook. Hij probeert het zo te draaien dat die kus van haar met Lowie belangrijker wordt dan wat hij gedaan heeft. IK vind het aan een kant wel een beetje zielig voor hem dat hij zo slecht uit zijn woorden komt en alles zo dom aanpakt. Jana is hem verbaal de baas.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Er is maar één iemand die MISSCHIEN " Jana kan overhalen tot nadenken, en dat is Pauline want die weet heel goed dat ze van in 't begin alles heeft gedaan om Bram zover te krijgen en met al haar gestook en zogezegde compassie omdat Jana vervelend deed is ze erin gelukt ! Dat is natuurlijk geen afdoend excuse voor Bram maar toch een beetje een uitleg ...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

nounake schreef:Er is maar één iemand die MISSCHIEN " Jana kan overhalen tot nadenken, en dat is Pauline want die weet heel goed dat ze van in 't begin alles heeft gedaan om Bram zover te krijgen en met al haar gestook en zogezegde compassie omdat Jana vervelend deed is ze erin gelukt ! Dat is natuurlijk geen afdoend excuse voor Bram maar toch een beetje een uitleg ...
Dat is zelfs geen aanvaardbare uitleg. :-)
Een beetje meer vertrouwen van zijn kant en hij kon zo door dat gestook van Paulien zien.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

nounake schreef:Er is maar één iemand die MISSCHIEN " Jana kan overhalen tot nadenken, en dat is Pauline want die weet heel goed dat ze van in 't begin alles heeft gedaan om Bram zover te krijgen en met al haar gestook en zogezegde compassie omdat Jana vervelend deed is ze erin gelukt ! Dat is natuurlijk geen afdoend excuse voor Bram maar toch een beetje een uitleg ...
Toen ik haar gisteren zag praten met Julia denk ik dat ze ondanks alles Bram nog steeds ziet zitten. Verliefdheid kan toch wreed zijn, zo moeder zo dochter :crazy:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

ik snap niet wat Bram nog bij de Bomansen te zoeken heeft. Hij is geen familie, in tegenstelling tot Jana en Lowieke. En ik denk niet dat die hem nu kunnen luchten. Dat hij Frank ooit letterlijk n mes in de rug heeft gestoken, is ook rap vergeten.
0 x
Gesloten